Ogłoszenie 
części samochodowe części samochodowe części samochodowe sportwheels.pl części samochodowe Części aut

części samochodowe

Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2022-04-18, 18:47   

Panowie, temat już dość długi czas " żyje " - montowaliście różnych marek moduły świateł dziennych ale większość z Nas pozostała przy dotychczas założonych żarówkach H7. Niestety po obniżeniu jasności świecenia do 30% kolor jaki obecnie emitują zbliżony jest do żółtego lub coś w tych okolicach. Moje pytanie dotyczy zmiany H7 na H7Led. Oczywiście pomijam sposoby montażu i potrzeby zastosowania filtrów ( oporników) - chodzi mi głównie o to jak zachowują się żarówki h7led po obniżeniu do 30% jasności świecenia w module. Czy one wogóle świecą ? Czy lepiej zainwestować w markowe ale i droższe h7led z wbudowanym chłodzeniem czy wystarczą zwykłe z kilkoma wbudowanymi diodami - ale czy te wiatraczki na 30% wogóle działają ? Macie jakieś swoje przemyślenia dotyczące montażu i ewentualnie poprawek ? Co byście zmienili lub poprawili ? Może jakieś sprawdzone typy ?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1440
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2022-06-05, 10:59   

czaruś napisał/a:
Panowie, temat już dość długi czas " żyje " - montowaliście różnych marek moduły świateł dziennych ale większość z Nas pozostała przy dotychczas założonych żarówkach H7. Niestety po obniżeniu jasności świecenia do 30% kolor jaki obecnie emitują zbliżony jest do żółtego lub coś w tych okolicach. Moje pytanie dotyczy zmiany H7 na H7Led. Oczywiście pomijam sposoby montażu i potrzeby zastosowania filtrów ( oporników) - chodzi mi głównie o to jak zachowują się żarówki h7led po obniżeniu do 30% jasności świecenia w module. Czy one wogóle świecą ? Czy lepiej zainwestować w markowe ale i droższe h7led z wbudowanym chłodzeniem czy wystarczą zwykłe z kilkoma wbudowanymi diodami - ale czy te wiatraczki na 30% wogóle działają ? Macie jakieś swoje przemyślenia dotyczące montażu i ewentualnie poprawek ? Co byście zmienili lub poprawili ? Może jakieś sprawdzone typy ?

Czaruś, co prawda nie w A8 a w A3 8L zakładałem LEDy do świateł mijania, w miejsce żarówek H7. Były to LEDy średniej półki (po niższej cenie, od znajomego). Pojeździło to 1,5 roku i świeciły słabiej niż zwykłe reflektory na halogenie H7. W ich miejsce poszły palniki ksenonowe i teraz jest super, a instalacja hula kilka dobrych lat (pomijam wątek dostosowania to wymogów przepisów - to na inny temat). Więc prawdopodobnie będzie tak, że jeśli dasz LEDy i nieco obniżysz im moc, to będą dłużej działać. Według mojej skromnej opinii nie ma co iść w drogie zestawy - jeszcze technologia musi dojrzeć. Z wiatraczkami na 30% zasilaniu nie dojdziesz - chyba że sam sprawdzisz doświadczalnie. Może być za mały prąd aby w ogóle ruszyły, chyba że dać im dodatkowo zasilanie (np. po przekaźniku).
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Pomógł: 241 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4974
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-06-05, 11:46   

Prawie 5 lat mam te H3 jako DRL, (teraz widzę nowa wersja chyba nie ma już wiatraczków, za to przeszli na diody LUMILEDS LUXEON Z-ES PHILIPS, mniejszy pobór, ale też jasność gorsza o 1200 lumenów na żarówkę, sporo, jednak na DRL nie potrzeba dużo) czasem się zapomnę w nocy i na nich jadę ;p i wciąż świecą bardzo dobrze, tutaj pokazałem jak świecą (jedyny problem jaki zauważyłem, to przy startowaniu piszczą przez chwilę (zapewne ich chłodzenie, a konkretnie łożyska wiatraczków). Jak padnie, któryś z xenonów to już zapowiadałem pełne przejście na biLEDa i pożegnam się z żarnikami na zawsze.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 237
Skąd: WLKP
Wysłany: 2022-06-05, 16:19   




Ja polecam te ledy.Ja je zastosowałem jako długie.Do prefl i FL wchodzą bez problemu.
Oczywiście mowa o D2.
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 204
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2022-07-18, 02:20   

czaruś napisał/a:
Panowie, temat już dość długi czas " żyje " - montowaliście różnych marek moduły świateł dziennych ale większość z Nas pozostała przy dotychczas założonych żarówkach H7. Niestety po obniżeniu jasności świecenia do 30% kolor jaki obecnie emitują zbliżony jest do żółtego lub coś w tych okolicach. Moje pytanie dotyczy zmiany H7 na H7Led. Oczywiście pomijam sposoby montażu i potrzeby zastosowania filtrów ( oporników) - chodzi mi głównie o to jak zachowują się żarówki h7led po obniżeniu do 30% jasności świecenia w module. Czy one wogóle świecą ? Czy lepiej zainwestować w markowe ale i droższe h7led z wbudowanym chłodzeniem czy wystarczą zwykłe z kilkoma wbudowanymi diodami - ale czy te wiatraczki na 30% wogóle działają ? Macie jakieś swoje przemyślenia dotyczące montażu i ewentualnie poprawek ? Co byście zmienili lub poprawili ? Może jakieś sprawdzone typy ?


Mam całe d3 zrobione w ledach z przodu, bez ani 1 rezystora !

To czy ledy się ściemniają zależy od ich budowy, nie ma reguły, dla przykładu, mam ledy w doświetlaniu które ładnie się ściemniają i rozjaśniają bez żadnego migania, a natomiast ledy w halogenach po otwarciu auta od razu walą na full mocy, mimo tego że po otwarciu i zamknięciu auta halogeny zwykłe też się rozjaśniają i ściemniają, z tego co mi mówił elektryk z pracy, zależy to od zastosowanego w ledach stabilizatora napięcia, bo są ledy któe będą świecić słabiej przy np 9v a i takie gdzie czy będzie 9v czy 14 będą walić tak samo.
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Wiek: 35
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 116
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2022-07-18, 09:08   

Wojtec1987 napisał/a:
czaruś napisał/a:
Panowie, temat już dość długi czas " żyje " - montowaliście różnych marek moduły świateł dziennych ale większość z Nas pozostała przy dotychczas założonych żarówkach H7. Niestety po obniżeniu jasności świecenia do 30% kolor jaki obecnie emitują zbliżony jest do żółtego lub coś w tych okolicach. Moje pytanie dotyczy zmiany H7 na H7Led. Oczywiście pomijam sposoby montażu i potrzeby zastosowania filtrów ( oporników) - chodzi mi głównie o to jak zachowują się żarówki h7led po obniżeniu do 30% jasności świecenia w module. Czy one wogóle świecą ? Czy lepiej zainwestować w markowe ale i droższe h7led z wbudowanym chłodzeniem czy wystarczą zwykłe z kilkoma wbudowanymi diodami - ale czy te wiatraczki na 30% wogóle działają ? Macie jakieś swoje przemyślenia dotyczące montażu i ewentualnie poprawek ? Co byście zmienili lub poprawili ? Może jakieś sprawdzone typy ?


Mam całe d3 zrobione w ledach z przodu, bez ani 1 rezystora !

To czy ledy się ściemniają zależy od ich budowy, nie ma reguły, dla przykładu, mam ledy w doświetlaniu które ładnie się ściemniają i rozjaśniają bez żadnego migania, a natomiast ledy w halogenach po otwarciu auta od razu walą na full mocy, mimo tego że po otwarciu i zamknięciu auta halogeny zwykłe też się rozjaśniają i ściemniają, z tego co mi mówił elektryk z pracy, zależy to od zastosowanego w ledach stabilizatora napięcia, bo są ledy któe będą świecić słabiej przy np 9v a i takie gdzie czy będzie 9v czy 14 będą walić tak samo.


Jakie konkretnie wsadziłeś w doświetlanie statyczne? Kierunkowskazy też na LED przerobiłeś?
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 204
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2022-07-18, 18:41   

Ale jeśli mam być szczery to są odrobinę za mocne :)

Kierunkowskazów nie ruszałem, bo po co.

https://youtube.com/shorts/Sa2mQj39xpw?feature=share

https://a.aliexpress.com/_ms6Q0TM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe części samochodowe
sportwheels - felgi aluminiowe ucando - części samochodowe
Części Audi

Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami

Prywatność.