Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-11, 16:00
|
|
|
Apophis napisał/a: | Im nowsze tym gorsze ale ładniejsze
|
Wystarczy popatrzeć na materiały z jakich wykonywane są pasy przednie do nowych aut. Większośc to tworzywa sztuczne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-11-11, 16:37
|
|
|
Panowie, ile by auto nie kosztowało, na każde fizyka działa tak samo. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-11-11, 16:42
|
|
|
przód w D2 z tą metalową belką wydaje się bezpieczny, jest szansa że coś pomoże |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2014-11-11, 17:04
|
|
|
Im wiecej przodu do zaginania, tym lepiej, bezpieczniej... Niestety przy bocznych uderzeniach np w slup masa a8 niestety skresla je z pierwszych miejsc bezpieczenstwa... Jak ktos napisal... fizyki sie nie oszuka... Przy bocznych strzalach w nieruchome przeszkody male, lekkie autka maja wiecej szans na to ze konstrukcja wytrzyma... Takie sa realia... wiec jesli juz uderzac to przodem... A co do drzwi... Jak ktos napisal... blacha alu w d2 nie jest na drzwiach taka cienka... mialem okazje wycinac i powiem szczerze ze to alu jest bardzo odporne na wyginanie itd... Porownujac tutaj blache ze zwyklych drzwi zwyklego auta, mysle ze to alu, paradoksalnie jest bardziej wytrzymale niz ta cienka stalowa blacha na dzwiach zwyklych samochodow |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-11, 18:15
|
|
|
Mnie poślizg na śniegu na publicznej drodze spowodowany moja glupota (gwałtowne dodanie gazu na śniegu myślałem ze jak mam quattro to jestem bogiem) przy 80km/h nauczyło rozwagi , ledwo uratowałem sie z tego jak mi a6(bez esp) zaczęła tańczyć prawo lewo , wycignołem ja kontrami odjeciem gazu nie dotykałem hamulca i quattro wyciagneło auto prosto , po całym manewrze rece mi sie trzesły nogi miałem z waty . Kolega jadący za mną myślał ze wpakuje sie do rowu , wiecej szczescia niz rozumu .
Wiec jak ktoś napisał wczesniej rozwaga przede wszytkim ale i tak czasami zbieg okoliczności jest taki ze ani umiejętności i rozwaga nie pomoże niestety.
Warto tez znac swoje auto i wiedziec ze w poslizgu przy quattro hamulec nie pomaga a pogarsza tylko sytuacje . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
Marjan94
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A3 8l
Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 0 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-12, 23:37
|
|
|
Nie wiem, czy to się sprawdza przy samochodach, ale np. kiedyś jak prawo jazdy robiłem na motocykl, to mówili, że w poślizgu spowodowanym np. zbyt szybkim pociągnięciem hamulca trzeba dodać właśnie gazu i lekko puszczać hamulec, a sprzęt sam wyjdzie. Z tego co piszesz raftor, to chyba wlaśnie z quattro i tak jest
Kiedyś auta jednak robili sztwniejsze, bo nie było takich systemów bezpieczenstwa.
Nawet program w TG był o tym kiedyś.
Spójrzice sobie na stare Saab'y.
Dzisiaj to mamy Unię, strefy zgnitu Euro NCAP itd ;( |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-13, 03:58
|
|
|
Auto ze strefą zgniotu kontra bez i to jeszcze francuzkie hehe. Chcial bym taki test widziec z udzialem poszczegolnych modeli A8. Nasze D2 czy tez D11 nie ma co porownywac z pordzewialym sceniciem. |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-11-13, 09:47
|
|
|
D2 bezpieczniejszy od D3, pewnie jeszcze D3 bezpieczniejszy od D4? Czy wy uwazacie, ze producenci sie cofaja z technika w sprawach bezpieczenstwa? Analizy na podstawie kilkunastu doniesien prasowych o wypadkach i z tego wyciaganie wnioskow - pomine. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-13, 13:06
|
|
|
Cytat: | Czy wy uwazacie, ze producenci sie cofaja z technika w sprawach bezpieczenstwa?
|
Niestety napisałeś prawdę-COFAJĄ SIĘ i to w całym zakresie nie tylko bezpieczeństwa. Auta dziś to kupa plastiku a jak to ma dawać bezpieczeństwo to ja nie wiem... <niewiem> O trwałości już nie wspomnę.
Ok nie bijcie już piany bo temacie produkcji aut niestety jestem blisko,z czegoś trzeba żyć. |
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2014-11-13, 15:55
|
|
|
Apophis z całym szacunkiem ale jak ja czytam co Ty wypisujesz na tym forum w ostatnim czasie to się odechciewa je przeglądać. |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-11-13, 16:09
|
|
|
Rapik napisał/a: | Apophis z całym szacunkiem ale jak ja czytam co Ty wypisujesz na tym forum w ostatnim czasie to się odechciewa je przeglądać. |
Moze rozwiniesz to stwierdzenie !? Bo z tym ze samochody sa coraz slabiej wykonane i sa obliczone na maksymalizacji zyskow to jest pewne .Nie konstruje sie juz trwalych samochodow . |
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2014-11-13, 16:11
|
|
|
Trwałych pod jakim względem? Bo w tym temacie jest rozmowa o bezpieczeństwie - a to niewątpliwie jest poprawiane w każdym modelu, w przeciwnym wypadku nie przeprowadzano by testów NCAP i innych tego typu. |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-11-13, 16:21
|
|
|
Ok bezpieczenstwo idzie do przodu to fakt niezaprzeczalny .Reszta juz nie jest taka oczywista :-). |
|
|
|
|
|