Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-07, 21:45   

masakra :D przyjzyj sie nastawnikom i rob , pomiar dynamiczny a nie na tych pseudo hamowniach :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pawelbtw 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-05-04, 17:18   

To ja i sie wyżale tutaj. W niedziele (wczoraj) zawitałem na zlocie w Wilczych Laskach (otwarcie sezonu) , tam mila niespodzianka, bo hamownia 4x4 , więc natychmiast wjazd S8 D3 na hamownia, parę minut piłowania i pokazało UWAGA , 273 KM z 450 KM. Natychmiast faceta wyśmiałem i powiedziałem, że ma robić pomiar od nowa, albo niech zczyta pomiar z obu osi, bo to co tu pokazało, to Audi ma na jednej osi. Powiedział, że może się sprzęgło ślizga albo coś. Potem pojechałem na prostą i nagrałem filmik, na którym widać że auto robi setkę w 5,4 s (producent podaje 5,2) . Więc mimo braku 200 koni auto ma niemalże to samo przyśpieszenie? Śmiać mi się chce i ostrzegam przed tego typu hamowniami. Owszem miałem problem z klapami, ale zostały naprawione i teraz jest to pocisk :) Na dniach chyba wybiore się do PitStop'u do Słupska.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-04, 17:24   

Nawet jak ma 4x4 to nie potrafił uwzglednic automatu :)
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-04, 19:31   

no niestety ale nie każdy potrafi shamować automatu :) a te hamownie "zlotowe" to już ogólnie dno
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
KamcioS8 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 26
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-07-13, 15:39   

321km w mega upał na dworze i na hali ...
Film z hamowni
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-13, 20:53   

dynamiczny trzeba robic a nie na rolkach ni jak sie to ma do rzeczywistosci ....
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Przemcioo 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 34
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-07-31, 13:32   

preston81, Dobra profesjonalna hamownia prawdę pokaże..
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-06, 18:53   

Takie pytanie mam do obeznanych:

Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik :) pomijając oczywiście sprawność przepływomierza.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-06, 19:09   

mkbewe napisał/a:
Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik :) pomijając oczywiście sprawność przepływomierza.

Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-06, 19:15   

FOSS napisał/a:
Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.


No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze :)
Dziękuje.

Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-06, 19:27   

mkbewe napisał/a:
No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze :)
Dziękuje.


Sprawdx czy klapy w kolektorze chodza wraz z gruszkami i wszelakie podcisnienia czy sa całe. Wszystko na forum :)
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-06, 21:28   

Apophis, spoko poszukałem poczytałem :) będę sprawdzał na dniach czy tam jest wszystko ok.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-06, 22:08   

mkbewe napisał/a:

Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....


Specjalnie sie nie dziwie, a8 4.2 jakims mega szybkim samochodem nie jest. Cos lekkiego z moca ok 200KM moze sie utrzymac, jesli oska to na starcie troche zostanie, ale pozniej ma lzej. A8 dosc ciezkie, automat i quattro zabijaja troche osiagi samochodu. Mierzylem sie z moim bylym samochodem saab 9-3ss 2.0T po programie na ok 235-240KM i na starcie nie mial szans (trakcja), ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. Waga saaba ok 1350kg, manual. Kiedys tez lapalem sie z clio sport (tym ostatnim 2.0 200KM) i mniej wiecej rowno z rolki bylo.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-06, 22:13   

Korton napisał/a:
... ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie.

Powyżej 200km/h miałbyś większe szanse, szczególnie jak nie masz kagańca bo wtedy zdrowe 4.2V8 jedzie praktycznie do końca budzika ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-06, 22:19   

to ja tak od 120 i tak do 2oo trzymał się za mną a poźniej widziałem jak zaczynam odchodzić.
Ja w 3 osoby na podtlenku lpg z tym że nie przełączyłem sobie na S chociaż nie wiem czy by to coś specjalnie dało..., CTR chyba kierowca + pasażer, auto seria bo pisałem z właścicielem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.