Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-17, 23:27   

.. jesli sa tylko dwie sztuki tej hamowni na swiecie, to mam duze watpliwoci jak moglo przylgnac do tej hamowni miano najlepszej na swiecie. chyba proba statystyczna jest zbyt mala, aby wydawac takie sady. z tego co czytam jetornik.pl specjalizuje sie w mitsubishi. a wiec nie wiem czy sa w stanie zaglebic sie w zagadnienia samochodow audi
 
 
tomow 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Jawor
Wysłany: 2011-03-17, 23:29   

FOSS napisał/a:

No nie do końca jest tak jak piszesz bo w Warszawie Masters także posiada MAHA - właśnie na niej już kilka lat temu hamowałem swoją Omegę ;-)


oczywiscie ze masters posiada MAHA i nie tylko on, w Polsce jest kilka różnych hamowni tej firmy ale ta w Jetroniku jest najnowszym i najlepszym modelem tej firmy który bardzo różni się od modeli starszych.
_________________
A8 V8 Engine
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-17, 23:34   

tomow napisał/a:
FOSS napisał/a:

No nie do końca jest tak jak piszesz bo w Warszawie Masters także posiada MAHA - właśnie na niej już kilka lat temu hamowałem swoją Omegę ;-)

oczywiscie ze masters posiada MAHA i nie tylko on, w Polsce jest kilka różnych hamowni tej firmy ale ta w Jetroniku jest najnowszym i najlepszym modelem tej firmy który bardzo różni się od modeli starszych.

aaaa to przepraszam...
przyznaję że nie wziąłem pod uwagę różnych modeli tej hamowni :roll:

A skoro tak zachwalasz to zgłębię ten temat i jesli warte to będzie uwagi to chyba za jakiś czas przetestuję ją swoją D3-ką 8-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-03-18, 12:18   

Kolega mój pisze, że w Warszawie najlepsza hamowani jest w Promotorze i właśnie u wspomnianego Mastersa :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
tomow 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomo
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Jawor
Wysłany: 2011-03-18, 14:12   

Lukas134 napisał/a:
Kolega mój pisze, że w Warszawie najlepsza hamowani jest w Promotorze i właśnie u wspomnianego Mastersa :)


w takim razie kolega musi uzupełnic wiedze w tym temacie ;-)

zarówno u mastersa jak i promotorze jest starszy typ MAHA LPS3000 gdzie auto wjezdza kołem pomiedzy 2 rolki wirujace, może to powodować uślizgi itd co przekłada się na mniej dokładny pomiar

natomiast w Jetroniku jest MAHA MSR1000 gdzie jest tylko jedna rolka wirująca na każde koło i na nia wjeżdza auto, pozwala to na bardzo dokładne odwzorowanie warunków panujących na drodze
_________________
A8 V8 Engine
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-03-18, 17:59   

Kolego czytaj ze zrozumieniem :) napisałem najlepsza w Warszawie :) akurat kolega do Warszawy ma blisko i tam hamuje auto :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-18, 22:47   

zmierzyć czas do 100/200 etc i porównać

najtaniej i najszybciej

są też programy do PDA - podajemy wagę i parę innych parametrów, mierzymy
przyspieszenia i moc jest estymowana

hamownia na koło też myślę da radę o ile cały pomiar zrobimy na jednym biegu
dopóki jest lockup to jak to ma wpłynać na pomiar?

FOSS może przełożenie było wbite złe podczas hamowania?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-19, 09:56   

maciu napisał/a:
zmierzyć czas do 100/200 etc i porównać

Mierzyłem kilka razy ale nie mam pewności na ile to miarodajne.

maciu napisał/a:
hamownia na koło też myślę da radę o ile cały pomiar zrobimy na jednym biegu...

Byłem na taką nawet umówiony ale suma summarum tego hamowania nie zrobiłem... szkoda bo miałbym chociaz jakiś konkretny wynik z innej hamowni.

maciu napisał/a:
FOSS może przełożenie było wbite złe podczas hamowania?

aaaa pojęcia nie mam...
hamowałem go na kołach 20" i do tego w maju i czerwcu jak były już niezłe upały... choroba wie co poszło nie tak ale wiesz obsługa hamowni się do niczego nie przyda...
najłatwiej powiedzieć "4.2 tak ma, normalka" i łapać się za następne auto :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-03-21, 19:30   

maciu napisał/a:
są też programy do PDA - podajemy wagę i parę innych parametrów, mierzymy
przyspieszenia i moc jest estymowana


Stary to jest lipa na maxa robiłem na iphonie za każdym razem inne wyniki a rozbieżności ogromne
_________________
Było S8....:(
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-21, 22:34   

Grain napisał/a:
maciu napisał/a:
są też programy do PDA - podajemy wagę i parę innych parametrów, mierzymy
przyspieszenia i moc jest estymowana


Stary to jest lipa na maxa robiłem na iphonie za każdym razem inne wyniki a rozbieżności ogromne


znaczy sie chciałeś napisać "ten co testowałem na ajfonie to lipa" - teraz jest bardziej
precyzyjnie :mrgreen:
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-21, 22:39   

no to czekamy na pierwsza osobe, ktora odwiedzi hamownie dla quattro....
 
 
Mad_MAX
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-22, 11:18   

Jeśli się uda , to być może jutro podjedziemy z Cuore do V-techu :)
 
 
Cuore 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.o
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-22, 19:25   

Iwo to chyba wieczorem, bo jutro do Wrocławia pomykam...
 
 
trex 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-01, 08:07   

temat umarł?? Nikt nie był do tej pory na hamowni ???
 
 
robertoc4 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-08-06, 23:38   

FOSS napisał/a:
No cóż, nie chciałbym znowu wyrywać się przed szereg ale temat w sam raz jak dla mnie :-P

Zacznę od początku (chociaż niektórzy już słyszeli tą nudną historię bez happy ednu)...
pewnego ścignąłem się swoim S8 na 1/4 mili z kolegą powożącym S6 C4 Plus (manual) i ... dostałem baty
...
aby Was uspokoić dodam tylko, że owszem wprawdzie punkt pomiarowy 1/4 mili kolega przekroczył wcześniej o 0,4 sek ale praktycznie w tym właśnie momencie ja go już wyprzedzałem i na późniejszym etapie (umówiliśmy się wtedy na wyścig do końca płyty lotniska) widziałem go już tylko w lusterku wstecznym jak powoli znikał :lol:

Cała ta niewinna przygoda zrodziła u mnie cały "wyścig zbrojeń" gdzie od sprawdzenia stanu mechanicznego począwszy skończyłem na modyfikacjach całego wydechu i oprogramowania silnika (ależ to czasem świr ludziom do głowy uderza).

Oczywiście jednym z elementów tych modyfikacji były także pomiary na hamowni noi niestety wyniki tych pomiarów riunowały mój światopogląd za każdym razem (swoją drogą szkoda że nie zachowałem odpowiedniej systematyki tych pomiarów bo może dowiedziałbym się więcej czy cokolwiek się poprawiło) :-?

Dochodząc do sedna moje trzy hamowania dały następujące wyniki:
296KM, 303KM, 304KM


Zdruzgotany wynikami łapałem się na uliczne sparingi z różnymi samochodami... z kolegami z naszego forum (A8 D2 preFL, A8 D2 FL, S8 D2 FL automat i manual) oraz z innymi autami tj. Ford Mustang GT, Dodge Magnum 5,7V8 HEMI ...
jedyne auta które dotrzymywały mi kroku to były dwa S8 (jedno w manualu i drugie w automacie) gdzie wynik końcowy był w dużej mierze uzależniony od samego startu (kto się spóźnił to na tej naszej długiej asfaltowej prostej już tej straty nie odrobił) natomiast pozostałe auta były jednak wyraźnie słabsze (włącznie z tym 5,7HEMI choć tu muszę przyznać że On nie jechał wtedy sam)...
po tym wszystkim doszedłem do wniosku, że hamownia na którą jeździłem (Warszawa, Kreator Mocy) nie potrafi właściwie zhamować naszego quattro/tiptronic (no chyba że wszyscy dookoła mają takie padaczki) i "wyścig zbrojeń" zakończyłem definitywnie wracając notabene do swojego oryginalnego programu :-P


Gdyby mnie tak znowuż fantazja poniosła (czego nie można wykluczyć bo kusi mnie aby zmodyfikować trochę swój nowy nabytek) i ponownie zabawię się w hamowanie to na pewno poszukam innej hamowni... może u Masters'a tym razem albo w VTG... jeszcze nie wiem.



FOSS,jeśli mówisz o naszym spotkaniu na majówce w Ułężu to chcę sprostować że moja s6 c4 nie jest w wersji PLUS .

Pozdrawiam i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.