Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:24
|
|
|
Mało gazu odpada bo bo w butli było około 50l, temperatura na zewnątrz +9 było a silnik już był dobrze zagrzany bo zrobiło mi się to jakieś 40 km od domu na trasie. Miedz fi 8 ;-) Może reduktor kuleje, albo jakaś nieszczelność się zrobiła i spadło ciśnienie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:33
|
|
|
ernesto, A co masz za LPG?
TO trza sprawdzić babole i poprawić jakąś regulację. Ja zwykle przeglądam wszystko przy przeglądach co 15tyś. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:44
|
|
|
Apophis napisał/a: | ernesto, A co masz za LPG? |
Zastrzel mnie nie mam pojęcia |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-26, 12:21
|
|
|
Ernesto, czasem nie masz KME? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-26, 12:27
|
|
|
Zerknę na spokojnie :-) Moja pierwsza w życiu sekwencja i muszę się w niej ogarnąć. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-04, 11:45
|
|
|
Panowie, jestem jeszcze mało ogarnięty w temacie, chociaż czytam i staram się to wszystko zrozumieć co i jak z LPG. Szukam aktualnie A8/S8 w modelu D2 i nie ukrywam, że fajnie by było gdybym znalazł je w LPG, zawsze to jakaś oszczędność.
Przeglądając allegro i inne portale napotykam się na instalacje różnych firm, producentów i tutaj rodzi się moje pytanie, jakiego LPG się wystrzegać, a jakiego szukać? Znajomi chwalą BRC, ale znalazłem tylko kilka egzemplarzy z taką instalacją. |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-01-04, 12:20
|
|
|
każda instalacja założona na początku nie stwarza żadnych problemów ,pod warunkiem że ktoś kumaty to zrobił ,ja mam stag300 i hanna i złego słowa nie powiem (ma ją dopiero rok) ,ja nawet nie szukałem z gazem bo wolałem założyc go sam i jeżdzonego w pl tez nie szukałem ale za to wiem co mam ............:) brc oznacza mniej problemów w przyszłości |
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-04, 12:37
|
|
|
No tak, założenie instalacji samemu zawsze jest najlepsze, przynajmniej wiadomo co i jak.
Z tym, że znalezienie egzemplarza bez LPG jest trudne, a założenie instalacji to też koszt kilku tysięcy. Pozostaje mi szukać i pytać w odpowiednim temacie o znalezione egzemplarze |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-01-04, 12:37
|
|
|
BRC oprzyrządowanie musi mieć dedykowane pod BRC. Natomiast pod Staga, KME, Techa czy Agisa podepniesz wszystko co na liście oprzyrządowania. No i tak jak pisałem wcześniej cena gadżetów jest 2x większa w BRC.
Ale kup do Staga wtryski KEIHINA to wyjdzie ci tyle co za instalkę BRC |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-04, 17:39
|
|
|
szukaj auta sprowadzonego i raczej bez gazu
bo 90% instalek nie ma znaczenia jakie użyte są podzespoły jest nie poprawnie zamontowana z błędami
w przypadku brc ,landi i PRINS
które nie są złe ale ich ładnie nie można zamontować
wtedy masz mniejszy lub większy bałagan pod maską
tylko składaki można ładnie zamontować |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-05, 09:58
|
|
|
Idzie juz do naszych niuniek zalozyc princa za okolo 5 tys.rozmawialem ostatnio z gazownikiem duzy warsztat.najlepszy wybor wedle niego to stag.szybko sie rozwija zrobil duze postepy ceny dobre czego nie mozna powiedziec o brc....... |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-05, 12:27
|
|
|
krystek78 napisał/a: | wedle niego to stag.szybko sie rozwija zrobil duze postepy ceny dobre czego nie mozna powiedziec o brc....... |
Te dobre ceny staga to w miare rozwoju przewyższą biedne BRC i wtedy rozwój sie zatrzyma Dobra polityka ale wsteczna. Jak ja gazowałem swoja ponad rok temu to mi inni gadali że stagi są po 3500-3700 toż to cena kusząca i jedyne co to se od czasu do czasu musisz coś tam podregulować.... <lipa> |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-05, 12:33
|
|
|
a czemu stag ma zaraz wymagać regulacji ?
czy jakiś tam temu podobny zestaw ?
Jeśli dasz dobre wtryski -dobre reduktory
to nic nie powinno się dziać
chyba że masz pecha i coś wadliwego się trafi
Moim zdaniem składak na dobrych podzespołach niczym nie ustępuje brc landi itp
przynajmniej ładnie jest pod maską |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-05, 12:54
|
|
|
pepi, Nie wątpie że sie da bo jest troche ludzi co twierdzi jak Ty ale to jak kiedys wspominałem taki procent zadowolenia ze statga jaki niezadowolenia z BRC lub lepszej.
A co do ładu pod maska to...szczerze ja jestem z tych starej daty bo lepiej mi się zaglądało pod mache jak widziałem tam silnik i podzespoły niż czarny ładny plastik do odkręcenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-05, 14:09
|
|
|
Skoro koszt nie jest aż tak wysoki to może faktycznie macie rację. Jednak będę szukać auta w dobrym stanie, czy z instalacją czy bez, mam kilka na oku, za 2 tygodnie będę już jeździć po Polsce i oglądać <jezu> Na pewno przed zakupem oddam do ASO lub innego serwisu na sprawdzenie żeby nie trafić na złom. |
|
|
|
|
|