Autor |
Wiadomość |
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-30, 09:59
|
|
|
Panowie macie racje.
Zeszlismytroche z tematu.
Jesli komus ten film pomogl to bede sie cieszyl z informacji zwrotnej
Pozdrawiam |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-03-31, 19:15
|
|
|
Ja wczoraj rozebrałem, matowiłem papierem i niestety nic nie dało, zawiasy chodzą luźno (sprawdzane po wyjęciu podnośników gazowych) klapa standardowo ma problem się poderwać w pierwszej fazie, dodam że mam silnik w obudowie alu:
20170330_141149.jpg
|
|
Plik ściągnięto 27 raz(y) 205,67 KB |
20170330_141145.jpg
|
|
Plik ściągnięto 34 raz(y) 181,47 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-03-31, 19:34
|
|
|
Miałeś trzeć powierzchnie w poprzek a nie w koło. Ja rozebrałem dzisiaj, przetarłem i jest widoczna poprawa. Zauważyłem, że u mnie jest już końcówka okładziny i zaczyna metalem już lekko rysać i zostawiać ślad. Zastanawiam się nad kupieniem jakiejś okładziny do naklejenia za parę zł
Jeśli dodacie taśmy jak na filmiku uważajcie aby nie zrolowała Wam się przy składaniu sprzęgła bo nie będzie wcale się dociskać i działać |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-31, 19:52
|
|
|
Nadal pozostaje w lekkim szoku że dopiero teraz wyszło na jaw jak poradzić sobie z tym silniczkiem... a tyle dyskusji o tym było i prób poradzenia sobie, widzę że nawet i Karol dopiero teraz się dowiedział . Dodam że ja dziś założyłem ten który zakupiłem bo już po fakcie się dowiedziałem co jest powodem problemu, no i ... na nowo zakupionym działa prawidłowo |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-03-31, 20:06
|
|
|
drago_o napisał/a: | Miałeś trzeć powierzchnie w poprzek a nie w koło. |
Tarłem w poprzek
paweldzwo napisał/a: | Nadal pozostaje w lekkim szoku że dopiero teraz wyszło na jaw jak poradzić sobie z tym silniczkiem... |
Patent z USA był już kilka lat temu poruszany w innym temacie, tylko z pastą. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-03-31, 20:09
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | drago_o napisał/a:
Miałeś trzeć powierzchnie w poprzek a nie w koło.
Tarłem w poprzek |
No ślady nie wyglądają jakby były robione "na słoneczko" tylko jakoś tak w koło U mnie jest poprawa, nie jest idealnie ale się znowu podnosi. U mnie nie ma już praktycznie okładziny i metal o metal zaczyna trzeć. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-31, 20:45
|
|
|
Owiń jeszcze izolacją, może pomoże |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-31, 22:00
|
|
|
z tasma odpowiednio zalozona dziala naprawde stabilnie i natychmiastowo podrywa klape .
Takie niby prowizorium a efekt bombowy.
Czyli widze ze rozbieracie te silniczki . Super bo warto i akcja nie trwa dlugo.
Jesli macie pomysly na udoskonalenie to smialo |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-04-01, 17:02
|
|
|
Jestem w trakcie...
6x juz jednostkę ściągnąłem i nadal to samo... byc moze papier zbyt drobny. Właśnie jestem w B&Q po papier 80. Spróbuj jeszcze tak jeżeli nie pomoże to albo okładzina nowa albo silnik....
Dotychczasowy papier 800-1500 |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-04-01, 18:06
|
|
|
Marcin jak juz bedziesz mial rozebrany to wklej jeszcze na srednice walka tasme izolacyjny.
Naciagnij ja dobrze. Zwroc uwage przy montazu tarcz zeby sie nie podwinela.
I papier mozesz wziasc nawet 60 |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-04-01, 19:32
|
|
|
A Więc tak... Zaczęło się skromnie papier 800-1500
jednak jak wspomniałem wyżej po 5x próbach stwierdziłem że chyba papier za słaby i skoczyłem do B&Q (Obi) po 80-tke
Oczywiście została doklejona zgodnie ze wskazówkami Michała taśma czarna izolacyjna, kilku milimetrowy kawałek i efekt końcowy...
https://youtu.be/tyomwgu9i8w <----- EFEKT KOŃCOWY!
Specjalne podziękowania dla Michała (mmalinas) bez Twojego filmiku gó... bym zrobił! Raz jeszcze Dzięki! |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-04-01, 20:07
|
|
|
Naprawdę nie rozumiem czym się tak podniecacie jak ten temat był już bardzo długo znany.
Audi GmbH mmalinas'a nie awansuje tylko co najwyżej skarcić może, że klienci zamiast do nich po nowe silniki sami se naprawiają . |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|