Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-07-31, 22:34
|
|
|
Szczerze powjedziawszy to suma sumarum z 6 lat posiadania to jedynie pompa paliwa unieruchomiła mi auto, cala reszta to fanaberie xD |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanchez
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: Szukam A8 D2 4.2 PB
Wiek: 32 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 0 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 2017-08-01, 19:30
|
|
|
Panowie a jak wygląda sprawa a a8 w piecu 2.8, póki co większość się opowiada o silniku 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-01, 19:43
|
|
|
bardzo dobre jednostki szczególnie w quattro. Nie sa do szybkiej jazdy a raczej do spokojnego przemieszczania się od punktu a do b. Na trasy idealne, bo te 160 tez spokojnie polecą a spalą 2-3l mniej niż V8.
Eksploatacja tez oczywiście tańsza...zależy kto co lubi.. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Sanchez
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: Szukam A8 D2 4.2 PB
Wiek: 32 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 0 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 2017-08-01, 20:47
|
|
|
No i właśnie o coś takiego by mi chodziło, miałem 4.2 jak mieszkałem poza dużym miastem i się sprawdzało ale przeprowadziłem się do 3miasta i trzeba coś oszczędniejszego.
Czytałem wczesniejsze komentarze o wydatkach 4.2 i jak zacni posiadacze bolida w piecem 2.8 mogliby się wypowiedzieć o kosztach rozrządu, heblach, świecach, cewkach itp itd to byłbym wdzięczny
EDIT |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-08-02, 12:29
|
|
|
Sanchez napisał/a: | o A8 z silnikiem 2.8 |
To zależy czy mówisz o aucie z:
- silnikiem o mocy 174 KM czy 193 KM - 193 jest bardziej zaawansowany technicznie ...
- skrzynią automatyczną czy manualną - np. do automatu komplet uszczelnień to 1200 zł, używana skrzynia koszt w tysiącach złotych, manualna to koszt 500 - 1500 zł ... |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-08-02, 13:29
|
|
|
VAGowner napisał/a: | silnikiem o mocy 174 KM czy 193 KM - 193 jest bardziej zaawansowany technicznie ... |
Mimo mniejszego skomplikowania 12V wybrałbym 30V. Lepsza kultura pracy, lepsze osiągi i mniejsza spalanie. W stosunku do 12V mamy większy koszt, bo są nastawniki, ale do 2.8 są sprawdzone chinole w niezłych cenach. Poza tym te silniki były w bardzo wielu modelach i nie ma problemu z dokumentacją, częściami itp. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-02, 13:46
|
|
|
VAGowner napisał/a: | skrzynią automatyczną czy manualną - |
Jak można machać gałą w limuzynie typu A8 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-08-02, 20:44
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | VAGowner napisał/a: | skrzynią automatyczną czy manualną - |
Jak można machać gałą w limuzynie typu A8 |
Można, tak jak w innych autach.
Poza tym - co ja bym robił z lewą stopą przy automacie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-02, 20:58
|
|
|
VAGowner napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | VAGowner napisał/a: | skrzynią automatyczną czy manualną - |
Jak można machać gałą w limuzynie typu A8 |
Można, tak jak w innych autach.
Poza tym - co ja bym robił z lewą stopą przy automacie |
ręce też masz zawsze obie zajęte?
lewa stopa przy automacie też czasami pracuje... przynajmniej u mnie.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-02, 21:40
|
|
|
ja wiem, że manual tańszy i inne takie ble ble ble.... ale przy moim codziennym użytkowaniu A8 szczególnie w mieście automat to zbawienie. Już pomijając koszty eksploatacji automatu jest to jedyna rozsądna skrzynia do tego auta
dlatego już w kolejnych wersjach konstruktorzy poszli po rozum do głowy i stwierdzili, że "gale mówimy stanowczo nie" ....
maciu napisał/a: | lewa stopa przy automacie też czasami pracuje... przynajmniej u mnie.... |
dokładnie...np. w rytm dobrej muzyki
Ogólnie to łydki, triceps, czy nadgarstek to można na siłce poćwiczyć ...
żona, kochanka może gałą pomachać, ale nie facet w A czy S8 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-03, 06:52
|
|
|
mialem na mysli bardziej zmianę lewa na hamulec prawa na gaz na swiatłach
wtedy start jest bardziej płynny i dynamiczny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-08-03, 20:40
|
|
|
A potem zdziwienie jak skrzynia nagle powie: entschuldigung k**wa, nara |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-08-03, 21:30
|
|
|
Pepek, zdziwienie może być przy różnych rzeczach . |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-03, 21:38
|
|
|
Pepek napisał/a: | A potem zdziwienie jak skrzynia nagle powie: entschuldigung k**wa, nara |
no to ile mam czekać? od 10 lat przez 4 auta i nic... fakt jestem zdziwiony |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-03, 22:47
|
|
|
Pepek, jak dbasz tak masz es tut mir Leid ale tak jest
Jak ktoś butuje auto do upadłego, zażyna od świateł do świateł to niech się nie dziwi że potem asb kaputt.
Mojemu autku mija w tym roku 5 lat odkąd je kupiłem, dwa razy olej wymieniałem i asb nadal chodzi. Fakt faktem, że ten co kupuje A8 w automacie jest albo po remoncie (bo już taką kupił) albo przed remontem. Kto się z tymi kosztami nie liczy to przepadł na starcie, no chyba że użytkuje A8 od niedzieli
Ludzie kupują A8 300 kuni, wielkie wow a potem jak przychodzi co do czego to sprzedają padliny bo nie stać ich na naprawy bądź idą w dziwne SWAPy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|