Autor |
Wiadomość |
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-07-27, 21:33
|
|
|
cerbera napisał/a: | 3l tdi |
ale ten silnik był w Lupo 3l i A2 3l a one nie jadą... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2011-09-19, 19:26
|
|
|
cerbera napisał/a: | Mysle ze jak kogos 4.2 przeraza to 3l tdi wystarczy tez dobrze lata :-P |
Miałem obydwa motory:
- 3.0 TDI spokojna ekonomiczna jazda 4-5 osób porażka za mały silnik niestety
- 4.2 TDI tylko on się liczy tak naprawdę ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
nils
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-19, 20:14
|
|
|
mdamian, w sumie też bym chciał, ale w A8 nie ma takiego silnika i chyba w ogóle nikt na świecie takiego nie produkuje. :-) W Q7 jest za to V12 6.0 TDI. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
nils
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 21 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-19, 20:20
|
|
|
Tak czy inaczej w A8 niedostępny, a szkoda :-) |
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-19, 20:28
|
|
|
nils napisał/a: | Tak czy inaczej w A8 niedostępny, a szkoda :-) |
no nie wiem czy szkoda , w blizniaczym Pheatonie jest najbardziej awaryjny diesel swiata chyba , 5.0 V10 tdi i chwala audi ze go nie dalo do swoich modeli |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2011-09-23, 07:24
|
|
|
Mialem okazje jezdzic q7 6.0 tdi i powiem tak, owszem, szybki samochod, fajnie przyspiesza ale spalanie srednie na poziomie 18-19 litrow to duzo... Poza tym samo q7 zrobilo na mnie bardzo zle wrazenie no ale to juz subiektywna opinia.
Co do 4,2 tdi, troche juz pojezdzilem i moge smialo powiedziec, ze jednostka bardzo przyjemna w uzytkowaniu. Na codzien samochod pali ok 9 l/100km. Jak dla mnie najwiekszy minus dla skrzyni biegow. W porownaniu do d4 to jest masakra. No ale trudno, nie mozna miec wszystkiego :-). Na razie autko praktycznie bezawaryjne takze tutaj nie moge sie wypowiedziec, mam nadzieje, ze taki stan utrzyma sie jak najdluzej. Gdyby ktos mial szczegolowe pytania chetnie odpowiem. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-23, 08:32
|
|
|
arczic napisał/a: | Mialem okazje jezdzic q7 6.0 tdi i powiem tak, owszem, szybki samochod, fajnie przyspiesza ale spalanie srednie na poziomie 18-19 litrow to duzo |
hmm , 6.0ON musi swoje wypić , i powiem szczerze że to nie jest aż tak dużo jak na jego możliwości , moment obr. 1000Nm to jest potęga i musi pić :mrgreen: a weź do porównania 6.0PB i spalanie około 40% więcej ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 13:59
|
|
|
a co z tym łancuchem ? bo wiem ze w 4.0d sprawia problemy?
a w 4,2 d juz nie???? |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-09-29, 14:47
|
|
|
w 4.0 jak jest już pozmianowy czyli z końcówki produkcji tez już nie sprawia problemów |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2011-09-29, 15:53
|
|
|
4.2 TDI jest praktycznie bezawaryjny.
Poprawione napinacze, inne wtryski |
|
|
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 16:37
|
|
|
a ktos moze zmieniał program w tym 4,2d? zwiekszenie mocy mu nie zaszkodzi? ktos juz takie cos zrobil? ile sie da wiecej wycisnac mocy? jak to sie przeklada na osiągi ,np ile ma do setki po czipie? |
|
|
|
|
|