Ogłoszenie 

Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 361
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-08, 22:39   

W0 DKA05 napisał/a:
ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną.

Sprawdź czy gwarancja nie obowiązuje tylko na rynek niemiecki.Przerabiałem to u siebie jak kupowałem D3.Auto posiadało 12 miesięczną gwarancję,ale na terenie Niemiec.
W0 DKA05 napisał/a:
Wyłączenie start-stopu zrobię

to zrób obowiązkowo.Dodatkowo polecam wyłączenie gaszenia silnika po otwarciu drzwi/wyjścia z auta.To w swoim D4 mam już ogarnięte.Cylinder of demand też planuję wyłączyć,ale podobno do tego potrzebny jest jakiś kod,który poza aso mają firmy tunerskie,które nie dadzą go za free.Gdybyś takowy zdobył odezwij się na pv.
Dodatkowo polecam jak nie masz wgranie lap timer- będziesz miał podgląd jaką masz temperaturę oleju.
PB 98 i szerokości :-) D4 to fajna maszyna.tym bardziej z tym silnikiem co masz.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 29 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 942
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-08, 22:55   

W trybie dynamic wyłącz ESP (dokładnie to się przełączy w tryb sportowy) i masz wyłączony Cylinder On Demand (COD)
;)
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-08, 23:29   

greg26 napisał/a:
W0 DKA05 napisał/a:
ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną.

Sprawdź czy gwarancja nie obowiązuje tylko na rynek niemiecki.Przerabiałem to u siebie jak kupowałem D3.Auto posiadało 12 miesięczną gwarancję,ale na terenie Niemiec.
W0 DKA05 napisał/a:
Wyłączenie start-stopu zrobię

to zrób obowiązkowo.Dodatkowo polecam wyłączenie gaszenia silnika po otwarciu drzwi/wyjścia z auta.To w swoim D4 mam już ogarnięte.Cylinder of demand też planuję wyłączyć,ale podobno do tego potrzebny jest jakiś kod,który poza aso mają firmy tunerskie,które nie dadzą go za free.Gdybyś takowy zdobył odezwij się na pv.
Dodatkowo polecam jak nie masz wgranie lap timer- będziesz miał podgląd jaką masz temperaturę oleju.
PB 98 i szerokości :-) D4 to fajna maszyna.tym bardziej z tym silnikiem co masz.


Kod, który masz na myśli nic Ci nie pomoże w tej kwestii. Trzeba wyłączyć pewne sekcje w sofcie silnika- nie zrobisz tego sam, przynajmniej nie tą metodą o której myślisz. Ogólnie info na temat tego COD aby wyłączyć znalazłem na forum D4- tam to już jest standard, że każdy użytkownik robi to w pierwszej kolejności. Tak jak i wymianę sitka na najnowszy wypust aczkolwiek coraz popularniejsze jest po prostu wycięcie starego- przelot 100%.

Poduszki drogie- wiem bo wymieniałem :)
Wymiana dość trudna i czasochłonna.
 
 
W0 DKA05 
Użytkownik


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: W0 DKA05
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 11
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-09, 10:06   

Chodzi o sitko w pompie niskiego ciśnienia w baku? Od kiedy stosowany był zmieniony wypust sitka? Pytam bo może w egzemplarzu z listopada 2017 roku było już zmienione.
 
 
Przemooo11 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: GDA
Wysłany: 2020-02-10, 22:30   

Funkcje gaszenia auta przy otwieraniu drzwi powinni zastosować w każdym TDI, bo bardzo często ludzie zostawiają na chodzie, bo mało pali, a że uszy bolą fana motoryzacji i atmosferę się zanieczyszcza to już szczegół.

Jakie są typowe dolegliwości 4.0TFSI? Problemu nie robią turbiny umieszczone pomiędzy cylindrami (temperatura)? Nie padają wtryski jak w BMW? Czy tylko pompy w baku?
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-11, 19:13   

Chodzi o sitko- filtr smarowania turbo. Znajduje się pod odmą i niebawem u siebie po prostu zrobię tutaj pełen przelot gdyż jest to ostatnio najpopularniejsze rozwiązanie ( po 30-40k mil przelotu na nim nic się nie dzieje ).

Typowa dolegliwość to właśnie padające turbiny, kruszące się świece ( należy wymienić na NGK Racing- 240 zł sztuka jeżeli dobrze pamiętam ). Przy 100k pompa w baku zaczyna klękać- przynajmniej ja wymieniałem i 2 znajomych. Poduszki silnika szczególnie prawa często pada i aby ją wymienić trzeba dużo pracy poświęcić. Przy ostrym lataniu łamiące się półosie- które są takie same do A6 3.0.

Według mnie wadą jest pojedynczy wymiennik zbierający ciepło z turbin zaraz za przepustnicą stąd jakikolwiek tuning na statycznym chłodzeniu bez dodatków WMI powyżej lekkiej mapy stage2 nie ma kompletnie sensu.
 
 
Przemooo11 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: GDA
Wysłany: 2020-02-13, 20:47   

Te silniki fabrycznie jeździły na eco-shit 5w-30 + longlife? Zużycie oleju jest akceptowalne (czyt. nie więcej niż 1-2l na 10kkm)? Rozglądam się za autem z tym silnikiem, ale dotychczas jeśli były benzynowe to wolnossące V8.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-13, 21:19   

Na 7k od wymiany do wymiany nie dolałem nic.

[ Dodano: 2020-02-19, 19:03 ]
panton napisał/a:
Hgo napisał/a:
Oczywiście, że układ chłodnic jest inny ze względu za zupełnie inaczej zaprojektowany przód w autach, zapewne mocowania i inne pierdoły też się różnią jak na przykład układ doładowania powietrza ( dolot )


Obrazek

Widzisz jak to wygląda w S6/S7? Widzisz jak wygląda w RS6/RS7?
i to ze względu na inny przód tak? S6/S7 ma inny przód (pomijam szersze błotniki w RSie)?

Pytanie - wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
Tylko konkretna odpowiedź a nie pitolenie.


Masz jeszcze S8+ do kolekcji i zerknij sobie na to co podważałeś.
S8=S8+ Nawet na zdjęciu patrząc na kanały olejowe- tak jak podajesz.

Dodatkowa chłodnica w S8/+ jest zgodnie z instrukcją ( o której pisałeś, że jest to stara wersja- nieaktualna ) poprowadzona inaczej względem RS6/7, tak jak pisałem- ale jest finalnie w tym samym miejscu. Sprawdziłem to w moim S8 jak i w RSie kolegi w tym tygodniu z czystej ciekawości.

Co do literatury, którą polecałeś przeczytałem 2-krotnie całą i nie widzę w niej kompletnie nic co świadczyło by przeciwnie o tym co piszę. Wskaż te miejsca- według mnie podany przez Ciebie pdf potwierdza wszystko co co napisałem.

[ Dodano: 2020-03-02, 08:21 ]
panton napisał/a:
Hgo napisał/a:
RS6=RS7=S8

bzdura !

Hgo napisał/a:
Zwykła S8 bez plusa to jest TO SAMO co z plusem- różnica softu i być może wirnika turbin ale tutaj zdania są dyskusyjne. Chłodzenie, skrzynia i inne duperele to jest to samo.

kolejna bzdura !

Hgo napisał/a:
Mam w S8 690 KM- chętnie chciałbym więcej.

I aby uzyskać taki wynik ile gratów wymieniłeś? Cały układ wydechowy przelot od MG, turbiny, pompy paliwa też ruszałeś (?) dolot (?) i wypluło Ci niecałe 700HP <hmm>
W S8 Plus samym gotowym boxem łamiesz 700HP
https://www.mtm-online.de...ning/S8D4FL445Q

Heelloo coś tam logika krzyczy chociaż troszeczkę? ;)
Więc przestań wypisywać takie bzdury bo niektórzy to łykają jak pelikan świeże rybki i później przy piwku będą te banialuki namiętnie powielać.

ps: co do mocy i podejścia - pełna zgoda... <okok>


s86.jpg
Plik ściągnięto 1 raz(y) 81,3 KB

s85.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 74,04 KB

s8rs6.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 85,47 KB

s8plus2.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 80,02 KB

s8plus1.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 76,56 KB

s8.3.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 81,07 KB

s8.2.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 85,41 KB

s8.1.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 105,93 KB

s8.jpg
Plik ściągnięto 3 raz(y) 119,29 KB

s8 plus.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 262,97 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe 24opony.pl Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |