Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
kolonkos88 
Moje A8


Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-03-17, 16:56   

Ja czytając jakieś czasopismo czy oglądając jakiś program motoryzacyjny już teraz nie pamiętam, była mowa o silnikach z 8 cylindrami i według tego co było mówione/ pisane że poparto to wieloma wynikami właśnie te silniki cierpią na szybką utratę mocy.. Jednakże nie było to wyjaśnione precyzyjnie, jakie czynniki wpływają na to itp... Także czy jest to prawda czy nie, postanowiłem napisać :P
_________________
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
 
 
rubio 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 72
Skąd: Sotogrande, Spain
Wysłany: 2011-03-17, 17:07   

FOSS napisał/a:
ufff, ale się rozpisałem :)


Jak widac morfina nie tylko usmierza bol,.. :-P ... ma rowniez dzialania uboczne :mrgreen: :mrgreen:


Bylem raz na hamowni z moja Omega wlasnie ,.. z czystej ciekawosci pojechalismy w kilka autek .. Oma 3.0 V6 jak pamietam miala fabrycznie cos ok 210 PS a po badaniu okazalo sie, ze ma nawet wiecej ,.. :shock: :shock: .. nie byly to wartosci powalajace, ale jakies 7-10 Ps bylo wiecej,.. na 100% nie byl wirusowany,.. zapytalem goscia jak to mozliwe,, wytlumaczyl - nie wiem do koncza czy mnie przekonal ale probowal tak : jakosc paliw oraz oleum przez okres od kiedy zostal skonstruowany i zhamowany ten motor poszla tak do przodu, ze przeklada sie to na mniejsze tarcia,, rowniejsza prace ect.....

Jest to mozliwe ale Oma miala juz dobrze ponad 200 tys km, wiec nie chodzi tylko o te 7 PS nadwyzki ... w teorii powinna miec powiedzmy ponizej 200 PS, wiec skad az taki tabun ?? :shock: :shock:
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-17, 17:14   

... a moze nieprecyzyjna chamownia ? celowo pisze przez "ch"
 
 
Cuore 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.o
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-17, 17:38   

Iwo jak będziesz się wybierał na hamownię to daj znać, możemy podjechać razem :-P
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-03-17, 18:27   

Co do omegi kumpel hamował na hamowni podwoziowej auto to 3.0v6 w automacie fabrycznie powinno być 211km wyszło uwaga ponad 280 km, a wyszło dlatego , że nie ma możliwości dobrego shamowania automata conajmniej w większości "profesjonalnych" zakładach tjuningowych
_________________
Było S8....:(
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-17, 18:31   

... no to jesli jest tak jak pisze Grain, to trzeba najpierw dokladnie zweryfikowac mozliwosci/wlasciwosci danej hamowni. wynik 280 KM to juz nawet nie jest lekka przesada
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-03-17, 18:36   

oczywiście właściciel tylko się uśmiechnał widząc ten wynik, było widać po wykresie , że przyrost mocy nie jest proporcjionalny, z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:
_________________
Było S8....:(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-17, 20:52   

Grain napisał/a:
(...) z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:

Niestety także słyszałem takie opinie...
przekładając to na takiego np. mnie to można opisać to tak:
- na hamownię przyjeżdża klient autem które nie wzkazuje na szczególne przywiazanie do oszczędnej jazdy
- z rozmowy rozpoznawczej wynika że klient jest zainteresowany podniesieniem parametrów swojego auta ponad wartości katalogowe (jest gotowy inwestować pomimo niekorzystnego stosunku zainwestowanej kwoty do przewidywanego przyrostu mocy/momentu)
- auto zostaje postawione na hamownię a pomiar zostaje zrobiony tak, że wartości zmierzone są niższe niż parametry fabryczne (klient załamany)
- rozpoczyna się rozmowa dlaczego taki wynik i co zrobić aby było lepiej (klient ze świadomością niedoboru mocy/momentu jest już praktycznie kupiony)

Jak napisałem na wstępie takie rzeczy słyszałem od znajomych którzy jeszcze bardziej niz ja sfiksowali na punkcie modyfikacji swoich aut :/
i jaka jest teraz prawda :?: :shock:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-03-17, 21:03   

Może zrzutka na forumową hamownie :?: :mrgreen:
_________________
Było S8....:(
 
 
Mad_MAX
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-17, 21:32   

Cuore napisał/a:
Iwo jak będziesz się wybierał na hamownię to daj znać, możemy podjechać razem


Jutro rano zadzwonię do V-techu i się umówię na popołudniu :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-03-17, 21:43   

Dokładnie jak piszecie wszystko zależy od hamowni i speców :) kolega miał Golfa IV 2,8 i sprawdził moc na początku, była taka jak w fabryce czyli 204KM, po ostrych przeróbkach turbo itd miał moc ok 700 KM :) skarżył, się na to, że hamownie nie potrafią prawidłowo dociążyć auta, był w kilku hamowniach w Warszawie :) Jak ktoś chce mogę się zapytać, z której hamowni był najbardziej zadowolony i na której auto zostało najlepiej shamowane:)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-17, 22:12   

http://www.dieselservice.win.pl/h/h_przen.htm ciekawi mnie dokładność tego urządzenia, wiem że znajomy niedawno kupił.
Będę musiał zagaić do niego bo wyczytałem, że to cudo obsługuje 4WD.
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-17, 23:01   

FOSS napisał/a:
Grain napisał/a:
(...) z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:

Niestety także słyszałem takie opinie...



przepraszam, ale to jest zwykly skandal. mozecie opublikowac liste nieuczciwych hamowni ?
 
 
tomow 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Jawor
Wysłany: 2011-03-17, 23:14   

jeżeli ktoś chce shamowac auto na profesjonalnej hamowni to musi się udać do Wrocławia do firmy Jetronik

w tej chwili jest to najlepsza hamownia w Polsce i są tylko 2 sztuki takiej hamowni na swiecie, oczywiscie firmy MAHA

niestety shamowanie auta z tiptronikiem jest trudne i pomiar zazwyczaj jest przekłamany, nie jestem w stanie fachowo wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, po dokładniejsze info prosze tutaj www.jetronik.pl
_________________
A8 V8 Engine
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-17, 23:25   

and808 napisał/a:
FOSS napisał/a:
Grain napisał/a:
(...) z tego co wiem to na każdej hamowni można zrobić tak że pokaże taką moc jaką życzy sobie właściciel :roll:

Niestety także słyszałem takie opinie...


przepraszam, ale to jest zwykly skandal. mozecie opublikowac liste nieuczciwych hamowni ?

Gdybym mial na to konkretne dowody to z przyjemnością opowiedziałbym to zdecydowanie bardziej publicznie... niestety nie mam nic takiego na papierze :-?

tomow napisał/a:
jeżeli ktoś chce shamowac auto na profesjonalnej hamowni to musi się udać do Wrocławia do firmy Jetronik

w tej chwili jest to najlepsza hamownia w Polsce i są tylko 2 sztuki takiej hamowni na swiecie, oczywiscie firmy MAHA...

No nie do końca jest tak jak piszesz bo w Warszawie Masters także posiada MAHA - właśnie na niej już kilka lat temu hamowałem swoją Omegę ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-03-17, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.