Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-03-16, 21:39
|
|
|
To kto pierwszy próbuje naprawić ?
ps . Pasek tego gościa mnie rozwalił . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-16, 21:54
|
|
|
Dawać mi tu jakiegoś rozwalonego nastawnika i będę dłubać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-16, 21:58
|
|
|
Ja mam nawet chyba sprawnego to jak będziesz w pl to się spotkamy i ci dam
Ale Ruskie to wszystko skubance naprawia |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:01
|
|
|
A jak to w końcu jest z nastawnikami jak stuka na zimnym to nastawnik wywalony czy ślizg i musi się więcej wysunąć ??
Od takich pytań jest inny, obszerny temat ! |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-03-16, 22:34
|
|
|
Temat z nastawnikami został zamknięty, stąd założyłem nowy. Wiem, że na filmie wygląda to trochę na druciarstwo, ale ogólnie facet dobrze tłumaczy zasadę działania. Wymienił zaworek i uszczelki, (ślizgi zostawił stare), więc z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że to będzie działać. No i widać, jak taki nastawnik wygląda w środku. A cenę sami widzieliście - za nowy nastawnik ponad 41 tys, rubli, a za uszczelki 1,2 tys. rubli. A Rosjanie nie lubią nadaremnie wydawać baksów. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2017-03-20, 01:59
|
|
|
Mnie tez to czeka niedlugo, lewa strona napewno bo juz przy rozruchu slychac przez 2-3 sec. ale bede robil obydwie. |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-03-22, 01:54
|
|
|
To ma prawo bytu, czytałem o tym na angielskich forach ale link do filmiku nie działał. Tam robili to wprawienie w 1.8t, ale zasada działania identyczna, i najważniejsze działało. 😉 |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-03-22, 19:29
|
|
|
Ciekawe ciekawe
jakby to jeszcze po angielsku bylo żebym coś rozumiał |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-03-30, 00:50
|
|
|
Dobrze że mam 2 ze starego silnika to może uda się naprawić
[ Dodano: 2017-04-26, 11:09 ]
Ktoś próbował naprawić napinacze łańcuchów?? |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-05-17, 12:15
|
|
|
Próbował ktoś naprawiać te nastawniki? Bo u mnie czasami jest dobrze a czasami przy rozruchu je słychać:( |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:20
|
|
|
Ja do regeneracji mam już 4 Tutaj prawdopodobnie nikt Ci nie napiszę...
Ja właśnie kupiłem 2 nowe za 4500zł i szykuje się do wymiany |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-05-17, 22:06
|
|
|
same napinacze mniej więcej tyle kosztują a co z łańcuchami, niby powinno się także je wymieniać w komplecie a jeden około 300zł
Jakie masz u siebie dokładnie objawy? Długo Ci grają zanim nie naciągną łańcucha? Tylko z nocy się odzywają czy nawet po krótkim postoju? |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-05-17, 22:57
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | same napinacze mniej więcej tyle kosztują a co z łańcuchami, niby powinno się także je wymieniać w komplecie a jeden około 300zł
Jakie masz u siebie dokładnie objawy? Długo Ci grają zanim nie naciągną łańcucha? Tylko z nocy się odzywają czy nawet po krótkim postoju? |
Różnie ale po nocy to tak do 4 sekund potrafią grać a dokładnie to dzwoni ten od strony kierowcy. Jeżeli auto stoi max do godziny to nie słychać nic.
4500zł 2x napinacze + 2x łańcuchy + 2x uszczelki pod napinacze + 2x uszczelki pod pokrywy zaworów i tu masz dopiero sam rozrząd na łańcuchy. Jak nie robiłeś paska, pompy wody, rolek to dochodzi Ci rozrząd na pasku czyli w 7000-8000zł z robocizna powinieneś się zmieścić |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-05-17, 23:10
|
|
|
Na szczęście rozrząd robiony, 20tyś temu i to w ASO jeszcze za zachodnią granicą także myślę że jeszcze 100tyś polata tyle pocieszenia:) Mi w ASO za same napinacze krzyknął 4400, skąd brałeś? Czym grozi nie wymienienie ich na czas, może łańcuch przeskoczyć?U mnie przed samym kupnem w 2015r. gość wymienił jeden na chińczyka od gościa z allegro z inowrocławia ale już go słychać, dzwoniłem do typa to mówi że może dlatego że łańcuch nie był wymieniany bo on handluje już parę lat tymi chińczykami chociaż od je nazywa produktem wysokiej klasy zamiennikiem z niemiec i ludzie sobie chwalą i on sam także już jeździ 2-3lata na swoim produkcie i nic się nie dzieje, ale jakoś nie daje wiary...:)
U mnie czasami odpali normalnie, praktycznie nie słychać, czasami odpali że zagra z 2-3sekundy a czasami zagra podobnie jak u Ciebie:)
Działanie nastawników można z tego co pamiętam sprawdzić w VCDSie, sprawdzałeś jak się u Ciebie zachowują? |
|
|
|
|
|