|
Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-01-28, 13:34
|
|
|
rafalr93, całe auto powinno zaskoczyć, zostali za murznami przy s klasie czy BMW. Wygląd D4 przed liftem z tyłu jest niedopuszczalny wygląda jak a4. Środek na duży plus, to jeden z lepszych jaki miałem okazje testować, stylistyka do mnie trafia dużo bardziej niżeli ta toporna z BMW, S klasa na dzien dzisiejszy w mojej opini kasuje BMW i Audi .
Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-30, 00:42
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2018-07-30, 17:52
|
|
|
raftor napisał/a: | (...)Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 |
Rafi, jak wrażenia po premierze D5? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Lolo2
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2018-08-01, 16:01
|
|
|
pebo napisał/a: | raftor napisał/a: | (...)Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 |
Rafi, jak wrażenia po premierze D5? |
Pewnie ma problem z ta czescia zdania:
"d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem"
|
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-06, 22:24
|
|
|
123 |
|
|
|
|
grechut
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016 Posty: 28 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2018-09-05, 07:32
|
|
|
Pany, odgrzeje kotleta. Wg was 3.0 czy 4.2? Różnica w zakupie praktycznie żadna, spalanie też no i kucy więcej |
|
|
|
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-09-12, 21:43
|
|
|
bierz 4.2 TDI najlepszy silnik i niczego nie potrzebuje.
[ Dodano: 2018-09-12, 22:45 ]
Hgo napisał/a: | gorzej niżeli BMW 7, nie wspominając o S klasie- która dosłownie deklasuje konkurencję. |
To prawda, nowe A8 stało się juz takie zwyczajne, nie tak jak A8/S8 D2 polift gdy królowało swoją bytnościa. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-10-31, 22:24
|
|
|
Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi
[ Dodano: 2018-10-31, 22:35 ]
U nas w rodzinie od zawsze a8... D3 mialem 4.0tdi palilo,jak skuter 7-8l,pozniej przyszla d4 4.2 moja i d4 4.2Long w najmocniejszej wersji ojca,moja palila wiecej niz ojca mocniejszy long,teraz zmienilem na tfsi i pali jeszcze wiecej. Z mocą to jest tak dieslakom nie brakuje powera w 4.2 ,ale w porownaniu do benzyny na kompresorze reakcja na gaz jest inna ,ja jestem z tfsi zadowolony jezdze dynamicznie i lubie czuc,ze mam wladze nad silnikiem kiedy jest potrzebna moc. Diesel ma zawsze ten moment zawachania po kick downie, kompresor tego nie ma tylko zaden diesel nie bral grama oleju, w tfsi o tym zapomnij |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-01, 14:13
|
|
|
123 |
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-11-01, 16:45
|
|
|
Ale prawda jest jaka jest ,skoro stać było na auto,to na jego utrzymanie także być powinno.Minęły już czasy niedoinformowania i ciemnoty,gdzie kupowano samochody za cały majątek,a później jeźdIły od święta ,bo na dojazd do stacji nie wystarczało grosza...
Pali ile pali,tyle wlejesz i nadepniesz mocniej,to spali więcej,jezdzisz autbahną to pali inaczej ,niz do koscioła na wsi,jezdzisz do pracy 2km ..pali inaczej niz tem,ktory jedzie do niej 50km i staje na 20 światłach... Wyluzujcie.
Fakt jest taki a8 nie jest dla ludzi ,ktorzy chca miec audi,dla takich jest np.małyszówka tania jak maluch w utrzymaniu i pali jak skuterek.. A8 to samochód drogi w utrzymaniu,a jesli ktoś się o tym jeszcze nie przekonał,będzie miał okazję nie raz..
Amen. |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-11-01, 17:43
|
|
|
Hgo napisał/a: | Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi |
Wiesz kupując auto z takim silnikiem powinieneś się z tym liczyć, że pali ile pali.
Moim zdaniem nie pali dużo, ja np. średnie z 30 TK , mam 11.5 litra ( trasy i miasto , nie mam lekkiej nogi) więc uważam , że spalanie jest OK i nie widzę sensu montażu np. LPG, gdzie zaraz coś czuję posypie się lawina komentarzy.. ... |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-01, 18:10
|
|
|
dawid_oskar napisał/a: | w porownaniu do benzyny na kompresorze reakcja na gaz jest inna ,ja jestem z tfsi zadowolony |
jak rozumiem kolega zachwala 3.0TFSI....
Hgo napisał/a: | dawid_oskar napisał/a: | Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi |
Nie powielaj tych głupot. |
10/10
ps: spalanie ma znaczenie nie ze względu na koszty ale na zasięg... a duży zasięg to fajna sprawa |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-11-01, 18:52
|
|
|
Cytat: | ps: spalanie ma znaczenie nie ze względu na koszty ale na zasięg... a duży zasięg to fajna sprawa |
też prawda, ale z drugiej strony to nie auto, które trzeba tankować co 300 km , więc tragedii nie ma. |
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-11-01, 23:38
|
|
|
Zasięg katalogowy 1000km, faktyczny zalezy od jazdy... Jak jezdzisz ,jak emeryt,to te 1000 moim zdaniem osiągniesz,jak jezdzisz żwawo,raczej nie tym ciężkim autem... Mi się nigdy żadnym klocem nie udało,a q5 teścia tdi 185km tak
[ Dodano: 2018-11-01, 23:43 ]
Tfsi z opini wielu moich znajomych nie lub lpg na dłuższą metę... Ja osobiście piekarnik używam do wypieku bułek,bo jeździć tym mam strach,tym bardziej ,że mialem okazje gasić kiedyc seata zimą i kierowca bez majtek w skarpetach po polu sie kulał w sniegu...
Czy zachwalam... Myślałem nad 4.0tfsi mocniejszym,ale jest duzo cięższy,odczuwalnie na drodze ,fakt mocniejszy,ale dynamika i żwawość wybija na korzysc 3.0...mimo,ze zastrzegalem się,że v6 nigdy juz nie kupię...,po v8 4.0 i 4.2,gdzie praca tego silnija jest ,jak lek na zdarte gardło |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-02, 13:11
|
|
|
dawid_oskar napisał/a: | Myślałem nad 4.0tfsi mocniejszym,ale jest duzo cięższy,odczuwalnie na drodze ,fakt mocniejszy,ale dynamika i żwawość wybija na korzysc 3.0.. |
czy ten 3.0TFSI to seria czy zmieniałeś kółko kompresora i kręciłeś go do tych 400KM z haczykiem? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|