Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4  
Autor Wiadomość
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-02, 13:35   

123
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2018-11-17, 22:55   

Hgo napisał/a:
Więc powiadasz, że 3.0 jest dynamiczniejszy i lepiej, żwawiej się zbiera od 4.0T ? :)

Cóż za brednie. 4.0 T nie przynosi wstydu marce.Ostatnio miałem starcie z X6 M 550 lub 575ps i bawiłem się jak z dzieckiem,choć nie powiem odejście miała :-)
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-18, 20:30   

greg26 napisał/a:
Hgo napisał/a:
Więc powiadasz, że 3.0 jest dynamiczniejszy i lepiej, żwawiej się zbiera od 4.0T ? :)

Cóż za brednie. 4.0 T nie przynosi wstydu marce.Ostatnio miałem starcie z X6 M 550 lub 575ps i bawiłem się jak z dzieckiem,choć nie powiem odejście miała :-)


z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2018-11-18, 22:16   

walus30 napisał/a:
z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?
Czytaj ze zrozumieniem.
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-19, 06:51   

greg26 napisał/a:
walus30 napisał/a:
z silnikiem 2.8 jak w Twoim opisie?
Czytaj ze zrozumieniem.


nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2018-11-19, 19:33   

walus30 napisał/a:
nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8
Temat rozmowy dotyczy Audi D4 z silnikiem 4.0T.
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-19, 20:11   

greg26 napisał/a:
walus30 napisał/a:
nie wiem jakie masz auto, bo piszesz o 4.0T a w opisie masz 2,8
Temat rozmowy dotyczy Audi D4 z silnikiem 4.0T.



ok:)
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-22, 14:00   

Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.

520 KM robi robotę przy nastawach dynamic, zakochałem się w tym połączeniu nadwozie + silnik
Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione i to uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.

Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.

Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki więc nic z autem się nie powinno dziać.

Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-22, 14:10   

luki3000 napisał/a:
Wg mnie brzmienie mogłoby być troszkę poprawione

był dostępny opcjonalnie wydech sportowy, który ma bardzo fajne brzmienie...seria jak to seria szału nigdy nie robi
Cytat:
Zakładam, że w wersjach S8 i S8 PLUS różnica mocy wynika tylko z elektroniki

niestety ale DDTA S8+ niewiele ma wspólnego z CGTA/CTFA z S8
tam jest nawet inna skrzynia, napęd
Cytat:
Druga sprawa, że sobie zażyczyli 3600 netto

to i tak nie dużo... w MTM czy ABT miałbyś taką samą cenę ale w €
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-22, 14:43   

Ja tylko domysły snułem, że ta wersja PLUS ma tylko mapę inną i nawet jak dzwoniłem pytać o ten chip, mówili mi to samo, że się skrzynią też nie ma co martwić bo ona jest przystosowana jak w wersji PLUS itp.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-22, 15:48   

luki3000 napisał/a:
Silnik 520KM z 4.0 pali na dłuższej spokojnej trasie 11-12
Normalnie to koło lub wyżej 15 srednia mi się kręci zawsze.

zgadza się.Mnie ostatnio udało się uzyskać na trasie 90km po wioskach 10,3l spalanie.
luki3000 napisał/a:

520 KM robi robotę przy nastawach dynamic
robi i daje mega frajdę,ale to auto na śliskiej nawierzchni robi się niebezpieczne o czym kilka razy w ciągu 3 lat posiadania się przekonałem.

luki3000 napisał/a:
uciążliwe gaśnięcie auta przy otworzeniu drzwi kierowcy - musze to ogarnąć.

Ja też muszę to w końcu ogarnąć,bo to wkurzające jest. VCDS to ogarnie,przy okazji wgraj sobie lap timera-będziesz widział temperaturę oleju.

luki3000 napisał/a:
Dzwoniłem wczoraj do jednej z firm od chiptuningu we Wrocławiu bo chce zrobić moc koło 600 KM tak jak ma wersja PLUS, dokładnie chyba 610.

To trochę przeczysz sobie,bo wczoraj przekamażałeś się z innym forumowiczem,że nawet 250 nie jechałeś,że cenisz sobie bezpieczeństwo, itp.Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik,Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne. Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.Ale ostatnio przystopowałem,bo nie mam ksera prawka :P
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-22, 16:07   

Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-22, 17:55   

luki3000 napisał/a:
Ale to ze będzie mocniejszy to nie znaczy, ze to do świrowania będzie robione. Może jestem próżny trochę
Ja lubie jak auto dobrze reaguje w zakresie 120-200, a 200 znowu raczej nie przekraczam często.
I nigdy nie świruje z rodzina na pokładzie i głównie o to mi chodziło bo wczoraj może za bardzo wziąłem kolegi słowa do siebie.
Może masz racje ze 610 KM to przegięcie ale mnie jeszcze to auto nie zaskoczyło - wręcz przeciwnie czuje się bardzo pewnie w nim.


Też wiele razy myślałem żeby oddać auto do Sportmile, żeby zrobić parametry na poziomie ok.3,5-3.7 do setki, 600km/800 niutów.Wtedy wypadałoby zrobić czyszczenie nagaru na zaworach,założenie poprawionej odmy itp.Niestety brak czasu i dwa inne auta,które użytkuję sprawiają,że esa jest dla mnie tylko rekreacyjno-weekendowym autem którym jeżdżę mało i rzadko (przez 3 lata zrobiłem ok.24 tyś km) i nie mam ciśnienia,żeby w nim "dłubać".Jak masz wenę to czemu nie :-)

Ja również czuję się w tym aucie bardzo pewnie,ale jak jest sucha nawierzchnia.Jazda nim to poezja na dwupasmówkach,ja mam sportowy dyfer i na zakrętach auto jest przyklejono.Na śliskim za to przy pełnym bucie traci trakcje i o niespodziankę nietrudno.Mam również D3 4.2 PB 335Ps i to auto nigdy mnie przez 8 lat nie zaskoczyło niczym - jest przewidywalne i pewne przez to,że ma sporo mniejszą moc i moment obrotowy.S8 D4 to wariat ;-)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-23, 00:05   

luki3000 napisał/a:
Ja tylko domysły snułem, że ta wersja PLUS ma tylko mapę inną i nawet jak dzwoniłem pytać o ten chip, mówili mi to samo, że się skrzynią też nie ma co martwić bo ona jest przystosowana jak w wersji PLUS itp.

niestety nie różni się tylko softem sterownika

greg26 napisał/a:
Po co Ci w takim razie taka moc? 4,1 do setki w serii to dobry wynik

3.5 do setki to lepszy wynik ale jak można lepiej to....zresztą nie o 0-100 chodzi a o 100-200 a tutaj robi się duża różnica

greg26 napisał/a:
Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.

wręcz odwrotnie

greg26 napisał/a:
Ja swoim fabrycznym 520 konnym silnikiem 268 osiągnąłem wiele razy w bardzo krótkim czasie.

im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości... nie o Vmax chodzi a o przyśpieszenie ;)
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-23, 21:59   

panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.

wręcz odwrotnie


absolutnie się z tym nie zgodzę.W super szybkim aucie lekko dodasz gaz i masz już pakę.Wystarczy,że się chwilę zagapisz i po prawku.Kolejna sprawa- użytkując auto z dużą mocą trzeba być skoncentrowanym,bo niewielki błąd i kończy się to źle.Włącz youtuba i pooglądaj ile super bryk zostało rozbitych przez nadmiar mocy i utratę trakcji.Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.
W czym według Ciebie przejawia się większe bezpieczeństwo i przewidywalność 600 konnego auta od takiego samego tylko np.300 konnego (poza komfortem przy wyprzedzaniu) ?

panton napisał/a:
im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości...

to oczywiste.Tylko powiedz mi gdzie legalnie w PL możemy tak jeździć? Mnie o Vmax w D4 chodziło o to,że to żaden wyczyn w tym seryjnym aucie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.