Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-08, 22:39
|
|
|
W0 DKA05 napisał/a: | ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną. |
Sprawdź czy gwarancja nie obowiązuje tylko na rynek niemiecki.Przerabiałem to u siebie jak kupowałem D3.Auto posiadało 12 miesięczną gwarancję,ale na terenie Niemiec.
W0 DKA05 napisał/a: | Wyłączenie start-stopu zrobię |
to zrób obowiązkowo.Dodatkowo polecam wyłączenie gaszenia silnika po otwarciu drzwi/wyjścia z auta.To w swoim D4 mam już ogarnięte.Cylinder of demand też planuję wyłączyć,ale podobno do tego potrzebny jest jakiś kod,który poza aso mają firmy tunerskie,które nie dadzą go za free.Gdybyś takowy zdobył odezwij się na pv.
Dodatkowo polecam jak nie masz wgranie lap timer- będziesz miał podgląd jaką masz temperaturę oleju.
PB 98 i szerokości :-) D4 to fajna maszyna.tym bardziej z tym silnikiem co masz. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-08, 22:55
|
|
|
W trybie dynamic wyłącz ESP (dokładnie to się przełączy w tryb sportowy) i masz wyłączony Cylinder On Demand (COD)
|
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-08, 23:29
|
|
|
123 |
|
|
|
|
W0 DKA05
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020 Posty: 20 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2020-02-09, 10:06
|
|
|
Chodzi o sitko w pompie niskiego ciśnienia w baku? Od kiedy stosowany był zmieniony wypust sitka? Pytam bo może w egzemplarzu z listopada 2017 roku było już zmienione. |
|
|
|
|
|
|
|
Przemooo11
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2020-02-10, 22:30
|
|
|
Funkcje gaszenia auta przy otwieraniu drzwi powinni zastosować w każdym TDI, bo bardzo często ludzie zostawiają na chodzie, bo mało pali, a że uszy bolą fana motoryzacji i atmosferę się zanieczyszcza to już szczegół.
Jakie są typowe dolegliwości 4.0TFSI? Problemu nie robią turbiny umieszczone pomiędzy cylindrami (temperatura)? Nie padają wtryski jak w BMW? Czy tylko pompy w baku? |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-11, 19:13
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
Przemooo11
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2020-02-13, 20:47
|
|
|
Te silniki fabrycznie jeździły na eco-shit 5w-30 + longlife? Zużycie oleju jest akceptowalne (czyt. nie więcej niż 1-2l na 10kkm)? Rozglądam się za autem z tym silnikiem, ale dotychczas jeśli były benzynowe to wolnossące V8. |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-13, 21:19
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
|