Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
blady99 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-01, 14:39   

Na allegro ogłasza się gość z WLKP co robi to za 1100 zł.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-02, 09:44   

blady99 napisał/a:
Na allegro ogłasza się gość z WLKP co robi to za 1100 zł.

Wiem bo to on mi właśnie je robił - pozostaję z nim w kontakcie a taka modyfikacja lamp powstała także przy mojej drobnej współpracy.
Zdjęcia w aukcji to m.in. moje D3 oraz jednego kolegi z Wa-wy :lol:

A cena jak widziałem to chyba 1400pln za komplet: http://allegro.pl/audi-a8...3419243810.html ;-)


W każdym razie polecam... lampy jak nowe, xenony świecą zaje...ście... kiedyś wnerwiało mnie, że nocą jak jechało za mną jakieś nowe Mondeło albo Superb to swoimi xenonami rozświetlali drogę przede mną - teraz już tak nie jest i teraz to ja wielu kierowcom rozświetlam drogę jadąc za nimi :lol:

Noi te dzienne LED... kto nie zna szczegółów konstrukcji lamp w A8 nie jest w stanie powiedzieć, że są przerobione... ty wiesz, że rzeźbione i wielu innych którzy na D3 się znają albo tutaj przeczytają ale rękę dam sobie uciąć, że wielu kolegów jeżdżących D2-ką nie będzie tego wiedziała tak samo jak większość pracowników ASO którzy, nie ujmując im niczego, wiedzę często mają ale nie aż tak szczegółową :-P

A tutaj jest praktycznie tak jakby fabryka to wypuściła... tylko o jedną diodę mniej....
noi co najważniejsze świecą tak jak świecić powinny - światła dają napradę dużo i świecą tylko one i nic więcej (lampy tylne OFF, podświetlenie deski i zegarów OFF, mapa w navi w trybie dziennym)...
poza tym współpracują z czujnikiem zmierzchu i można nimi sterować z MMI :lol:

Przy tej przeróbce nie potrzebujesz zmieniać sterowników i dokładać oddzielnego do sterownia LED-ami jak w przypadku przeróbki na po-lifta i fabrycznych lamp po-liftowych - jeżeli chcesz sterowanie w MMI czasem może być konieczna zmiana kodowania sterownika ale to najczęściej w przypadku aut przed-liftowych w których lamp dziennych fabrycznie praktycznie nie było i opcja sterowania nimi poprzez MMI jest ukryta.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
synek a8 
Użytkownik



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-08-03, 22:08   

FOSS to znaczy ze w po lifcie jak masz zwykle do jazdy dziennej, to wysylam cale lampy na przerobke, potem robie podlaczenie i juz to dziala, czy trzeba cos robic ddatkowo?
A jakiej produkcji sa te diody, markowe czy china?
Powiedz mi jeszcze jak padnie jedna dioda to mozna to latwo potem naleczyc, czy znowu trzeba na nowo lampe przerabiac/ rozbierac na czynniki pierwsze?
_________________
A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-03, 22:53   

synek a8 napisał/a:
FOSS to znaczy ze w po lifcie jak masz zwykle do jazdy dziennej, to wysylam cale lampy na przerobke, potem robie podlaczenie i juz to dziala, czy trzeba cos robic ddatkowo?
A jakiej produkcji sa te diody, markowe czy china?
Powiedz mi jeszcze jak padnie jedna dioda to mozna to latwo potem naleczyc, czy znowu trzeba na nowo lampe przerabiac/ rozbierac na czynniki pierwsze?

Wysyłasz lampy, dostajesz już z LED'ami, podpinasz kostki i działa - tak robiłem to w swoim pre-FL i kolegi po-FL.

Generalnie cała modyfikacja elektryki jest w lampie i chodzi to na fabrycznej kości ale...... niestety na tą chwilę FIS nie akceptuje przeróbki i krzyczy spaloną żarówką więc dochodzi jeszcze temat dobrania odpowiednich rezystorów a niestety oszukać FIS wbrew pozorom nie jest łatwo. Prace trwają ale może się okazać, że oprócz podpięcia fabrycznej kostki będzie trzeba też pod wskazany pin wpiąć otrzymane oddzielnie rezystory aby FIS nie krzyczał jakąś żarówką.

Panel diodowy jest robiony tak aby był do niego dostęp od tyłu lampy, odmiennie od fabrycznych do których dostępu nie ma i teoretycznie są nie wymienne. Z mojej wiedzy wynika, że jeśli fabryczne diody LED ulegną uszkodzeniu to w ASO możesz kupić tylko całą lampę a jak kupisz używkę (sam ori panel LED) to i tak musisz rozbierać lampę aby to tam umieścić czyli na tą chwilę właściwie i tak i tak wysyłasz lampy do Artura bo drugiego który to robi jeszcze nie znam.
Diody montowane przez Artura będą wymienne... prawie na pewno nie pojedynczo ale do całego panela LED jest dostęp od tyłu lampy przez otwór fabryczny więc będzie to kwestia wymiany całego panela.

Producenta diód nie znam ale zamysł jest taki aby wyznacznikiem była jakość a nie cena zakupu więc liczę na to, że są z górnej półki. Przyznaję, że po otrzymaniu lamp nie rozbierałem ich na części pierwsze i nie sprawdzałem co dokładnie tam siedzi ale patrząc na to ile Hubert zajmuje się lampami i jaką markę sobie wyrobił liczę na to, że shitu tam nie ma. A świeci to jak widać bardzo dobrze i do wykonania nie mam ani słowa zastrzeżenia... to jest to co chciałem zrobić zaraz po zakupie D3 tylko przez 2 lata nie znalazł się mądry który by nasze lampy rozkleił bez ich uszkadzania i ponownie poprawnie złożył.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-08-03, 23:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
synek a8 
Użytkownik



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patrol
Jeżdzę: D4 4.2 TDI
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-08-03, 23:06   

Dzieki za tresciwy opis.
Jak jest dostep "od tylu" to spoko, mialem obawy ze jest zrobione jak fabryczne bez dostepu do ledow.
A ty jakis rezystor masz wpiety?
_________________
A8 D2 FL 3.7Q + LPG (2007-2011)
BMW E65 740d (2011-2014)
A8 D4 4.2 TDI (2014-
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-03, 23:19   

synek a8 napisał/a:
A ty jaki rezystor masz wpiety?

Na tą chwilę jeszcze nie mam wogóle... współpracujemy w zakresie elektryki i robiłem różne testy.
Z rezystorami będę działał w poniedziałek lub wtorek... najpierw u mnie w pre-FL i zaraz później w tej drugiej po-FL.
Nie ukrywam, że dążę do doskonałości czyli do tego żeby FIS był czysty a lampy współpracowały z fabryczną instalacją (czujnik zmierzchu, sterowanie z poziomu MMI, światła pozycyjne stronami bez kluczyka w stacyjce i bez zapłonu) i takiego efektu finalnego możesz się spodziewać ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-10, 21:18   

W tygodniu dokończyłem temat lamp i rezystorów i jest już wszystko OK - FIS czysty i VCDS nie pokazuje żadnych błędów... banan na twarzy się powiększa :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-10, 22:37   

I xenony oszczędzają zywot na jedyną słuszną pore właczania świateł :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-10-22, 18:08   

Tu gość zmieniał przód i przy okazji lampy , powinni się uczyć od naszych jak się rozbiera lampy : http://www.detailingworld...ad.php?t=149433 .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-22, 22:40   

pioter napisał/a:
Tu gość zmieniał przód i przy okazji lampy , powinni się uczyć od naszych jak się rozbiera lampy : http://www.detailingworld...ad.php?t=149433 .

Nie wiem który z nas czytał "po łebkach" ale moim zdaniem nie ma się zbytnio do czego przyczepić ;-)

Gość "zdemolował" lampy ponieważ zdecydował, że nie zakłada kompletnych po-liftowych które mają inną elektrykę tylko tnie lampy na połowy i kompletuje tył lampy przed-liftowej z przed-liftową elektryką i przód lampy po-liftowy z po-liftowymi diodami LED.
Pisał nawet o błędach które mu się pojawiały na FIS i stosowaniu rezystorów które ja także byłem zmuszony u siebie zamontować.

Generalnie można nie ciąć tylko rozklejać ale trzeba wiedzieć jak i czym a toi na razie wiedzą tylko nieliczni.
Ale jak skumałem zamysł był taki aby elektryka lampy pozostała w miarę bez zmian - przede wszystkim kostka przyłączeniowa lampy bo oczywiście w lampie musiał coś zmotać aby dzienne LED i bi-xenon działały poprawnie i zgodnie z przepisami ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-10-23, 06:55   

Chodziło mi o rozbieranie lampy , mi by szkoda było traktować dremelem . Efekt końcowy wyszedł ładnie .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-23, 12:47   

pioter napisał/a:
Chodziło mi o rozbieranie lampy , mi by szkoda było traktować dremelem .

No wiem, ja o tym samym piszę.
Bo mi chodziło o to, że przeróbka na którą on się zdecydował polegała na zrobieniu jednego kompletu lamp z dwóch różnych. Tyle że te dwa komplety nie muszę być ładne i w pełni sprawne - a skoro mogą być częściowo niesprawne i częściowo zdemolowane to metoda dremela w tym wypadku mnie jakoś nie przeraża.

Można to oczywiście zrobić lepiej, rozkleić lampy zgodnie ze sztuką ale po pierwsze trzeba wiedzieć jak (lampy od D3 niewielu potrafi rozkleić) a po drugie czy w tym wypadku jest akurat taka potrzeba? ;-)


Rozklejanie tych lamp nie jest łatwe i jeszcze niedawno, jak byłem na etapie przerabiania swoich, słyszałem od naszych polskich speców że metody ich rozebrania są tylko dwie:
- cięcie tyłu lampy, przeróbka, modyfikacja i na koniec spawanie tego co zostało rozcięte
- złożenie z dwóch kompletów jednego idealnego przy czym oba komplety są częściowo niszczone bo są rozcinane blisko kleju i w miejscu klejenia oczyszczane z resztek lampy i kleju
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2013-10-23, 18:06   

FOSS
Szacun, moje światła zrobione parę lat temu wyglądają jak poniżej,żółtawe,zrobione na długich ,czekałem czy ktoś się podejmie i jest.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
Ostatnio zmieniony przez skipper 2013-11-02, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-10-24, 13:32   

Fajne i jak to zrobiłeś ? moduł świateł dziennych pod długie ? a pod który bezpiecznik wyłączenie dziennych zrobiłeś ?
_________________
..::LONGEEEEER::..
 
 
skipper 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic-F1
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3.Pływam;Wellcraft Cruiser
Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 110
Skąd: Małopolska i Mazury
Wysłany: 2013-10-24, 13:54   

Kupiłem w necie centralke która obniza napięcie,specjalnie do tego,musiałem zrobić niestety osobną instalacje.
Jak zrobisz to prościej to opisz bo moja wersja zaburza działanie parktronica przedniego,za to błędów nie wywala.
_________________
Tylko A8 i Jachty Motorowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.