Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)  
Autor Wiadomość
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-23, 21:43   

Kwestia jak kto lubi
Mi auto na LPG przełącza się przy 40st.
W przypadku przekroczenia 5000obr. przełącza się na PB

Jakoś psycha mi nie pozwala jeździć na innych ustawieniach

O ile w lecie auto w zasadzie startuje już na LPG to w zimie zużycie PB już jest odczuwalne. W zeszłym roku pod korek zatankowałem w grudniu i rezerwa zapaliła się w okolicach marca
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-23, 21:47   

ja mam 10 ustawione obecnie ;)
ale i tak na bliskich trasach tak koło domu praktycznie śmigam na paliwie
co do podpierania się paliwem od pewnych obrotów robi się to wtedy jak instalka ma spadki ciśnienia zazwyczaj winny jest jeden reduktor temu :)
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-23, 21:55   

Reduktor wyrabia bez problemu ja mam u siebie tylko ACK
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 00:32   

Hjeniu, Nie wiem czemu masz ustawione że powyżej 5tys się przełącza na pb?
Jesli jeden reduktor nie wyrabia w jakimś mocniejszym silniku to można ustawić wspomaganie sie PB ale nie przełączanie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-24, 01:07   

Apophis napisał/a:
Hjeniu, Nie wiem czemu masz ustawione że powyżej 5tys się przełącza na pb?
Jesli jeden reduktor nie wyrabia w jakimś mocniejszym silniku to można ustawić wspomaganie sie PB ale nie przełączanie.


...a to dobre jest, nie słyszałem o czymś takim w ogóle <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 01:14   

martin_rs4 napisał/a:
..a to dobre jest, nie słyszałem o czymś takim w ogóle <hmm>

W BRC na pewno jest taka opcja żeby sie instalka mogła wspomagać PB w przypadku gdy juz nie wyrabia. Nie powoduje to szkód dla silnika z powodu za ubogiej instalki a i np w mocniejszym motorze jak S8 nie trzeba wkładać dwóch reduktorów tylko na jednym spokojnie sobie latasz a gdy depniesz to braki weźmie sobie z drugiego baku :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-24, 08:57   

No oki fajnie to brzmi, tylko jak to jest w druga strone? PB zostaje wyłączone automstycznie ponizej jakiegos zakresu obrotów czy jak?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-24, 11:12   

W stagu np jest taka opcja nie zaznaczasz opcji ,,wyłącz przy pierwszym" powyżej masz czas błędu ciśnienia i obok jest ustawiane ciśnienie robocze i minimalne.
Gdy ciśnienie spadnie poniżej minimalnego na czas dłuższy niż czas błędu ciśnienia wtedy sterownik wspiera się PB po czym jak ciśnienie wzrośnie powyzej minimalnego to wraca znów na LPG.

Lub tak jak ma kolega wyżej ustawiasz próg max obrotów na LPG i wtedy tylko do 5tys na LPG a reszta na Pb



Kolego pepi jaki masz reduktor? Golda?
_________________

 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-24, 11:46   

Tak mi gazownicy ustawili, powiedzieli że tak ma być bo instalacja na gwarancji i w razie reklamacji bla bla bla....

Nie wnikam i tak nie przekraczam tych obrotów
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-24, 11:59   

to i ja musze zejechac do mojego lpg magika zeby mi tak ustawil. :) z regoly zawsze robilem tak ze jak chcialem depnac mocniej to wylaczalem lpg manualnie ale podobnie jak Hjeniu zadko osiagam takie obroty :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 13:50   

Panowie uważam że ustawianie przełączania powyżej 5tyś obr to jakieś nieporozumienie i nie widzę sensu by to stosować-co innego ustawienie wspomagania się PB pod wysokim obciążeniem lub po prostu gdy reduktor juz nie daje rady to już ok i w razie buta auto jest wydolne ale nie spalamy samej PB.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-24, 15:55   

to po co wam lpg ?
auto ma tak samo pracować w pełnym zakresie obrotów
i nie ma znaczenie na jakim paliwie
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-12-24, 18:56   

święte słowa. LPG zakłada się po to żeby na nim jezdzić a nie na obu paliwach. Po to dobiera się instalację do odpowiedniego modelu samochodu, aby obsłużyła pełen zakres obrotów i mocy samochodu.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-12-24, 20:03   

pepi napisał/a:
to po co wam lpg ?
auto ma tak samo pracować w pełnym zakresie obrotów
i nie ma znaczenie na jakim paliwie


Polać temu Panu, jak auto miało by mi sie podpierać benzyna przy wyzszych obrotach to bym LPG nie montował, a w naszych autach cała zabawa zaczyna sie od 3,5tys obr ;-)

[ Dodano: 2013-12-24, 20:05 ]
Gabriel napisał/a:
święte słowa. LPG zakłada się po to żeby na nim jezdzić a nie na obu paliwach. Po to dobiera się instalację do odpowiedniego modelu samochodu, aby obsłużyła pełen zakres obrotów i mocy samochodu.


A BRC tego nie potrafi :-)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 20:08   

Jestem tego samego zdania ale jesli ktoś chce zaoszczędzic na instalce i nie pakowac dwóch reduktorów bo wiekszośc czasu jeździ spokojnie to wtedy wspomaganie na wyższych obciążeniach może być-wspomaganie i nic więcej. Ja np mając S8 i jeden reduktor to może 5-10% czasu bym korzystał z tego wspomagania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.