Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)  
Autor Wiadomość
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-12, 13:15   [D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)

Cieszę się samochodem po raz drugi :-)
Ali jak zwykle świetna robota, moc nie spada do 4200obortów.

 
 
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-05-14, 13:49   

65 koni po sofcie ?! i 120 nm ?! Coś jeszcze było robione ? czy tylko program ?
_________________
..::LONGEEEEER::..
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-14, 18:38   

Tylko program, ale była to wersja na Belgie, w której programowo obniżono moc z 233 na 211km. W zdrowych sztukach moment wychodzi na takim poziomie. Program jest całkowicie bezpieczny, dymienie na tym samym poziomie (auto nie posiada DPF:)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-14, 22:30   

Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-15, 05:52   

przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-15, 09:55   

IRONH napisał/a:
przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)

Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P

Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majo...ulez-vt9596.htm

Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:

Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-15, 10:55   

FOSS napisał/a:
IRONH napisał/a:
przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)

Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P

Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majo...ulez-vt9596.htm

Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:

Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-)


Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-15, 12:27   

mdamian napisał/a:

Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:


Możemy my się porównać w 3miescie... :)
 
 
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-05-15, 12:38   

wykres nie zły.. z A6 3,0tdi 224km udało mi się 276KM wycisnąć więc podobnie.
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-15, 13:33   

Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-05-15, 14:41   

IRONH napisał/a:
Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)


Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-15, 15:25   

blady99 napisał/a:
mdamian napisał/a:

Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:


Możemy my się porównać w 3miescie... :)
dzisiaj daję autko do mechanika na uszczelnienie głowic , jak odbiorę to możemy gdzieś się zgadać :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
IRONH 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 45
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-05-15, 17:57   

labas napisał/a:
IRONH napisał/a:
Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)


Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol:


z 4.2 tdi nie mam szans,ale stanąć mogę :)
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2013-05-15, 21:08   

FOSS napisał/a:
Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8
IRONH napisał/a:
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)

Jakiś tydzień temu próbowałem się z A6 C6 Avant 3.0tdi -auto wyglądało na świeże rocznikowo,więc miało zapewne 240 PS w serii- nie mam pojęcia czy było zawirusowane,ale gość dostał podwójne lanie :mrgreen: Najpierw nie dał się wyprzedzić,więc redukcja i łyknąłem go bez problemu.Potem jechałem sobie z 40km/h i wrzuciłem kierunek,żeby próbował i jak spróbował to docisnąłem na maxa i momentalnie go odjechałem.Kiedyś D2 4.2 AQF też objechałem 3.0tdi,ale było o wiele ciężej niż obecną 4.2 BFM.Ja próbowałem się na mieście z 3.0tdi od prędkości 40-60 km/h i skoro z takich nie dało rady to tym bardziej przy wyższych,gdzie spuchnie bardziej.
Jak kupię 911 to chętnie się popróbuje,ale raczej już nie z 3.0tdi ;-)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-15, 21:21   

IRONH napisał/a:
z 4.2 tdi nie mam szans,ale stanąć mogę :)

Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.