Autor |
Wiadomość |
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-04-29, 17:19
|
|
|
Każda instalacja jest dobra jak jest z głową zamontowana i wyregulowana,jedna wytrzyma więcej a druga mniej.Za Brc też nie przepadam ale trza im przyznać że mają dobre wtryski.Ja kupiłem ósemke z gazem montowanym w renomowanym warsztacie AutoMix ze śląska i niby poprawnie jedzie ale jak zobaczyłem przewód 6mm i 310km do wypojenia :!: !!Też jestem montażystą ale tego to bym w życiu nie zrobił. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:20
|
|
|
6mm do 200 km ledwo starcza :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:23
|
|
|
Pepi butle mam zamontowaną prawidłowo więc tu sie nie martw,auto było robione pod standardy TUV bo tak sobie zarzyczyłem żeby mnie przy szczegółowszej kontroli nie odesłali z kwitkiem. mam nawet wzmocnienie baniaka a ilu tu go ma?? Jesli upierasz się że genius MAX jest na 250KM to poczytaj sobie forum z linka ktorego przesłałeś. Załozyłem gaz tez z tego powoduze będe teraz nakrecał kilometrów i chcę to robić taniej i bez potrzeby zaglądania do warsztatu czesciej niż na przegląd. Póki co mineło 5tys km,moja noga na autobanach jest ciężka,spalanie jest jak w podpisie widać i na kompie ZERO błedów-mowi ci to cos?? :)No i uwierz mi na słowo z czasem jak nastał wiosna to benzyny praktycznie nie dolewam czesciej niz za10e na 2 tygodnie |
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:41
|
|
|
pepi napisał/a: | 6mm do 200 km ledwo starcza |
No widzisz a jakoś jedzie tylko przy max bucie dopuszcza tylko beny :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:44
|
|
|
Skoro 6mm przy max bucie sie wspomaga to 12 nie podoła 300KM?? Podoła i to wystarczająco bo ile tak naprawde procentowo sie jedzie na maxa?? Ja jadąc 200 po autobanie do maxa mam jeszcze kawałek |
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | mam nawet wzmocnienie baniaka a ilu tu go ma?? |
Ja nie mam ale montuje w każdym co ma plastikową miske.
6mm to zasilanie reduktora ciekłym gazem a 12mmto już odparowany do wtrysków. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
worner
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP26
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 01 Lut 2013 Posty: 19 Skąd: Chełmno/Piaseczno
|
Wysłany: 2013-04-29, 22:16
|
|
|
pepi napisał/a: | (...)
wyłącz pompę paliwa i jedz na trasę :-D
(...) |
To da się tak wyłączyć pompę? Pomijam fakt, że trzeba by chyba to zrobić na pracującym już silniku na gazie, bo jak go potem uruchomić - w trybie awaryjnym tylko chyba, ale czy pompa nie dostarcza jakichś impulsów do komputera silnika, jak to ma miejsce w innych autach?
Swoją drogą sam jestem ciekaw, czy u mnie nie ma jakiejś machlojki z gazem, ale na razie nie mam podstaw, żeby sądzić, że coś jest nie tak. Instalacja od niedawna, niedługo wrzucę fotki auta, to pokażę też instalację. |
_________________ Wożę się A8 od wczoraj |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-29, 22:20
|
|
|
Mozna wyłaczyć pompe ale wtedy pozapiekają sie wtryski. |
|
|
|
|
|
|
|
mark83
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2013 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-04-30, 05:33
|
|
|
Panowie wczoraj odebrałem samochód, wydaje mi się że teraz jest już ok... Lepiej się zbiera, zrobiłem 100 km nic nie wyskoczyło. Na liczniku przybyło 260 km - wydaje mi się, że gdzieś pojechali tym autem do zaprzyjaźnionego zakładu jak sami nie umieli ogarnąć tematu... bo żeby nabić tyle kilometrów na testowanie instalacji to chyba coś nie tak.
Zrobiłem tam dym sumie bo szefa nie było a ja chciałem z nim rozmawiać a nie z jakimś robolem... otóż wyobraźcie sobie mają strasznie dziwną praktykę i to jest już drugi raz... oddaję auto z pełnym zbiornikiem gazu a odbieram z pustym - to normalne ?
Druga rzecz to wystawiony rachunek 950 zł - NIE ZAPŁACIŁEM !!!
Zacenili się za nowe świece - stare oddali wg. mnie są ok !!! naprawę pompy dolotu powietrza, kasowanie błędów sterownika, wymianę jakiegoś czujnika - tu we mnie się zagotowało.
CZY NIE POWINNI ZADZWONIĆ WPIERW DO KLIENTA I MU OZNAJMIĆ CO I JAK CZY SIE ZGADZAM ?
Auto na benzynie pracowało bdb, to z gazem jest problem ze sypał całe auto i powinna to być chyba usługa reklamacyjna, jak wam się wydaje ? |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-04-30, 06:32
|
|
|
luka6 napisał/a: | Ja kupiłem ósemke z gazem montowanym w renomowanym warsztacie AutoMix ze śląska i niby poprawnie jedzie ale jak zobaczyłem przewód 6mm i 310km do wypojenia :!: !!Też jestem montażystą ale tego to bym w życiu nie zrobił. |
Kolego sam widziś ze ten zakład to tylko dobrze zareklamowany, a do fachowości mu daleko.
Mój szwagier pracował w automix i powiem tylko że nie polecę tego zakładu nikomu. Potrafią auto zrobić porządnie, ale są tak na kasę nastawieni, że tego nie robią, liczy się tylko masówka. Koledze który tam montował gaz i tak ich chwalił, pokazał perę "drutów" w aucie , to włos się na głowie jeżył i to były poważne sprawy. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-30, 11:18
|
|
|
mark83 napisał/a: | Auto na benzynie pracowało bdb, to z gazem jest problem ze sypał całe auto i powinna to być chyba usługa reklamacyjna, jak wam się wydaje ? |
Dla mnie to oczywiste. Moje auto nawet na starych swiecach hasało dobrze ale ze miały już 30tyś to wypadało zmienić. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-04-30, 14:12
|
|
|
fotka jest już na forum lpg w odpowiednim dziale :-D
wybacz że nie spytałem się czy można ale :-D \
chciałem zrobić psikusa |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-30, 14:24
|
|
|
pepi napisał/a: | fotka jest już na forum lpg w odpowiednim dziale :-D
wybacz że nie spytałem się czy można ale :-D \
chciałem zrobić psikusa |
Możesz jaśniej?? |
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-04-30, 20:21
|
|
|
PEPE toś troche przesadził z tym MEGA DRUTEM, to BRC wcale nie jest tak żle zamontowane jest to najtepsze wykonanie brc jakie widziałem, na jednym reduktorze w zupełności starczy to auto jest przeznaczone do zwykłej jazdy a nie na tor wyścigowy,moje jeżdzi na 6mm i też mu wystarcza :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-04-30, 20:24
|
|
|
jak na brc to nawet ładnie :-D
to nie znaczy że nie ma błędów montażowych :-D
już się wydało :oops: |
|
|
|
|
|