Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2013-05-15, 21:24   

mdamian napisał/a:
Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:
Tak,tylko ile waży D2,a ile Q7.Kiedyś się próbowałem swoją ex D2 z Q7 4.2 benzyna i też Q7 nie dałą rady.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-16, 07:30   

greg26 napisał/a:
mdamian napisał/a:
Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:
Tak,tylko ile waży D2,a ile Q7.Kiedyś się próbowałem swoją ex D2 z Q7 4.2 benzyna i też Q7 nie dałą rady.

Ja to wiem , Ty to wiesz , ale chłop który siedział w Q7 to chyba tego nie wiedział i musiał się przekonać , to mu pokazałem .
Wiem że z D3 będę miał problem , ale można się przekonać jaki duży ten problem będzie :mrgreen: to znaczy jak daleko w tyle zostanę :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-05-16, 08:07   

mdamian napisał/a:
to znaczy jak daleko w tyle zostanę

Oj bardzo daleko zostaniesz w tyle, aż nie wypada pisać ile. :mrgreen:
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-16, 09:06   

mdamian napisał/a:

Wiem że z D3 będę miał problem , ale można się przekonać jaki duży ten problem będzie :mrgreen: to znaczy jak daleko w tyle zostanę :mrgreen:


Możemy w weekend spróbować jak będziesz miał sprawny samochód. Mój po małym wirusie:)



Poprawiłem cytat, aby się lepiej czytało.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-16, 09:29   

greg26 napisał/a:
Jakiś tydzień temu próbowałem się z A6 C6 Avant 3.0tdi -auto wyglądało na świeże rocznikowo,więc miało zapewne 240 PS w serii- nie mam pojęcia czy było zawirusowane,ale gość dostał podwójne lanie :mrgreen:

Seria to była jak nic.
Stawałem z taką A6 C6 3.0TDI + chips.... ze startu zatrzymanego gniecie równo i D3 4.2V8 zostaje wyraźnie z tyłu.... przy zmianie z 2-ki na 3-kę A6 jest ze dwie długości z przodu ale nasz 3-ci bieg jest całkiem przyzwoity i na niej nadrabiasz całe straty.... przy zmianie z 3-ki na 4-kę właśnie go wyprzedzałem a później było już tylko lepiej..... przy 180km/h A6 wyraźnie puchnie bo on już piłuje na 6-ce a ja tymczasem jadę na mocnej 4-ce aż do 240km/h...... A6 powyżej 200km/h niknie w lusterku wstecznym :lol:

Ale 3.0TDI jeździe z momentu i na krótkich odcinkach od świateł do świateł jedzie łeb w łeb a ze startu zatrzymanego jest wyraźnie szybsze.

mdamian napisał/a:
Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:

Dzisiaj mnie taki jeden podpuszczał w Warszawie..... a raczej chciał się chyba pokazać bo wyjechałem przed niego z bocznej uliczki ale nie utrudniając nikomu włączyłem się dosyć dynamicznie...... gość zobaczył moje A8 i wyraźnie przyspieszył i kiedy ja przyspieszałem spokojnie jemu żyłka zagrała i poleciał jak dziki do przodu...... ale nie miałem weny na ściganie więc nie podjąłem wyzwania :-P

Ale z 4.2TDI w Q7 raczej wątpię w wygraną.... tym bardziej jeśli będzie miał chipsa.... tam diesel fabrycznie ma 326/340KM czyli tyle co u nas a momentu ma 760Nm czyli prawie dwa razy więcej niż nasze wolnessaki..... po chipsie ten silnik można wykręcić pod 400KM i prawie 900Nm.... po chipsie to te 2.5 tony moim zdaniem będzie szybsze niż nasze wolnossące amelinium :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-16, 10:30   

Q7 4,2 tdi + wirus 0-100km/h robi w ok 6,0 sec. Zastanawiam sie czemu ten sam silnik w q7 i A8 ma różny moment (w q7 chyba o 100Nm większy).
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-16, 11:10   

blady99 napisał/a:
Q7 4,2 tdi + wirus 0-100km/h robi w ok 6,0 sec. Zastanawiam sie czemu ten sam silnik w q7 i A8 ma różny moment (w q7 chyba o 100Nm większy).


Jest inna skrzynia roździelcza.
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-16, 11:20   

hmm ale co ona ma wspólnego ze zwiększonym momentem oprócz rozdzielania go na osie?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-16, 23:14   

blady99 napisał/a:
Q7 4,2 tdi + wirus 0-100km/h robi w ok 6,0 sec.

Może szału znowuż takiego nie ma (masa robi swoje) ale to i tak szybciej niż A8 D3 4.2V8 PB...
wg. danych producenta Q7 4.2TDI jest szybsze nawet w serii... może nie w prędkości maksymalnej ale w przyspieszaniu do 100km/h
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-17, 06:52   

Może i szybsze jest Q7 na papierze , ale jeszcze wszystko zależy od łącznika pomiędzy pedałami , a kierownicą . :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
arti_dg 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 4.2 D2 310KM
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-17, 07:01   

mdamian napisał/a:
Może i szybsze jest Q7 na papierze , ale jeszcze wszystko zależy od łącznika pomiędzy pedałami , a kierownicą . :mrgreen:


Uważasz, że przy automatycznej skrzyni biegów duże znaczenie ma jak ktoś wciska pedał gazu w podłogę? Nie mówimy tutaj o jeździe po zakrętach tylko na prostej, bez dużego ruchu ulicznego itp. Kwestią jest jedynie jednocześnie przytrzymanie hamulca i gazu przy starcie.
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-17, 07:11   

To życzę ci udanej jazdy i bezproblemowej przy starcie z gaz+hamulec - tip nie źle dostaje po d... Poza tym dane podawane przez producenta sa z normlanego startu a nie ze strzału z gazu. Nie powiem- wyrywa wtedy super ale szkoda skrzyni:(
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-17, 07:37   

blady99 napisał/a:
To życzę ci udanej jazdy i bezproblemowej przy starcie z gaz+hamulec - tip nie źle dostaje po d... Poza tym dane podawane przez producenta sa z normlanego startu a nie ze strzału z gazu. Nie powiem- wyrywa wtedy super ale szkoda skrzyni:(

O tym właśnie myślę , nie startuję tak zbyt często , ale wtedy z tym Q7 tak poszliśmy , ze świateł na 3 pasmowej jezdni , prosty odcinek i byliśmy pierwsi na światłach łeb w łeb . :-P
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
arti_dg 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 4.2 D2 310KM
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-17, 12:13   

blady99 napisał/a:
To życzę ci udanej jazdy i bezproblemowej przy starcie z gaz+hamulec - tip nie źle dostaje po d... Poza tym dane podawane przez producenta sa z normlanego startu a nie ze strzału z gazu. Nie powiem- wyrywa wtedy super ale szkoda skrzyni:(


Przecież tak się nie rusza ze wszystkich świateł. Tak tylko można zrobić w sytuacjach ekstremalnych jak właśnie podczas porównania osiągów aut. I uwierz, że ja i tak cholernie dbam o auto - w swojej a8 zrobiłem tak 2-3 razy przy pomiarach g-techem.
W ogóle twierdze, że jeśli chcesz porównać osiągu aut, nie umiejętności kierowców to z wyścig powinien być z rolki, nawet z prędkości 20km/h.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-17, 20:03   

Pany no wprawdzie ja juz caaałkiem straciłem poczucie mocy w mojej A8 i szczególnie po jej wyciszeniu :mrgreen: ale z doświadczenia autostradowego to powiem wam że Q7 to na przyspieszeniu nieciekawie wypadają za to jak sie rozbuja to gna :) Zazwyczaj jak przegania mnie Q7 to ma kierownik pedał w podłodze-to widac i słychac nieraz :) Jak spokojnie jadymy to zawsze jestem ten pierwszy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.