Autor |
Wiadomość |
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-23, 00:08
|
|
|
Siema, da się w przed lifcie zakodować przednia światła tak aby w trybie automatycznym w jasny dzień gasł tylko Xenon ? A żeby w5w się świeciło ? Czy MUSI gasnąć wszystko i nie da się tego ogarnąć ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-23, 10:35
|
|
|
Nie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2022-01-23, 11:39
|
|
|
Jak zakodujesz na "Canada" to w trybie Auto świecą postoje i halogeny przednie, jak zmrok to załącza się xenon. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-24, 02:13
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Jak zakodujesz na "Canada" to w trybie Auto świecą postoje i halogeny przednie, jak zmrok to załącza się xenon. |
Nie do końca mnie to urządza, poza tym jazda na halogenach w Pl jest nielegalna.
Kombinuje co zrobić żeby postój się świecił w trybie automatycznym podczas gdy Xenon gaśnie, ma ktoś jakiś pomysł ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-24, 10:31
|
|
|
Z W5W chcesz DRL robić ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-24, 13:26
|
|
|
dice111 napisał/a: | Z W5W chcesz DRL robić ? |
Tak bo mam wystawione bardzo mocne ledy, byłem kilka dni temu na przeglądzie to powiedział diagnosta że na spokojnie mogą robić za dzienne.
Kwesta tylko skąd wziąć + po zapłonie pod maską, do tego moduł z allegro i myślę że by to działało. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-24, 14:58
|
|
|
Wyżej napisałeś, że jazda na halogenach nielegalna, a chcesz jeździć na W5W co lepsze diagnosta Ci powiedział, że to ok
Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów), albo wykorzystanie drogowych na 20, czy 30%, jeśli nie chcesz przerabiać reflektora na P21W z FL, czy LEDów z W12, czy S8.
Druga sprawa, jak się przy tym W5W upierasz to zapewne zrobisz to analogicznie modułem, podpinając go pod moduł świateł w samochodzie i tam sobie ściągnąć plusa, po co to pchać po maskę, jak wszystko elegancko można zrobić sobie pod deską ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-24, 15:40
|
|
|
dice111 napisał/a: | Wyżej napisałeś, że jazda na halogenach nielegalna, a chcesz jeździć na W5W co lepsze diagnosta Ci powiedział, że to ok |
Nie podoba mi się to jak auto jedzie na halogenach, źle mi się to kojarzy, z jakimiś sebixami.
dice111 napisał/a: |
Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów), albo wykorzystanie drogowych na 20, czy 30%, jeśli nie chcesz przerabiać reflektora na P21W z FL, czy LEDów z W12, czy S8. |
Raz że nie chcę przerabiać reflektora a dwa nie chcę rezygnować z drogowych w h7
dice111 napisał/a: |
Druga sprawa, jak się przy tym W5W upierasz to zapewne zrobisz to analogicznie modułem, podpinając go pod moduł świateł w samochodzie i tam sobie ściągnąć plusa, po co to pchać po maskę, jak wszystko elegancko można zrobić sobie pod deską ? |
Obawiam się że to ponad moje siły trzeba mieć schematy gdzie jaki przewód przy tym module leci do jakiej żarówki itd ....a jeśli wyprowadzę +12 pod maskę to wystarczy moduł za kilkadziesiąt zł a nawet 2 przekaźniki na zasadzie gaśnie xenon włącza się w5w. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-24, 17:16
|
|
|
Z drogowych na H7 nie musisz rezygnować, one wciąż będą spełniać rolę "długich". Schematy podawałem. U mnie było wszystko po module, ale tutaj ludzie podpinali moduły allegrowe "pod maską" także pewnie ktoś się wypowie skąd brał plusa. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2022-01-24, 17:33
|
|
|
dice111 napisał/a: | Dla preFL najlepsza opcja to kupno nowych halogenów na LEDzie, który robi tez za DRL (czy to ringi, czy część LEDów) |
Masz jakieś propozycje ? bo chodzi o wymianę całego halogena nie żarówki ?
[ Dodano: 2022-01-24, 17:37 ]
Wojtec1987 napisał/a: | Nie podoba mi się to jak auto jedzie na halogenach, źle mi się to kojarzy, z jakimiś sebixami. |
W D3 preFL na soczewkach nie wygląda tak źle, jeździłem tak ze 2 lata teraz mam moduł od po lifta zamiast H7 mam Led, ale wkurza mnie brak długich (mimo tego że mam nowe soczewki z odbłyśnikami) jednak wspomaganie drogowych H7 było super. |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-24, 18:31
|
|
|
dice111 napisał/a: | Z drogowych na H7 nie musisz rezygnować, one wciąż będą spełniać rolę "długich". Schematy podawałem. U mnie było wszystko po module, ale tutaj ludzie podpinali moduły allegrowe "pod maską" także pewnie ktoś się wypowie skąd brał plusa. |
Ale jak nie musze rezygnować z h7 ? Z tego co mi wiadomo to w module polifotowym jak uruchomimy światła do jazdy dziennej to h7 świeci na 20-30% mocy, a jak włączysz drogowe to tylko otworzy się przesłona a h7 nie leci na 100 % , więc po module ori czy dokupiony ? Na takie coś mógłbym się zgodzić jeśli zostanie h7 w drogowcyh.
Marcin2013 napisał/a: |
W D3 preFL na soczewkach nie wygląda tak źle, jeździłem tak ze 2 lata teraz mam moduł od po lifta zamiast H7 mam Led, ale wkurza mnie brak długich (mimo tego że mam nowe soczewki z odbłyśnikami) jednak wspomaganie drogowych H7 było super. |
No właśnie dlatego nie chcę z tego rezygnować, każdy kto mówi że nie ma różnicy oszukuje sam siebie, także mam w soczewce evoxa. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-24, 19:26
|
|
|
Wojtek - miałem w preFL jakiś polski moduł, który dopinasz do fabrycznego preFL modułu świateł (zamiast podpinać się pod lampę, pod maską), który dawał 20, lub bodaj 50% mocy (można se to było przełączać między obydwa), jak włączałeś postojowe/mijania to się wyłączał/odcinał i potem reflektor świecił xenon + można było normalnie se włączać drogowe, także świecił ksenon + doświetlał długimi H7. Współpracował z tego co wiem z funkcją Auto.
Miałem tam jakieś białe 5000k, ale jednak wpadały w żółte na mniejszej mocy, były fajne białe jak świeciły na 100%, teraz trochę lat minęło dużo nowsze żarówki, LEDy można kombinować jak ktoś chce czystą biel.
Marcin - jest ich trochę, trzeba by poszukać po wymiarach, co by dopasowac do tych z D3, fajne znajomemu do Golfa V montowaliśmy zestaw zamiast fabrycznych halogenów, gdzie własnie środek to była soczewka jako halogen LED, a DRL to był ring wokół tego cos takiego jak tutaj: https://tomas-tuning.com/swiatla-do-jazdy-dziennej-duolight-halogen-+-swiatla-dzienne.-o_6838.html
Ew można wybebeszyć OE, te nowe i włożyć bebechy nowych do OE z D3. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-01-24, 19:49
|
|
|
dice111 napisał/a: | Wojtek - miałem w preFL jakiś polski moduł, który dopinasz do fabrycznego preFL modułu świateł (zamiast podpinać się pod lampę, pod maską), który dawał 20, lub bodaj 50% mocy (można se to było przełączać między obydwa), jak włączałeś postojowe/mijania to się wyłączał/odcinał i potem reflektor świecił xenon + można było normalnie se włączać drogowe, także świecił ksenon + doświetlał długimi H7. Współpracował z tego co wiem z funkcją Auto.
|
Rozumiem, i wszystkim się wpiąłeś przy module pod kierownicą tak ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-24, 20:32
|
|
|
Tak |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2022-03-22, 18:02
|
|
|
Siema, zamontowałem moduł z lifta, zakodowałem dzienne, i h7 świeci na 100 %, ktoś wie jak zmniejszyć moc ? |
|
|
|
|
|