Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG  
Autor Wiadomość
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-30, 20:32   

mark83 napisał/a:
Auto na benzynie pracowało bdb, to z gazem jest problem ze sypał całe auto i powinna to być chyba usługa reklamacyjna, jak wam się wydaje ?

Gaz jest bardziej wymagający i wszystkie mankamenty silnika wychodzą potrójnie,wysokie napięcie musi być w idealnym stanie(cewki,świece)
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-30, 20:33   

To rozumiem pepi, żeś mnie obsmarował na tamtym forum?? No jesli tak to ok twoja sprawa ale świadczy to o twojej małej wiedzy. Ja nie gazownik ani mechanik ale widziałem juz dośc by stwierdzić że mam ład i porządek choc wiem że są lepsze wykonania ale niewiele.
luka6, masz racje to auto do normalnej jazdy i przy takowej instalka póki co sie sprawuje doskonale.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-30, 21:10   

nie obsmarowałem :-D
jak na brc to masz bardzo schludnie :-D
Apophis napisał/a:
No jesli tak to ok twoja sprawa ale świadczy to o twojej małej wiedzy.
- niech ci i tak będzie
ale ja sam zakładam lpg :-D
jakby co a nie daje partaczom :mrgreen:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-30, 21:15   

pepi, Wiem że sie tym zajmujesz bo juz się chwalileś i dziwi mnie taki sarkazm bo że moło by byc lepiej to sam wiem ale że nie jest źle tez wiem. A z Twoich wypowiedzi mozna wnioskowac że jeżdzę padaczką :lol:
Juz mi na AKP martab nasmarowal że moje audi to kupa złomu... :lol: Ciekawe czemu jeszcze jeździ :shock:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-30, 21:20   

przepraszam ale ja z tego nie żyję
nie zakładam zawodowo
where you stand depends on where you sit :-D
to by było na tyle
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-04-30, 21:29   

pepi napisał/a:
przepraszam ale ja z tego nie żyję
nie zakładam zawodowo

No i temu wszystkich tak krytykujesz, jak każdy by miał tydzień na założenie instalki to pewnie było by dopracowane w najmniejszych szczegułach ale koszt musiał przekraczać 10tysi :-P
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-30, 21:29   

pepi napisał/a:
where you stand depends on where you sit

chyba raczej
point of view depends on the point of sitting :-P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-01, 11:49   

ale ja jeszcze mam druta pod maską bo nie mam kiedy tego poprawić
a tak się napasłem tym wspaniałym LPG TECHEM
że aż mi się po nocach śnił :mrgreen:
Bo nie mogłem patrzeć się na brc pod maską bo miałem takiego druta że ręce opadały
i też jeden parownik był
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-01, 11:51   

U ciebie jak dobrze pamiętam to chyba kucharz montował bo tak wygladało jak by kuchenna chochla wymieszał na końcu :D
Ale mimo to uw drut działa jak sam piszesz i to już czyni firme BRC znakomitą wg mnie :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-01, 12:33   

Jak już tak zjechaliście na sposób montażu to u mnie BRC wygląda obecnie tak:



... do tego dwa filtry stanu ciekłego - dla każdego reduktora oddzielnie (na podszybiu po stronie kierowcy):



... oraz dwa reduktory BRC Genius MAX (na podszybiu po stronie pasażera):



Do filtrów stanu ciekłego idą przewody miedziane ø8 (zewnętrzna czyli wewnętrzna pewnie coś koło ø6)... do reduktorów dalej miedziane j.w. ø8... z reduktorów gumowe ø12 w trójnik i jeden filtr stanu lotnego... dalej gumowe ø12, następny trójnik i do listw wtryskowych gumowe ø12... i z każdego wtryskiwacza do kolektora dolotowego ø5.

Na pierwszy rzut oka mam podobnie jak Apophis ale jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach - jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-05-01, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-01, 14:06   

Ano masz podobnie jak ja,moja pierwsza droższa koncepcja zakładała dokładnie identyczną instalację jak u ciebie FOSS ale że mam trochę kucy mniej to zrezygnowałem z dwóch reduktorów i słusznie bo nie są mi potrzebne. Ja nie bede nic poprawiał bo skoro wszystko hasa jak trzeba to po co.
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-05-01, 15:54   

FOSS napisał/a:
jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać

Ja bym tylko te dwie listwy obrócił i węże połączył za osłoną i oczywiście przykręcił a nie na trytytkach,a tak pozatym to może być :-D
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-01, 20:44   

a parowniki nie za wysoko :-P
i zaworki w pion
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-01, 22:24   

pepi napisał/a:
a parowniki nie za wysoko :-P
i zaworki w pion

Nie wiem, w temacie LPG nie mam zbyt szerokiej wiedzy.
Jak napisałem powyżej: kto widzi jakieś błędy to proszę pisać co konkretnie i jak powinno być prawidłowo.


Generalnie z gazem nic szczególnego mi się nie dzieje - poprawiłem trochę umiejscowienie wtrysków (stąd te trytki bo nie miałem profi blaszek do mocowania) i wymieniłem dwa wtryskiwacze bo popuszczały gazu i to wszystko.
Instalację regularnie serwisuję, ostatni przegląd robiłem nie dalej jak miesiąc temu.


pepi, wiesz coś na ten temat to pisz: "Moim zdaniem ... jest nieprawidłowo. Powinno być... " - tak będzie prościej bo pytania podchwytliwe czy żartobliwe żadnej konkretnej informacji mi nie przekazują :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-02, 05:59   

zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Jeśli można to tak się daje aby nie było problemów
filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe
i daje się tak jak się je daje
Dlatego ja wywaliłem brc bo nie twierdzę że to zła instalka tylko problematyczna do zamontowania bo fizycznie się nie da tego zamontować
a takie hanki na trójnikach miód i malina dla oka i są w pionie
to nie znaczy że hany są lepsze od wtrysków brc
Ja teraz mam podobnie jak tu
http://lpg-forum.pl/post3...ilit=s8#p300661
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.