Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-25, 18:12
|
|
|
Tak właśnie często czytam wypowiedzi kolegi pepi, na temat LPG i strasznie bluzga to BRC.
Ja mam STAGA, ale na zmianę z kolegą śmigamy do pracy i on ma BRC. Zapytałem go niedawno czy dzieje się coś z tym BRC. Podobno od niespełna pięciu lat raz był ją wyregulować, bo powyżej 4000 auto nie chciało ciągnąć. Zapłacił za to 50zł. Ja w 3 lata wrzuciłem więcej kasy do STAGA <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-25, 18:25
|
|
|
Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać
[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-25, 20:31
|
|
|
krystek78 napisał/a: | Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari |
mi po drugim roku, pod koniec gwarancji na szczescie, bedac w Chorwacji chyba ze tego upalu tam zeswirowal mi komp od Staga, czego w BRC jeszcze nie uswiadczylem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2013-12-25, 22:56
|
|
|
krystek78 napisał/a: | Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać
[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widzę staga by zrobił 150 tyś przez 8 lat bez awarii |
To teraz ja napisze coś o stagu. Jeżdżę na gazie A8 od kwietnia 2010. Zestaw początkowy 8xmagicjet, 2x NIKO250, STAG 300PLUS. Zrobione na tym zestawie było ponad 200 tkm. Zero problemow ze sterownikiem (tfu tfu odpukać w niemalowane) Teraz w listopadzie zostały zregenerowane reduktory i wymienione wtryski na Baracudy. Na tym zestawie już mam zrobione około 10 tkm. Auto nie sieje błędami, jedzie w pełnym zakresie na lpg:)
Wiec jak widać da się
Z góry przepraszam za brak polskich znaków.
Dali my radę ;-)
Pozdrawiam ernesto :-) |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-25, 23:10
|
|
|
Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-25, 23:17
|
|
|
Apophis napisał/a: | Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie |
Da rade na swojego czasu robiłem rocznie około 100-150 tyś rocznie. Różnie to bywało jednego dnia robiłem 100. 150, 200 km a drugiego 400. Z tym że ja działałem jako Taxi Driver. Kilometry leciały nawet człowiek się nie obejrzał a już trzeba było olej zmieniać i rozrząd. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-25, 23:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie |
Ja w 2 lata zrobiłem ok. 3oo i nie uważam tego za szalony wynik |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-25, 23:51
|
|
|
Robiłem kiedys jako szofer i pierdykłem ponad 100tyś w poliftowej A8 to ja w sumie nie opuszczałem tego auta. W tym roku bardzo dużo swoja ujeżdżam bo Niemcy zachodnie,Austria i Niemcy południowe nie raz i jedynie 22tys stukło mi DLatego zapytałem jak wam sie to udaje
ALe nie róbmy juz kolejnego OT w OT |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-26, 02:12
|
|
|
krystek78 napisał/a: | Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika. |
To co on takiego szczytuje oprócz 4 parametrów z silnika? (lambda, map, obroty i czas wtrysków) |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-26, 09:22
|
|
|
matko instalka to nie komputer tylko
najważniejsze są wtryskiwacze i reduktor zabrzmi to może dziwnie ale tak jest
to są elementy które muszą paść
a sterownik nie może paść nigdy bo czemu |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-26, 10:54
|
|
|
Karol208 poczytaj a sie dowiesz.jest internet
[ Dodano: 2013-12-26, 11:00 ]
ars-autogaz.pl/sequent-plug-and-drive.php |
_________________
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:03
|
|
|
gdzieś tu czytałem że jakiś użytkownik zrobił 650 tyś na lpg tylko nie wiem który , może by się wypowiedział jaka ma instalacje i jakie miał problemy przez ten czas |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:10
|
|
|
A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:17
|
|
|
ernesto napisał/a: | A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało. |
Mało gazu czy temperatura za niska? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-26, 11:20
|
|
|
ernesto napisał/a: | A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało. |
Ja miałem podobnie na miedzi fi6 latem ok a zimą to już przy 120km/h przechodził na Pb |
_________________
|
|
|
|
|
|