Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-07, 21:45
|
|
|
masakra przyjzyj sie nastawnikom i rob , pomiar dynamiczny a nie na tych pseudo hamowniach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2015-05-04, 17:18
|
|
|
To ja i sie wyżale tutaj. W niedziele (wczoraj) zawitałem na zlocie w Wilczych Laskach (otwarcie sezonu) , tam mila niespodzianka, bo hamownia 4x4 , więc natychmiast wjazd S8 D3 na hamownia, parę minut piłowania i pokazało UWAGA , 273 KM z 450 KM. Natychmiast faceta wyśmiałem i powiedziałem, że ma robić pomiar od nowa, albo niech zczyta pomiar z obu osi, bo to co tu pokazało, to Audi ma na jednej osi. Powiedział, że może się sprzęgło ślizga albo coś. Potem pojechałem na prostą i nagrałem filmik, na którym widać że auto robi setkę w 5,4 s (producent podaje 5,2) . Więc mimo braku 200 koni auto ma niemalże to samo przyśpieszenie? Śmiać mi się chce i ostrzegam przed tego typu hamowniami. Owszem miałem problem z klapami, ale zostały naprawione i teraz jest to pocisk Na dniach chyba wybiore się do PitStop'u do Słupska. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-04, 17:24
|
|
|
Nawet jak ma 4x4 to nie potrafił uwzglednic automatu |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-05-04, 19:31
|
|
|
no niestety ale nie każdy potrafi shamować automatu a te hamownie "zlotowe" to już ogólnie dno |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
KamcioS8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 26 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-07-13, 15:39
|
|
|
321km w mega upał na dworze i na hali ...
Film z hamowni |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-13, 20:53
|
|
|
dynamiczny trzeba robic a nie na rolkach ni jak sie to ma do rzeczywistosci .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Przemcioo
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30 Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 34 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-07-31, 13:32
|
|
|
preston81, Dobra profesjonalna hamownia prawdę pokaże.. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-06, 18:53
|
|
|
Takie pytanie mam do obeznanych:
Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik pomijając oczywiście sprawność przepływomierza. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-06, 19:09
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik pomijając oczywiście sprawność przepływomierza. |
Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-06, 19:15
|
|
|
FOSS napisał/a: | Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego. |
No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze
Dziękuje.
Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść .... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-06, 19:27
|
|
|
mkbewe napisał/a: | No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze
Dziękuje. |
Sprawdx czy klapy w kolektorze chodza wraz z gruszkami i wszelakie podcisnienia czy sa całe. Wszystko na forum |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-06, 21:28
|
|
|
Apophis, spoko poszukałem poczytałem będę sprawdzał na dniach czy tam jest wszystko ok. |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-06, 22:08
|
|
|
mkbewe napisał/a: |
Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść .... |
Specjalnie sie nie dziwie, a8 4.2 jakims mega szybkim samochodem nie jest. Cos lekkiego z moca ok 200KM moze sie utrzymac, jesli oska to na starcie troche zostanie, ale pozniej ma lzej. A8 dosc ciezkie, automat i quattro zabijaja troche osiagi samochodu. Mierzylem sie z moim bylym samochodem saab 9-3ss 2.0T po programie na ok 235-240KM i na starcie nie mial szans (trakcja), ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. Waga saaba ok 1350kg, manual. Kiedys tez lapalem sie z clio sport (tym ostatnim 2.0 200KM) i mniej wiecej rowno z rolki bylo. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-06, 22:13
|
|
|
Korton napisał/a: | ... ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. |
Powyżej 200km/h miałbyś większe szanse, szczególnie jak nie masz kagańca bo wtedy zdrowe 4.2V8 jedzie praktycznie do końca budzika |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-06, 22:19
|
|
|
to ja tak od 120 i tak do 2oo trzymał się za mną a poźniej widziałem jak zaczynam odchodzić.
Ja w 3 osoby na podtlenku lpg z tym że nie przełączyłem sobie na S chociaż nie wiem czy by to coś specjalnie dało..., CTR chyba kierowca + pasażer, auto seria bo pisałem z właścicielem. |
|
|
|
|
|