Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-14, 20:54
|
|
|
To to co cieknie bez zaślepkę |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-02-03, 20:18
|
|
|
U mnie po zakupie auta spodziewałem się wymiany nastawników odziwo do wymiany jest jeden drugi wygląda jak by ktoś już go wymieniał ślizg bez zużycia lecz na lewej głowicy luźny łańcuch i wytarty ślizg po ok 3h zanim się do niego dostałem . Łańcuch luźny ale jak go odpaliłem po przykryciu czapki od zgaszenia minęło jakieś 6h nie odezwał się ,czasami odezwie się rano po uruchomieniu, w trakcie pracy cisza. Jestem w stanie sam z przyjemnością wymieniać cokolwiek w aucie to teraz pytanie czy jest sens kupna ori. za 2,5k czy zamiennik niby produkcji niemieckiej za 600zł i przy zmianie uszczelki pod klawiaturą która lubi dosyć często się pocić zerknąć na nastawnik.
filmik uszkodzonego
https://youtu.be/cEaNJMUxJnk |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-03, 21:03
|
|
|
jak masz ori
to zregeneruj |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-04, 11:46
|
|
|
leniu poszukaj .... |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-02-05, 00:51
|
|
|
Czytając komentarze innych kupujących, te negatywne oczywiście, nic bym u niego nie kupił.
Ale to tylko moje odczucia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-05, 08:03
|
|
|
oj debile zawsze się trafią co komentarz negatywny wystawią
co prawda zachowanie sprzedających towar z chin jest niekiedy dziwne mi raz gość stwierdził czytuje podejdzie pan do lustra wdech wydech i uspokoił się pan -a potem to jak trzeci raz panu nie ten pasek wysyłam to po huj pan u mnie kupuje
Są dwie strony medalu nie tylko jedna |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-02-11, 13:22
|
|
|
Panowie co jest odpowiedzialne za napięcie napinacza podczas gdy auto jest zgaszone ?? Jakaś sprężyna czy wtłoczony olej i co jest przyczyną że po dłuższym postoju łańcuch się luzuje a po odpaleniu napina. Próbuje dojść do przyczyny hałasującego nastawnika po porannym rozruchu a dalsza praca silnika jest ok. może jakaś sprężyna jest do wymiany lub coś do wyczyszczenia. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-11-22, 15:24
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Panowie co jest odpowiedzialne za napięcie napinacza podczas gdy auto jest zgaszone ?? Jakaś sprężyna czy wtłoczony olej i co jest przyczyną że po dłuższym postoju łańcuch się luzuje a po odpaleniu napina. Próbuje dojść do przyczyny hałasującego nastawnika po porannym rozruchu a dalsza praca silnika jest ok. może jakaś sprężyna jest do wymiany lub coś do wyczyszczenia. |
Na schemacie widać jakiś kołek blokujący, u mnie grzechocze już ponad 4 lata przy rozruchu i tak naprawdę nie wiadomo co wydaje dźwięk, podobno łańcuch obija o głowicę, ale jak wyciągałem nastawnik to żadnego śladu na głowicy nie widać
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2022-04-21, 21:28
|
|
|
Jeżeli napinacze nie hałasują i łańcuchy nie są luźne ale ślizgi są wytarte (rowki około 2 mm) to czy wymieniać same ślizgi? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-04-22, 08:25
|
|
|
po prawie 20 latach jakie są plastiki ? |
|
|
|
|
|