Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 17:14
|
|
|
napewno niebylo rzadnego s w dislu, nigdy na 100%!!!! co do zwiekszenia mocy na 400koni to tez bajka chyba ze turbiny wymienial na wieksze! |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:34
|
|
|
mdamian napisał/a: | znajomy ma niby S8 z 4.2 tdi piszę że niby ponieważ nie wiem czy S8 wychodziło z silnikami ON .
jeździ tym autkiem od ponad roku , podkręcone ma go do 400KM tak że pocisk i jak na razie to nie słyszałem od niego że coś się nadmiernie zużywa , leje ropę i śmiga . ;-) |
Kolego nie łykaj wszystkiego jak pelikan.
Nie ma diesla w S8 |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:38
|
|
|
alduwiel napisał/a: | co do zwiekszenia mocy na 400koni to tez bajka chyba ze turbiny wymienial na wieksze! |
nie wiem ile w tym prawdy piszę to co mi powiedział , ale przypuszczalnie , jeśli ma 326km fabrycznie , moc bezpieczna do podniesienia to około 20% to wychodzi 392KM .
Wątpię żeby musiał zmieniać turbo do takiej mocy .
Jeśli ktoś zna Repińskiego z Kościerzyny to właśnie o nim piszę ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:44
|
|
|
napewno nie da sie tyle zwiekszyc samym czipem , najpierw dolot potem wydech i na koncu czip ,to moze da razem 15-20% ale to zalezy od silnika (jak był dotarty oraz duze znaczenie ma jakosc odlewu głowic i kolektora wydechowego), z tego co wiem maks jaki mozna zrobic ładując nową mape to 370 koni, ale chcialem to tu potwierdzic |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:49
|
|
|
powiadasz bez zmiany dolotu ani wydechu nie podniesiesz mocy do 20% , ciekawe , wójas miał BMW e46 318 tdi fabrycznie 115km po czipie 142km to policz mi teraz jaki przyrost mocy nastąpił bez zmiany tych cudów co piszesz :?: :?:
Po za tym Pan Repiński ma dość siana żeby sobie robić z autkiem co chce , ma flotę ciężarówek które na Master Truck z reguły zajmują miejsca w czołówce za wygląd i tuning .
stać go na to żeby kupić nowy zestaw (ciągnik siodłowy+naczepa) wstawić do lakierni żeby pomalowali potem do tapicera .
To wątpię żeby koleś poprzestał na samym czipie , no ale z tego co mówił to ma 400KM i ponad 800Mn ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
Ostatnio zmieniony przez mdamian 2011-09-29, 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:51
|
|
|
powiem tak sam wydech da okolo 1-2%mocy, dobry dolot tez 1-2% a czip okolo 15% wszystko to razem moze dac 20% ale to TYLKO w rzadkich przypadkach I ZALEZY OD SILNIKA . ludzie sie nieznaja i mysla ze dadzą stozek i juz maja 20koni wiecej hahaha a w 70% przypadków stozek wrecz zmniejsza moc |
Ostatnio zmieniony przez alduwiel 2011-09-29, 19:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:52
|
|
|
mdamian napisał/a: | powiadasz bez zmiany dolotu ani wydechu nie podniesiesz mocy do 20% , ciekawe , wójas miał BMW e46 318 tdi fabrycznie 115km po czipie 142km to policz mi teraz jaki przyrost mocy nastąpił bez zmiany tych cudów co piszesz :?: :?: |
wszystko zależy jaki silnik jednego podniesiesz więcej drugiego mniej bo go np: ograniczają wtryski ,turbo ,cooler itp. mając BMW E46 330d w serii 204 ps mogłem bez problemu podnieść moc samym chipem w okolice 270-275 ps :d |
_________________
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:55
|
|
|
jak juz mowilem to zalezy od auta te stare lepiej sie czipowaly bo nie byly juz tak wysilone na dziendobry, a propo tego 4,2 widac mialem racje ktos juz probowal i dal rade tylko na 340koni a mistrzom udalo sie tylko na 472 tak jak przypuszczałem
[ Dodano: 2011-09-29, 19:56 ]
zreszta wojek pokazal ci wykres z hamowni?? bo cos mi sie wierzyc niechce
[ Dodano: 2011-09-29, 19:58 ]
a co do tego 1,8tdi to z tego co pamietam one fabrycznie mialy wieksza moc niz producent podawal... sprawdzaliscie ile miala przed czipem? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-29, 18:59
|
|
|
alduwiel napisał/a: | ludzie sie nieznaja i mysla ze dadzą stozek i juz maja 20koni wiecej hahaha a w 70% przypadków stozek wrecz zmniejsza moc |
też słyszałem takie historie że wrzucił stożek i miał gaz i samochód nie chciał jechać :shock:
alduwiel napisał/a: | zreszta wojek pokazal ci wykres z hamowni?? bo cos mi sie wierzyc niechce |
właśnie że pokazywał , temu o tym piszę , może ma jeszcze gdzieś ten wykres , bo autko sprzedał , jak będzie miał to wrzucę na forum . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
Ostatnio zmieniony przez mdamian 2011-09-29, 19:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 19:00
|
|
|
chyba e90 na te 270??
[ Dodano: 2011-09-29, 20:01 ]
a wiecie dlaczego stozki sie tak rzadko sprawdzają? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-09-29, 19:03
|
|
|
alduwiel napisał/a: | chyba e90 na te 270?? |
wyrażnie jest napisane E46 330d 2003/2004 rok 204 ps w serii bez problemów takie okolice samym chipem ten silnik jest tak podatny na mody a jak pozmieniasz turbo wtryski itp . to widziałem jak takie 330d jeżdzi prawie jak M3 z malutką przewagą dla M3 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
alduwiel
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-09-29, 19:06
|
|
|
faktycznie ten silnik to ładnie sie czipuje , tu masz racje ale ja juz pisalem ze to ZALERZY OD SILNIKA a jesli chodzi o 4,2 to dam sobie reke uciac ze 400koni zaden czip nie da , generalnie jest tak jak pisalem wyzej - wiadomo wyjatki sie zdarzają :mrgreen:
[ Dodano: 2011-09-29, 20:08 ]
ale troche przesadziles - 250 koni to juz predzej!!!!
[ Dodano: 2011-09-29, 20:26 ]
badyl napisał/a: | mając BMW E46 330d w serii 204 ps mogłem bez problemu podnieść moc samym chipem w okolice 270-275 ps | mogles? ale tego nie zrobiles? ale jak niezrobiles to nie wiesz, ja wiem ze 250 koni w tym przypadku to maks
[ Dodano: 2011-09-29, 20:28 ]
ale co fakt to fakt zmieniajac pare innych rzeczy to w 330d mozna naprawde sporo osiągnąc :mrgreen: |
|
|
|
|
|