Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG  
Autor Wiadomość
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2013-05-02, 09:03   

Pięknie zamontowana ta instalacja z linku,mistrzostwo świata.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-03, 09:16   

pepi napisał/a:
zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane

Noi to jest wreszcie jakiś konkret.
Właściwie to całkiem słusznie i naukowo.... przyznaję, że nie zwróciłem na to uwagi... sprawdzę temat..... mam chyba jeszcze gdzieś te zawory odpowietrzające od D2 więc jakby coś to może zamontuję na wężach wodnych w najwyższym punkcie przy reduktorach ;-)

pepi napisał/a:
filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry

Znaczy się, że jak mam tak położone na boku to nie jest 100% very good?....
cewką czyli "grzybkiem" z filtrem na dół?...
looknę jakie są możliwości zmiany ich pozycji.

pepi napisał/a:
Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe i daje się tak jak się je daje

Montaż w pionie raczej bez szans... trzeba by je odsunąć na boki ale to wydłużyłoby znacznie odległość od wtryskiwaczy do kolektora a to chyba nie byłoby zbyt dobrze :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mark83 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-05-04, 06:06   

Panowie ... wracając do tematu. Zrobiłem kolejne kilometry, dokładnie prawie 200... check znowu się zaświecił w sumie w dość specyficznych warunkach. Auto było świeżo przełączone na gaz i jechałem na bardzo wolnych obrotach... nie mam już siły na ten zakład, czwarty raz odstawiać im auto ? Czuję że błądzą w ciemności...


Trochę poczytałem tutaj tematy i natknąłem się na dość ciekawą wypowiedz nie wiem czy ją potwierdzicie. Otóż. Do wyregulowania instalacji trzeba zrobić na BENZYNIE ileś tam kilometrów i potem przyjechać do gazownika na odczytanie jakiś map... prawda to ?

Druga sprawa czy inne warsztaty faktycznie przejmują gwarancję instalacji, jak to wygląda w praktyce ? Jadąc do innego speca za usługę regulacji trzeba już płacić ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-04, 09:37   

masz nadal mieszankę nie odpowiednią
to masz na desce co masz
daj foty instalacji może to coś pomoże
Co do jazdy i problemów twych wiesz prawdopodobnie oni zwalą na winę auta
jedz do innych przedstawicieli stag
niech cię to poustawiają i z fakturą jedz do swoich :mrgreen:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-04, 09:38   

partaczy
bo inaczej tego nie można określić
wrzucili nie ustawili to teraz masz co masz
 
 
dzikuss 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-11-09, 03:04   

mark83 miałem ten sam problem, reset błędu, jazda na gazie i czek znowu raził po oczach :/ jest to problem z mieszanką i z jej ciśnieniem.
Mam instalacje "Prins" i za owe podawanie tej mieszanki odpowiedzialny jest parownik.
Zwiększyłem ciśnienie mieszanki na parowniku, oczywiście w autoryzowanym warsztacie :)
I kontrolka Check Engine już nie podskoczy ale niestety po wnikliwej diagnozie pan stwierdził że parownik jest uszkodzony i nie będzie sobie radził już z tak dużym ciśnieniem.
Obiawem jest wtedy coś takiego: W trakcie jazdy na gazie, kiedy jedziesz spokojnie i muskasz pedał gazu, wszystko jest ok. Ale kiedy depniesz w podłogę np: trzeba wyprzedzić, wtedy sterownik automatycznie odcina gaz tak jak by się w butli skończył i przeskakuje na PB sygnalizując dźwiękiem.
Może u ciebie jest ten sam problem,wtedy kłania się wymiana parownika :)
Po regeneracji cena około 400 zł
Nowy 800-900 zł :) heh

[ Dodano: 2013-11-09, 03:06 ]
Mam nadzieje że problem roz. ;) już
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.