Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-05-21, 21:22
|
|
|
Zauważyłem, że kiedy śmigam, oki, jeżdżę po mieście, to też częściej włącza się niż na trasie. I tu bym stawiał na warunki jazdy. Przejazd kolejowy, więc amorki pracują, zakręty po rondach, więc wychylanie auta - też pracują. Kompresor ma co robić. A jeśli nierówna nawierzchnia (wystarczy pofalowana) to tez będzie kotłować. Jeśi dobrze rozumiem, to amortyzator pracuja i ugina się. Tym samym ugięcie (ściśnięcie) powoduje wzrost ciśnienia, a zawór je obniża. Jeśli ciśnienie spadnie poniżej pewnego poziomu, kompresor doładowuje je. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-28, 20:43
|
|
|
Lekki odkop.
Czy jak samochod jest w trybie podniesnionym to tez czesto kompresor pracuje? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:21
|
|
|
Lakier napisał/a: | Lekki odkop.
Czy jak samochod jest w trybie podniesnionym to tez czesto kompresor pracuje? |
Wydaję mi się że w trybie podnośnika kompresor wcale nie pracuje,ale pewny nie jestem. <niewiem> |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:27
|
|
|
Nie chodzi mi tryb podnośnika. Chodzi mi tryb podniesniony (dynamiczny, auto, komfort, podniesiony) |
|
|
|
|
|
|
|
Bucik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 68 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:27
|
|
|
a u mnie na vagu wyszła nieszczeloność tylnego prawego bodajże koła. Kopresor bardzo tz mega głośno pracuje zawieszenie dziwnie chodzi tz raz robi od razu to co mu w mmi ustawie raz bardzo powoli. Co jakiś czas zapala się pomarańczowa kontrolka ale np teraz zrobiłem 800km tz dziś i pomarańczowa kontrolka się nie zapaliła. Kopresor chodzi nawet po zgaszeniu auta |
_________________ V8 Hoffele sound |
|
|
|
|
lecho
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: leszek
Jeżdzę: audi a8 d3 3.0tdi
Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: dolnoslaskie
|
Wysłany: 2013-12-29, 00:24
|
|
|
w trybie podnosnika kompresor nie działa (jesli wszystko szczelne ) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-29, 01:01
|
|
|
lecho napisał/a: | w trybie podnosnika kompresor nie działa (jesli wszystko szczelne ) |
Dżizas, czytać ze zrozumieniem...... pisał kolega wyraźnie że nie chodzi o tryb podnośnika "jacking mode" tylko o tryb podniesiony "lift"
W każdym z trybów zawieszenia (dynamic, automatic, comfort, lift) i bez włączonej funkcji podnośnika (jacking mode) zawieszenie powinno pracować normalnie czyli powinno się automatycznie poziomować i kompresor, jeżeli sterownik uzna to za konieczne, będzie się włączał i wyłączał. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
lecho
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: leszek
Jeżdzę: audi a8 d3 3.0tdi
Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: dolnoslaskie
|
Wysłany: 2013-12-29, 02:06
|
|
|
Sorry panowie mój błąd <tjaa> w odczytaniu
Ale tak czy siak po doniesieniu nie powinien chodzić kompresor bo jest zbiornik z zapałem 10l sprezonego powietrza w bagażniku i pierw zbiornik jest wykorzystany. Zmieniłem ostatnio amorki od s8 wraz ze sterownikiem gdzie 4 sztuki były puste i kompresor włączył się tylko raz na 20sekund |
|
|
|
|
|
|
|
tom980
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2014-01-02, 10:56
|
|
|
Witajcie koledzy.
W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
Przed kupnem ktoś wyjał z bagażnika moduł od haka holowniczego,oczywiście samochód go w ogóle nie posiada,ale moduł był,teraz została tylko kostka,lub dwie kostki a modułu brak.
Problem w tym,że funkcja DYNAMIC swieci na szaro,jesli z panelu MMI chce ja włączyć to wraca do poziomu AUTOMATIC.Nie mogę też taj funkcji towing mode wyłączyć.
Co najlepiej w tym przypadku zrobić? |
_________________ tom980-Starogard Gdański |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-02, 13:23
|
|
|
tom980 napisał/a: | W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
(...)
Co najlepiej w tym przypadku zrobić? |
Po pierwsze to "towing mode" to nie jest funkcja do haka holowniczego ale jest to tryb holowania auta z jedną osią uniesioną do góry.
Podłączyć VAG'a i zrobić z tym porządek.... wywalić sterownik haka, sprawdzić i pokasować błędy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tom980
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2014-01-02, 13:35
|
|
|
kolego FOOS,dziekuje za odpowiedź.
Owszem masz racje,to tryb holowania auta.
Jestem już umówiony na Vaga,ale z tego co mówił elektronik to chwile zajmie,ponoc trzeba usunąć sterownik z kilku miejsc...Ponoc temat do ogarnięcia.
Jak to zrobie poinformuje kolege.
Pozdrawiam. |
_________________ tom980-Starogard Gdański |
|
|
|
|
lecho
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: leszek
Jeżdzę: audi a8 d3 3.0tdi
Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: dolnoslaskie
|
Wysłany: 2014-01-02, 13:37
|
|
|
tom980 napisał/a: | Witajcie koledzy.
W moim a8 D3 4,2 335KM nie mogę wyłączyć towing mode .
Przed kupnem ktoś wyjał z bagażnika moduł od haka holowniczego,oczywiście samochód go w ogóle nie posiada,ale moduł był,teraz została tylko kostka,lub dwie kostki a modułu brak.
Problem w tym,że funkcja DYNAMIC swieci na szaro,jesli z panelu MMI chce ja włączyć to wraca do poziomu AUTOMATIC.Nie mogę też taj funkcji towing mode wyłączyć.
Co najlepiej w tym przypadku zrobić? |
Mozesz wykodowa vcds 34 level control podejzewam za masz kod 0015520 a bez trailer hitch powinno byc 0015510 zmień 6 cyfrę z 2 na 1 i powinno byc ok. Moze tez poprosić o security access code wpisz 031564 I zacznij jeszcze raz. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-02, 13:38
|
|
|
tom980 napisał/a: | Jestem już umówiony na Vaga,ale z tego co mówił elektronik to chwile zajmie,ponoc trzeba usunąć sterownik z kilku miejsc...Ponoc temat do ogarnięcia. |
Sterownik haka to raczej trzeba usunąć tylko z jednego miejsca.
Wyposażenie w postaci haka holowniczego trzeba usunąć z kilku innych sterowników. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tom980
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 9 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2014-01-02, 13:44
|
|
|
lecho napisał/a: | Mozesz wykodowa vcds 34 level control podejzewam za masz kod 0015520 a bez trailer hitch powinno byc 0015510 zmień 6 cyfrę z 2 na 1 i powinno byc ok. Moze tez poprosić o security access code wpisz 031564 I zacznij jeszcze raz. |
Dziękuje kolego za odp.
Najprawdopodobniej jeszcze dziś uda mi się dostać na VCDS lub VAG.
Wydrukowałem sobie ta porade dla elektronika,moze będzie pomocne.
Dziekuje bardzo
No i podłączyliśmy dziś VCDS,w bloku 34 jest kod 0015500,nie idzie go zmienić,a jak chcemy zmienić coś w zawieszeniu to pokazuje niewłaściwą adaptacje.
Jak wpiszemy numer 0015510 to pokaże błąd i prosi o kod 5 liczbowy,jak zrobimy od nowa wpiszemy kod bez zer 15510 to pokazuje,ze wymaga kod 7 cyfrowy.
W security access 031564 nie przyjmuje...co kolego radzisz dalej ?
Błedów żadnych nie ma. |
_________________ tom980-Starogard Gdański |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-04, 19:13
|
|
|
tom980 napisał/a: | No i podłączyliśmy dziś VCDS,w bloku 34 jest kod 0015500,nie idzie go zmienić,a jak chcemy zmienić coś w zawieszeniu to pokazuje niewłaściwą adaptacje.
Jak wpiszemy numer 0015510 to pokaże błąd i prosi o kod 5 liczbowy,jak zrobimy od nowa wpiszemy kod bez zer 15510 to pokazuje,ze wymaga kod 7 cyfrowy.
W security access 031564 nie przyjmuje...co kolego radzisz dalej ?
Błedów żadnych nie ma. |
No dobra, ale co VCDS pokazuje ?
Jakie błędy w sterowniku?
Wyrzucił ci ten hak ze strowników?
Jak zachowuje się zawieszenie?... Czy pracuje poprawnie?
Konkrety, bo bez tego możemy sobie gdybać długo.
Albo znajdź kogoś bardziej ogarniętego skoro ten gość z VCDS'em sobie nie radzi.
A może ma jakiś kabelek z Allegro za 50pln albo dziadowskiego klona.... to z tym i tak niewiele zrobi |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|