Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4  
Autor Wiadomość
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-03, 08:36   

Dzięki za rady....

Panton słuchaj dyskusja polega na tym, że oprócz podważenia zdania rozmówcy - w tym przypadku "bzdura" - podaje się jakieś argumenty.
W innym wypadku lepiej nic nie mówić.

Kolega Hgo po 1. widać zna się na temacie i podał argumenty 2. ma chęć pomóc komuś, choćby radą, a zostaje w zamian "z kamienia"
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 15:29   

123
 
 
PiotrekS 
Moje A8



Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: WLKP
Wysłany: 2020-02-03, 16:44   

i tu muszę poklepać kolegę Hgo po ramieniu gdyż również miałem okazję robić bardzo dawno temu (2002 rok) program u p.Poniedziałka (Unitronic) i mając kompletny wydech bez kata robiony w Eltecu i programie w Unitronicu w Seacie Leonie 1.8T ośka z mocą "tylko" 213 KM powtarzalnie na ćwiartkę wyprzedzałem auta z boxami, teoretycznie dającymi większe przyrosty mocy. Często słyszałem że na pewno mam więcej KM bo nie możliwe że objeżdżam inne auta z wyższą mocą.
P.Andrzej zapytał tylko przed wykonaniem swojej pracy czy zależy mi na kreskach czy na tym żeby auto jeździło i legitymowało się w miarę stałymi parametrami. Nie mając FMICa nie było sensu świrować z momentem bo po co mi wysoki moment obrotowy jak silnik spuchnie po pierwszym lepszym przelocie i będzie kozak tylko na pierwszym przelocie a później <bezradny>
_________________
Pozdrawiam
PiotrekS
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 16:51   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-03, 19:59   







Zwróć uwagę jak wygląda chłodnica oleju w RS6 i RS7 a jak wygląda w S8. Czy przypadkiem te przewody (RS6/RS7) nie wychodzą na dodatkową chłodnicę oleju, która jest połączona z dodatkową chłodnicą wody (?) Mamy inny układ smarowania i chłodzenia (?) <hmm>
Mateusz softem sterownika to się tylko różni? ;)
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 21:14   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-04, 19:09   

Hgo napisał/a:
Oczywiście, że układ chłodnic jest inny ze względu za zupełnie inaczej zaprojektowany przód w autach, zapewne mocowania i inne pierdoły też się różnią jak na przykład układ doładowania powietrza ( dolot )




Widzisz jak to wygląda w S6/S7? Widzisz jak wygląda w RS6/RS7?
i to ze względu na inny przód tak? S6/S7 ma inny przód (pomijam szersze błotniki w RSie)?

Pytanie - wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
Tylko konkretna odpowiedź a nie pitolenie.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-04, 21:51   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-04, 23:14   

Hgo napisał/a:
Wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.

I myślę, że na tym możemy zakończyć tę polemikę ponieważ ilość bzdur, które wypisałeś już została wyczerpana.
z pozdrowieniami https://www.youtube.com/watch?v=ra7zTXv1DfU

ps: polecam publikację "The new Audi 4.0-L V8 TFSI engine" autorstwa Dr.-Ing. André Grob, Dr.-Ing. Christian Brinkmann, Dipl.-Ing. Jürgen Königstedt
na naukę nigdy nie jest za późno...i nie bierz tego personalnie ponieważ nic do Ciebie nie mam <hihi>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-05, 00:00   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-05, 01:49   

Taka delikatna sugestia - dokument z którego czerpiesz wiedzę i na który się powołujesz (SSP 920223) powstał w latach kiedy silnik CRDB, CWUB (Audi RS6 C7 i RS7) był jeszcze na deskach w quattro GmbH a o DDTA S8 Plusa czy CWUC Audi RS7 i Audi RS6 C7 to nawet nie myśleli. Jeżeli się przesuniesz o kilka lat do przodu to jest duża szansa, że uzupełnisz braki i dostrzeżesz różnice nie tylko na obrazkach, które wcześniej zamieściłem.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-05, 02:26   

123
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-07, 23:07   

Podzielcie się opiniami dotyczącymi wyłączenia trybu pracy 4-cyl? Jak widzę w kilku miejscach poleca to jeden z użytkowników, ale czy faktycznie popularne jest wyłączenie tego trybu? Samochód mam od kilku tygodni. Przebieg 45 tys. km. W ASO twierdzą, że w tym silniku praktycznie nic się nie psuje i nie ma potrzeby żadnych zmian. U mnie dodatkowo grymas na twarzy wywołuje jazda na 7 i 8 biegu ledwo powyżej 1 tys. obrotów. Przez to w mieście używam tylko trybu sport. Wyłącznie dodatkowo 4-cyl przy tak niskich obrotach wywołuje zwątpienie w inżynierów VAG.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-07, 23:21   

Jak nie masz auta na gwarancji to możesz grzebać w sterowniku silnika.
Na pewno pamiętaj o wyłączeniu systemu start-stop i wymianie oleju co max 10kkm bo na LL to miałeś pewnie dopiero jedną wymianę.
Jaki masz kod silnika?
 
 
W0 DKA05 

Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D4
Dołączył: 07 Lut 2020
Posty: 20
Skąd: W-wa
Wysłany: 2020-02-07, 23:31   

O wymianie oleju wiem, nawet w ASO mówili, że nie powinno się co 30 tys. Samochód mam wyprodukowany w II połowie XI 2017 i zarejestrowany w XII 2017, więc jest to absolutnie sama końcówka D4. Nie wiem jaki mam kod silnika. Jest to TFSI 435KM. Gwarancji fabrycznej nie mam, ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną. Wyłączenie start-stopu zrobię, ale nadal nie wiem co z tą deaktywacją trybu 4-cyl?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.