Autor |
Wiadomość |
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 06:37
|
|
|
Czesc Panowie
Z histori Elsy Plus Akumulator w tym aucie byl wymieniany 4-krotnie.
Ostatni raz pod koniec 2015 przez poprzedniego właściciela.
Co do granulacji papieru to ja uzywam 80 i zadnej pasty
Nie wyśmiejcie mnie ale ten kawalek tasmy izolacyjne rowniez pomaga .
Dla testu sprobujcie z tasma i bez i przekrecic obie tarcze wzgledem siebie . |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:17
|
|
|
Taśma działa jak klin, proste, tylko może użyć jakiejś z lepszym klejem to nie będzie się tak ściągać , skąd ten pomysł z regeneracją silniczka u ciebie, ja rok temu walczyłem, wymieniałem po kolei różne elementy i nikt na forum nawet o tym słowem nie wspomniał |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:29
|
|
|
Czesc Pawel
"Potrzeba matką sukcesu"
Chcialem zaszpanowac przed żoną klikam a tu klapa na dole .
Żona usmiechnela sie tylko i skwitowala:
" No piękna ta klapa otwierana elektrycznie"
Wiec się wscieklem i rozebralem poczytalem w SSP i druga prezentacja byla juz udana.
Mysle ze kierunek naprawy i sposob demontazu jest teraz w miare znany.
Jesli macie nowe pomysly jak ulepszyc ta naprawe to dajcie znac. |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:34
|
|
|
Rozumiem że tego akumulatora nie zmieniałeś osobiście? Pewnie było w ASO zmieniany dlatego oryginał |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:40
|
|
|
Sprawdzilem
wg. histori napraw nowy akumulator zostaw wstawiony w ASO 19-01-2015
historia.jpg
|
|
Plik ściągnięto 22 raz(y) 37,95 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:44
|
|
|
Gdzie tą historię sprawdzasz? |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:47
|
|
|
Koledzy z fabryki Neckarsulm pracuje dla N/EA-312
Wspomagam konstrukcje aktualnego V8 i V6 jaki BI i Mono Turbo |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 09:53
|
|
|
Szczególnie te N/EA-312 dużo mi mówi Rozumiem że masz dostęp do oprogramowania serwisowego i możesz sobie sprawdzać, a już myślałem że zwykły kowalski też to może ...:) Także pracujesz w fabryce audi? |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 10:01
|
|
|
N/EA-312 - dzial rozwojowy silnikow benzynowych V8 - V6 .
Niestety nie ma dostepu ogolnego do tych wiadomosci.
Ja rowniesz nie mam dostepu bezposrednio.
Napewno ASO ma dostep do tych informacji i jesli masz znajomosci w ASO to pewnie sa w stanie Ci kilka kluczowych informacji podac.
Najwazniejsze informacje to odbyte akcje serwisowe i moze pasek rozrzadu |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 10:10
|
|
|
Generalnie w aso mi sprawdzili ale tylko sprawdzili ale miałem 35 akcji serwisowych w swojej a powiedzieli że nie mogą mi wydrukować a tylko sprawdzić i pokazać no i sprawdzili najważniejsze, kiedy rozrząd, zawieszenie itp ale ciekawią mnie jeszcze inne naprawy ale weź i jeździj non stop do nich i prosić o pokazanie jak tam jest mała lektura do przeczytania a przyznam że mam spore obawy aby jeździć tym autem po za granicę, na wypadek jakby się coś wydarzyło, bo wtedy serwis... i duże koszty Mam już nawet na zapas czujniki poziomowania:) |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 10:18
|
|
|
Koszty naprawy sa duze.
Osobiscie nie oddalbym wiecej auto do ASO bo to oznacza ruine finansowa przy grubszej sprawie.
Nie wspominajac nastawienia ASO na wymiane a nie naprawe.
Na szczescie jest takie forum jak to gdzie mozemy sobie nawzajem pomoc.
Osobiscie mam dwie jednostki z silnikiem BFM i jezdze regularnie nimi do kraju i musze przyznac ze narazie mam pelne zaufanie.
Ostatni 900 km do kraju z predkoscia 130-140 kmh i spalanie 9.9l/100 .
Wiek koszty paliwa rowniez w normie. |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 10:39
|
|
|
Bardziej chodzi mi o elektronikę a nie typowo o silnik, bo silniki pancerne ale głupoty mogą unieruchomić i nie znasz dnia i godziny, mi osobiście jakiś czas temu padł na wyjeździe czujnik poziomowania, kompresor dostawał błędne info non stop pompował, po czym czujnik termiczny go wyłączał i auto chodziło po drodze bo jeden amor nie był należycie pompowany, czuć było rzucanie na boki, ale od biedy można było jechać ale dla kompresora taka jazda, to mocne skracanie żywotności, kolega ostatnio pojechał do sklepu na zakupy, wychodzi i słyszy jak coś non stop pracuje pod jego autem, okazało się że kompresor sam się włączył na zamkniętym aucie i non stop chodził aż wyciągnął mu akumulator, dobrze że poszedł tylko na chwilę do sklepu, żeby to nie mój znajomy to nie uwierzyłbym w tą historię, oczywiście skoczyło się zakupem przewodów zapłonowych w markecie których jakość była wątpliwa i trudności z odpaleniem...dojechał jakoś do domu i skoczyło się wymianą kompresora |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-29, 10:57
|
|
|
masz racje Pawel ze od strony elektroniki ten model jest bardzo wymagajacy.
Ja osobiscie bardzo lubie te tematy i jestem pod wrazeniem w jaki sposob Audi rozwiazalo przetwarzanie danych przy pomocy funkcji rozproszonych.
Ale dla normalnego uzytkownika liczy sie niezawodnosc a z nia nie zawsze jest tak dobrze.
To jest poprostu Model nie dla kazdego |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-29, 23:47
|
|
|
Przy mnie na połczyńskiej w wawie był chłopak co kupił od nich S7 za pół bańki, i dwa lata ma auto i żadnego zadowolenia z auta, na skrzyżowaniu auto mu gaśnie albo szarpie i takie inne jazdy, słyszałem jak już gościowi nerwy puściły bo mówi że już 30 raz jest u nich i pyta czy nie ma błędów a oni że po podłączeniu żadnych a on że przed przyjazdem u kumpla podłączał i ponad 20 błędów a u nich żadnych, jechał z nimi ostro aż na cały salon było słychać, także i w tak znanym salonie najwyraźniej fachowców brak. |
|
|
|
|
|