|
Autor |
Wiadomość |
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 51 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-03, 09:16
|
|
|
pepi napisał/a: | zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane |
Noi to jest wreszcie jakiś konkret.
Właściwie to całkiem słusznie i naukowo.... przyznaję, że nie zwróciłem na to uwagi... sprawdzę temat..... mam chyba jeszcze gdzieś te zawory odpowietrzające od D2 więc jakby coś to może zamontuję na wężach wodnych w najwyższym punkcie przy reduktorach ;-)
pepi napisał/a: | filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry |
Znaczy się, że jak mam tak położone na boku to nie jest 100% very good?....
cewką czyli "grzybkiem" z filtrem na dół?...
looknę jakie są możliwości zmiany ich pozycji.
pepi napisał/a: | Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe i daje się tak jak się je daje |
Montaż w pionie raczej bez szans... trzeba by je odsunąć na boki ale to wydłużyłoby znacznie odległość od wtryskiwaczy do kolektora a to chyba nie byłoby zbyt dobrze :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mark83
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2013 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-05-04, 06:06
|
|
|
Panowie ... wracając do tematu. Zrobiłem kolejne kilometry, dokładnie prawie 200... check znowu się zaświecił w sumie w dość specyficznych warunkach. Auto było świeżo przełączone na gaz i jechałem na bardzo wolnych obrotach... nie mam już siły na ten zakład, czwarty raz odstawiać im auto ? Czuję że błądzą w ciemności...
Trochę poczytałem tutaj tematy i natknąłem się na dość ciekawą wypowiedz nie wiem czy ją potwierdzicie. Otóż. Do wyregulowania instalacji trzeba zrobić na BENZYNIE ileś tam kilometrów i potem przyjechać do gazownika na odczytanie jakiś map... prawda to ?
Druga sprawa czy inne warsztaty faktycznie przejmują gwarancję instalacji, jak to wygląda w praktyce ? Jadąc do innego speca za usługę regulacji trzeba już płacić ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-04, 09:37
|
|
|
masz nadal mieszankę nie odpowiednią
to masz na desce co masz
daj foty instalacji może to coś pomoże
Co do jazdy i problemów twych wiesz prawdopodobnie oni zwalą na winę auta
jedz do innych przedstawicieli stag
niech cię to poustawiają i z fakturą jedz do swoich :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-04, 09:38
|
|
|
partaczy
bo inaczej tego nie można określić
wrzucili nie ustawili to teraz masz co masz |
|
|
|
|
dzikuss
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 1 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-11-09, 03:04
|
|
|
mark83 miałem ten sam problem, reset błędu, jazda na gazie i czek znowu raził po oczach jest to problem z mieszanką i z jej ciśnieniem.
Mam instalacje "Prins" i za owe podawanie tej mieszanki odpowiedzialny jest parownik.
Zwiększyłem ciśnienie mieszanki na parowniku, oczywiście w autoryzowanym warsztacie
I kontrolka Check Engine już nie podskoczy ale niestety po wnikliwej diagnozie pan stwierdził że parownik jest uszkodzony i nie będzie sobie radził już z tak dużym ciśnieniem.
Obiawem jest wtedy coś takiego: W trakcie jazdy na gazie, kiedy jedziesz spokojnie i muskasz pedał gazu, wszystko jest ok. Ale kiedy depniesz w podłogę np: trzeba wyprzedzić, wtedy sterownik automatycznie odcina gaz tak jak by się w butli skończył i przeskakuje na PB sygnalizując dźwiękiem.
Może u ciebie jest ten sam problem,wtedy kłania się wymiana parownika
Po regeneracji cena około 400 zł
Nowy 800-900 zł heh
[ Dodano: 2013-11-09, 03:06 ]
Mam nadzieje że problem roz. już |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |