Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG  
Autor Wiadomość
mark83 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-04-28, 06:26   

Wrażenia po dwóch tygodniach użytkowania - jednym słowem katastrofa.

Wczoraj odstawiłem auto po raz trzeci " do poprawek", dziwna sprawa. Komponenty są te co na początku tematu czuję, że to wina tamtejszego zespołu i ich niemożność ogarnięcia ustawień instalacji, już zaczynają mądrować ze to wina mojego przebiegu auta itd... to się ich zapytałem po co montowali mi tą instalację jeżeli uważali że z powodu przejechanych kilometrów mogą być problemy techniczne.

W pierwszy dzień po 10 km autem nie dało się już praktycznie jechać, jakieś potworne wibracje na kierownicy, wyskoczył check i epc, za drugim razem wywaliło sam silnik.. tutaj ciekawa sprawa podjechałem sobie najpierw sam do znajomego mechanika na zczytanie błędu i okazało się że jest masa błędów po założeniu instalacji których wcześniej nie było... najważniejszy błąd skrzyni i że silnik dostaje za mało powietrza, coś z jedną stroną cylindrów... nie pamiętam dokładnie.

To normalne że na gazie trzeba zdecydowanie bardziej wciskać pedał gazu? na benzynie wystarczy mi " muśnięcie" żeby auto rwało do przodu...

Ale najważniejsza sprawa i prośba o radę... czy instalacja gazowa i jej ustawienia ma jakiś wpływ na skrzynię biegów ? Przez zalożeniem skrzynia pracowała idealnie, w ogóle nie było czuć kiedy zmienia biegi - teraz czuć ewidentnie i co ciekawe jak przelącze na benzynę to jest to samo... mogli mi tam coś namieszać i rozrególować ?

miałem zakładać tego prinsa... qw
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-28, 10:16   

mark83 napisał/a:
Wrażenia po dwóch tygodniach użytkowania - jednym słowem katastrofa.
(...)

Chałtura i druciarstwo pełną gębą :/

mark83 napisał/a:
Ale najważniejsza sprawa i prośba o radę... czy instalacja gazowa i jej ustawienia ma jakiś wpływ na skrzynię biegów ? Przez zalożeniem skrzynia pracowała idealnie, w ogóle nie było czuć kiedy zmienia biegi - teraz czuć ewidentnie i co ciekawe jak przelącze na benzynę to jest to samo... mogli mi tam coś namieszać i rozrególować ?

Wbrew pozorom instalacja LPG ma bardzo duży wpływ na pracę skrzyni biegów.... skrzynia biegów i silnik działają jak "naczynia połączone".... zła praca silnika przekłada się wprost na złą pracę skrzyni - komputer skrzyni głupieje i nie wie co ma robić.

Pracę skrzyni sprawdź na benzynie - jeżeli na PB silnik pracuje prawidłowo to sprawna skrzynia też będzie pracować prawidłowo.
Prawidłowo założone LPG nie powinno mieć żadnego wpływu ani na pracę silnika ani na pracę skrzyni - auto powinno przyspieszać tak jak na PB, na wolnych obrotach silnik powinien pracować równo, nie może śmierdzieć gazem i nie może sypać błędami do sterownika silnika.
Gadanie, że na LPG zawsze będzie sporo błędów w sterowniku silnika (wypadanie zapłonów, czasy wtrysków, sondy lambda) to bzdura i jeżeli z takimi tekstami wyskakuje ktoś w warsztacie LPG to znaczy, że partacz z niego i druciarz a nie fachowiec :evil:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-28, 12:03   

Kolego współczuję Ci bo niemałe pieniądze wydałeś i teraz masz tylko zmartwienia. Dlatego tez ja się tak długo przekonywałem ale po założeniu mojego BRC nie tylko nie pojawił sie żaden bład ale juz od 5tyś km tez nic sie nie dzieje poza tym że jadę taniej :)
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-28, 19:19   

Kolego,w Białymstoku masz producenta STAGA i oni poprawiają auta po takich fachowcach :mrgreen:
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-28, 21:48   

bez urazu ale BRC
nie jest aż taka dobra ja ze swego auta wywaliłem to
pokaż fotki z pod maski bo masz pewnie błędy montażowe i to spore
bo jeszcze nie widziałem brc idealnie zamontowanej to może u ciebie zobaczę :-D
Do kolegi co ma problem z instalką jeśli za 3 razem ci tego nie ustawią to niech to co zamontowali zabierają :mrgreen:
takie twoje prawo
i pojedz gdzieś gdzie ci to ktoś z głową zamontuje
porób foty butli parowników itp i daj tu
będzie to przestroga dla innych
Zasada jest taka że przed montażem testuje się auto błędy itp
i jeśli jest ok to się zakłada
czyli możemy rozumieć że twoje auto przed było ok
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-28, 22:21   

pepi, Jesli pytasz o moja instalke to wygląda tak.

Sa lepiej i sa gorzej montowane. Partok najlepszą schrzani więc sam rozumiesz. Ja nie mam nic do zarzucenia BRC i bym sobie do kolejnego auta tez to załozył.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-28, 22:25   

z czego co widzę to filterek nie bardzo
masz 2 parowniki
i daj fotę bez osłon gdzie się wiercili i butle daj

i 300 koni puszczone be 12 mm :mrgreen: :mrgreen: to chyba żart
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-28, 22:29   

i jeden parownik to zdecydowanie za mało :-P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-28, 22:36   

Nie mam foty bez osłon bo nie zrobiłem a teraz tego rozkrecac nie będe. A co z filterkiem nie tak?? Parownik mam jeden genius max i wystarczająco ogarnia moje koniki bo nie tak dawno na autobanie sobie pozwoliłem i nie działo sie nic. A predkości na odcinku 100km były 200-260 a na pozostałej czesci trasy średnio 160/h. i jedzie :)
Butle mam w kole więc tam nic nadzwyczajnego nie ma.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-28, 22:54   

szanowny kolego
akurat ja o lpg mam pewne pojęcie :-D
i nie wmówisz mi że reduktor który daje radę do 250 km
robi twoje auto
wyłącz pompę paliwa i jedz na trasę :-D
daj mi fotkę po zdjęciu tego dekielka w butli :-D
chodzi o to czy butla nie jest zamontowana do jazdy na wstecznym tylko pewnie nie ma to znaczenia dla brc :-D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-28, 23:17   

Genius Max robi do 350KM więc spokojnie daje radę :) Bez urazy ale skąd Ty masz te dane?? :)
O co chodzi z tą "zamontowana do jazdy na wstecznym" ??
Już mi tu wróżono że przy pałowaniu ok 200bedzie mi sie przymrażał lub i wspomagał paliwem ale jadąc 1200km z jednym postojem nie dygł nawet wskazowka paliwa :) A gdyby sie wspomagał to by zeszła troche prawda??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-29, 08:05   

http://lpg-forum.pl/?sid=...a9a8f7418e19b7e

poczytaj sam a jak nadal będziesz się opierał to zadzwoń do NIKODEMA Damiana lub STRUNY :-D
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-04-29, 08:58   

mark83, powiedz gdzie gazowałeś? Widocznie trafiłeś do druciarza, jak chcesz mieć spokój to leć do firmy STAG MAG Mirosław Gryko, moje auto jak też moich znajomych zagazował i wszystko chodzi pięknie od samego początku (ja już przejechałem 20 tys km i nic się nie dzieje). Powołaj się na sebę z czarnej eski ;-)
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-29, 10:15   

pepi, Czytałem lpg forum i tam to kazdy cos wie ale i tak na jedno wychodzi że BRC to jedna z lepszych marek. W zasadzie chłopie ja Cie nie rozumie bo twierdzisz że moja instalka nie powinna działac a świetnie sie sprawuje także juz kilka wczesniej zagazowanych ósemek w tym warsztacie wciąż lata bezproblemowo. Właściciela znam od 12 lat a gazem zajmują się od 7. Zrobili juz setki aut i robią dalej dzień w dzień.
Mało tego Tu na forum są userzy co maja identyczne instalacje jak ja i tez hasają bez problemowo :)
Reasumując jesli dązysz do tego żeby mi uswiadomic że mam jakiegos druta czy chłam to niestety nie przekonasz mnie bo zwyczajnie stan faktyczny jest inny od tego co piszesz :)
STAGa bym sobie nie załozył nigdy bo niemal 90% uzytkownikow ma z tą instalka jakies tam mniejsze czy większe problemy wynikające nie tylko z niewłasciwego montażu a z samej instalacji. Jak ktoś sobie potrafi i ma chęc sam cos poprawic,poprawiać cyklicznie to się cieszy że zaoszczedził ja nie lubie grzebac szczególnie w gazie.
Natomiast 90% posiadaczy BRC i lepszych są zadowoleni bo nie robią nic a te 10% trafiło na druciarzy lub pakowali gaz do zajechanych aut i teraz robią wrzawę na forach :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-29, 12:24   

to dalej żyj w nieświadomości :mrgreen:
mi to ryba
ale sam masz tyle błędów montażowych że jakby nie było by to brc to byś miał spore kłopoty
ale mniejsza z tym
brc jest fajne ale estetyka jest taka jaka jest
i pewne zasady mnie rozwalają
nie potrzeba kompesacji puszcza się nad jednym parowniku i ustawia pewnie podpieranie paliwem bo bez jeden przewód 12mm nie da się 300 koni przepchnąć
spadki ciśnienia masz pewnie wielkie ale to też nic
butla zamontowana pewnie nie prawidłowo
ma być zaworem do tyłu
a jak byś wiedział to gaz jest płynny i jak dajesz to on w butli ci się przemieszcza i dalej sobie sam to wytłumacz dlaczego butla ma być tak zamontowana nie inaczej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.