Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-12-25, 18:12   

Tak właśnie często czytam wypowiedzi kolegi pepi, na temat LPG i strasznie bluzga to BRC.
Ja mam STAGA, ale na zmianę z kolegą śmigamy do pracy i on ma BRC. Zapytałem go niedawno czy dzieje się coś z tym BRC. Podobno od niespełna pięciu lat raz był ją wyregulować, bo powyżej 4000 auto nie chciało ciągnąć. Zapłacił za to 50zł. Ja w 3 lata wrzuciłem więcej kasy do STAGA <niewiem>
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-25, 18:25   

Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać

[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-25, 20:31   

krystek78 napisał/a:
Nie widze staga by zrobil 150tys przez 8 lat bez awari


mi po drugim roku, pod koniec gwarancji na szczescie, bedac w Chorwacji chyba ze tego upalu tam zeswirowal mi komp od Staga, czego w BRC jeszcze nie uswiadczylem :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-12-25, 22:56   

krystek78 napisał/a:
Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.napewno bardziej wytrzymale i niezawodne od staga....stag jest tanszy i prosty i taki ma byc nie ma co porównywać

[ Dodano: 2013-12-25, 18:26 ]
Nie widzę staga by zrobił 150 tyś przez 8 lat bez awarii

To teraz ja napisze coś o stagu. Jeżdżę na gazie A8 od kwietnia 2010. Zestaw początkowy 8xmagicjet, 2x NIKO250, STAG 300PLUS. Zrobione na tym zestawie było ponad 200 tkm. Zero problemow ze sterownikiem (tfu tfu odpukać w niemalowane) Teraz w listopadzie zostały zregenerowane reduktory i wymienione wtryski na Baracudy. Na tym zestawie już mam zrobione około 10 tkm. Auto nie sieje błędami, jedzie w pełnym zakresie na lpg:)
Wiec jak widać da się :)


Z góry przepraszam za brak polskich znaków.
Dali my radę ;-)
Pozdrawiam ernesto :-)
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-25, 23:10   

Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-25, 23:17   

Apophis napisał/a:
Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)


Da rade na swojego czasu robiłem rocznie około 100-150 tyś rocznie. Różnie to bywało jednego dnia robiłem 100. 150, 200 km a drugiego 400. Z tym że ja działałem jako Taxi Driver. Kilometry leciały nawet człowiek się nie obejrzał a już trzeba było olej zmieniać i rozrząd.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-25, 23:30   

Apophis napisał/a:
Szopen, Musze zapytać-Czy ty zrobiłeś w 3 lata ponad 200tkm?? No jesli tak to chyle czoła bo chyba mieszkasz w aucie :)


Ja w 2 lata zrobiłem ok. 3oo i nie uważam tego za szalony wynik
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-25, 23:51   

Robiłem kiedys jako szofer i pierdykłem ponad 100tyś w poliftowej A8 to ja w sumie nie opuszczałem tego auta. W tym roku bardzo dużo swoja ujeżdżam bo Niemcy zachodnie,Austria i Niemcy południowe nie raz i jedynie 22tys stukło mi :) DLatego zapytałem jak wam sie to udaje :)

ALe nie róbmy juz kolejnego OT w OT :D
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-26, 02:12   

krystek78 napisał/a:
Brc jest bardziej rozwiniete wiecej parametrów zczytuje z silnika.

To co on takiego szczytuje oprócz 4 parametrów z silnika? (lambda, map, obroty i czas wtrysków)
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-26, 09:22   

matko instalka to nie komputer tylko
najważniejsze są wtryskiwacze i reduktor zabrzmi to może dziwnie ale tak jest
to są elementy które muszą paść
a sterownik nie może paść nigdy bo czemu
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-26, 10:54   

Karol208 poczytaj a sie dowiesz.jest internet <amasz>

[ Dodano: 2013-12-26, 11:00 ]
ars-autogaz.pl/sequent-plug-and-drive.php
_________________

 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2013-12-26, 11:03   

gdzieś tu czytałem że jakiś użytkownik zrobił 650 tyś na lpg tylko nie wiem który , może by się wypowiedział jaka ma instalacje i jakie miał problemy przez ten czas
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-26, 11:10   

A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-26, 11:17   

ernesto napisał/a:
A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.

Mało gazu czy temperatura za niska?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-26, 11:20   

ernesto napisał/a:
A ja po Świętach muszę podjechać do czarownika bo wczoraj podczas wyprzedzania i kichdown-ie max w dół podczas przeciągnięcia pod 6 tyś przerzuciła się na petrol. Co nigdy się nie zdarzało.

Ja miałem podobnie na miedzi fi6 latem ok a zimą to już przy 120km/h przechodził na Pb
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.