Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 09 3.0TDI ] Ładowanie akumulatora prostownikiem  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-06-16, 21:24   

Mam zamiar kupić prostownik Bosch C7 taki z opcją podtrzymania akumulatora. Autem jeżdżę raczej rzadko, stoi w garażu (reprezentacyjne 😀) i pomyślałem sobie że można by zapodać taki prostownik który będzie w garażu cały czas podłączony do auta. I tu pytanie... Czy jak podłączę taki prostownik do auta to zamknąć klapę bagażnika i zamknąć auto, czy inaczej???
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-16, 21:29   

Jeśli mogę coś powiedzieć, może nie o C7 ale mam C3 i jak akumulator się za bardzo rozładuje to jest jedna wielka dupa bo nie mogę ręcznie zmienić trybu ładowania a on rozpoznaje akumulator jako 6V i nie ładuje. Sprawdź czy nie będzie podobnie z tym C7...
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 213 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4440
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-16, 21:34   

riki76 napisał/a:
Czy jak podłączę taki prostownik do auta to zamknąć klapę bagażnika i zamknąć auto, czy inaczej???

Klapę zamknij ręcznie na ryglu i ja ręcznie lekko opuść (dociąg nie złapie, będzie tylko przymknięta), a samochód zamkniesz z pilota tak by się uzbroił.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-06-16, 22:29   

Ok 👌, dzięki. Notabene mam już dłuuuugo D2 4.2 i takich jaj z elektroniką jak w D3 nigdy nie było, raz w roku profilaktycznie ładuję akumulator przed zimą, dojeżdżamy do pracy krótkie dystanse, do sklepu i nigdy nie było problemu z akumulatorem.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 213 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4440
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-17, 03:50   

Rozwaz reczne odpinanie bramki CANa na postoje, wtedy samochod i 2 miesiace stany Ci odpali, a poza tym w ten sposob rozwiazesz przy okazji wszelkie problemy 'uciekajacego pradu'.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-06-17, 08:33   

Super rozwiązanie, a jak tego dokonać rozumiem że jakąś wtykę trzeba odpiąć?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-17, 08:58   

Hostem dla can jest chyba gateway więc może tak sobie jakoś zrobić odłączanie na postoju.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: D2 ABZ, D3 BFM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 701
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-06-17, 09:26   

A coś bliżej, które miejsce, wtyk? A może bezpiecznik?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-06-17, 12:23   

drago_o napisał/a:
Jeśli mogę coś powiedzieć, może nie o C7 ale mam C3 i jak akumulator się za bardzo rozładuje to jest jedna wielka dupa bo nie mogę ręcznie zmienić trybu ładowania a on rozpoznaje akumulator jako 6V i nie ładuje. Sprawdź czy nie będzie podobnie z tym C7...



Ja mam C7 i sprawdza się dobrze, dodam, że C3 jest 6V i 12V, a C7 jest 12V i 24V. Wykorzystuje go czasem na podtrzymanie mojej D3 3,0tdi i nie mam powodów do narzekania, bardzo fajna sprawa. Swoja drogą widze, ze nie tylko ja mam problemy z elektronika w tym nieszczęsnym aucie... miałem S klase, wyposazona 3xlepiej niz to audi i na tym samym aku w zyciu prostownika nie widziala, pieknie to chodzilo, a ten darmozjad źre prądu za 3auta.
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-17, 12:30   

Jeśli wszystko jest sprawne to nie żre ;) więc nie ma co zwalać tak do końca na auto :P
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-06-17, 13:21   

No nie wiem, mam kilku znajomych z A6 C6 3,0tdi, Touareg 3,0tdi, A8 D3 3,0tdi i KAŻDY ma to samo, zostawisz kluczyk w pozycji zapołonu na 10min, opuść z 2 razy szyba góra dół i nie odpalisz,lub kręci tak powoli. Może ten silnik jest jakiś specjalnej troski, trudno powiedzieć
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-17, 13:31   

Na zapłonie na nowym Aku wytrzymał prawie godzinę mój. Ale czemu się dziwić jak się na zapłonie zostawia auto wypchane elektronika.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 213 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4440
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-17, 13:58   

drago_o napisał/a:
Jeśli wszystko jest sprawne to nie żre ;) więc nie ma co zwalać tak do końca na auto :P

D3 sam sobie wzbudza sterowniki w różnym czasie o czym nawet pojęcia nie macie, a wszystko to jest za sprawą CANa, gdzie ramki potrafią gonić jak popierr z niewiadomych powodów i o ile najczęściej dzieje się to gdzieś w pętli infotainment, gorsze jest to, że również inne sterowniki (a widać to podpinając miernik) potrafią się wzbudzać pokazując większy tymczasowy pobór (i robią to losowo).
Te same problemy mają A6 C6 i Q7, o czym ludzie nawet pojęcia nie mają, a wychodzą przy okazji właśnie wtedy - gdy samochód jest mało używany i częściej stoi niż jeździ.

riki76 napisał/a:
A coś bliżej, które miejsce, wtyk? A może bezpiecznik?

Zależy od rocznika, przy bezpiecznikach można to zrobić bodajże od 2005 r, gdzie oddzielono go od licznika, Ty masz jeszcze wspólny 10A, potem dali 2x 5A.
Wszystkie schematy masz w ELSIE, przy bezpiecznikach i w Basic Equipment.

riki76 napisał/a:
Super rozwiązanie, a jak tego dokonać rozumiem że jakąś wtykę trzeba odpiąć?

Tak, pstryczek-eletryczek, jak do odpinania pompy paliwa w celu dodatkowego zabezpieczenia przed złodziejami itp.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-17, 14:05   

Sam się wybudze to wiadomo, zawieszenie, media, ktoś bez kluczyka stanie za blisko klamek albo dotknie i słychać jak napędy pracują w bagażniku. Auto nie usypia nigdy całkiem. Ramki latają jak szalone, wiem bo podłączałem się raspberry do CAN :P ale sprawne może stać i nic mu nie będzie. Dobry akumulator i brak problemu z jego kradnieciem a auto dwa tygodnie postoi bez problemu.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1437
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-06-18, 11:40   

W tym roku zanabyłem prostownik everActive 2-10A (http://allegro.pl/cyfrowy-prostownik-12v-24v-cbc-10-everactive-2-10a-i6573247598.html), rozważałem różne (w tym CTEK, BOSCH) ale na koniec wyszedł taki. Ładuje bez problemu, nie generuje błędów a dodatkowo ma szybkozłączkę i zestaw przewodów, które można podpiąć do akumulatora na stałe i wpinać tylko wtyk.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |