Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Mega dzwon !!!  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-09, 22:15   Mega dzwon !!!

http://www.lublin112.pl/r...-pasem-zieleni/


No ciekawe czy to był ktoś od nas <hmm>

Mega dzwon <jezu>
Ja też kilka lat temu pamiętnego dnia rozbiłem swoje S8 i również zaliczyłem bokiem słup ale patrząc na uszkodzenia tej ósemki to moje to to było zaledwie draśnięcie <jezu>

Ileż szczęścia mieli, że żaden z nich nie zginął.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-11-09, 22:28   

Ciekawe ile auta rozleciało się od uderzenia a ile pomogli strażacy,ale nie zmienia to faktu że ludzie przeżyli.
Damian jak się patrzy na ten wrak i na Twoją ex, to Twoja eska miała tylko obcierkę parkingową ;)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-09, 22:29   

Witam!

Cytat."Mężczyzna nie zaprzecza, że chciał wykonać taki manewr ale jednocześnie informuje, że kierujący mercedesem vito jadąc prawym pasem ruchu za innym pojazdem nagle zjechał na lewy pas, zajeżdżając mu drogę. Aby nie doprowadzić do tylnego zderzenia audi z mercedesem, kierowca audi próbował wyprzedzić pojazdy pasem zieleni. Wykonał tym samym wymuszony manewr, który doprowadził do utraty panowania nad pojazdem. "

W tym miejscu tkwi sedno sprawy.


Stefan.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-09, 22:42   

Tak to bywa, brawura..
_________________
 
 
Marjan94 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A3 8l
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 0
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-09, 23:20   

Taki piękny samochód. Ale jest to chyba jakieś potwierdzenie tego, że a8 to samochód HIPER bezpieczny ;)

Skoro nawet nic im się nie stało... a w aucie nie wiadmo gdzie przód, a gdzie tył.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-09, 23:34   

Marjan94 napisał/a:
w aucie nie wiadmo gdzie przód, a gdzie tył.

Zobacz to: http://www.dzienniklodzki...aleria-material i to: http://www.worldcarfans.c...uries/lowphotos
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-10, 09:01   

Kolega miał kiedyś w DE podobny wypadek i tez w D2 przezyli. Statystycznie D3 nie daje tyle szans na przeżycie co solidniejsze D2.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-11-10, 09:38   

Apophis napisał/a:
Statystycznie D3 nie daje tyle szans na przeżycie co solidniejsze D2.

Masz na tą teorię jakieś poparcie,czy tylko tak Ci się wydaję?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-10, 11:10   

Tak wyglądało moje S8 po uderzeniu bocznym w masywny betonowy słup.

.


Jakaż musi być siła uderzenia żeby A8/S8 zostało rozcięte na pół lub rozpadło się na kawałki <jezu>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-11-10, 15:00   

FOSS napisał/a:
Tak wyglądało moje S8 po uderzeniu bocznym w masywny betonowy słup.

[url=http://images69.foto...med.jpg]Obrazek[/URL] . [url=http://images70.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


Jakaż musi być siła uderzenia żeby A8/S8 zostało rozcięte na pół lub rozpadło się na kawałki <jezu>

jadąc przysłowiową ''50'' nic pewno by się nie stało, tak więc prędkość też musi byś odpowiednia, wkońcu to prawie 2 tonowe auto i przy prędkościach 100 i powyżej takie rzeczy właśnie się dzieją
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-11-10, 15:23   

Kocham kretynów zajeżdżających drogę nie patrząc w lusterka
_________________
Black Cars Matters
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-11-10, 16:18   

Przy 100 nie rozpolowil by go tak .Z tego co widze to poduszka zadna nie zadzialala!Pewnie juz wczesniej byla klepana ta audi. Mial kupe szczescia ze nie jechal nikt na tylnych siedzieniach lecz porownojac z tym dzwonem co jakis Polak w holandi rozczlonkowal s8 na dzrzewie to tu i tak duzo zostalo z tej esy.Jeszcze jako ciekawostke dodam ze w zamieszlej przeszlosci mialem nieprzyjemnosc uczestniczyc w wypadku audi 200 20v turbo wylecielismy z drogi (jechalismy w 6)przy 180 dachowalismy nastepnie wyralismy drzewo o srednicy 20cm i nakoncu zlozylismy ogrodzenie .Samochod skonczyl w hucie mial tylko dwa elementy nie uszkodzone tylna klape i jeden blotnik z tylu ale nikomu nic sie nie stalo oprocz ogolnych potluczen paru siniakow i paru obtarc .
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-10, 16:36   

123mielony napisał/a:
Masz na tą teorię jakieś poparcie,czy tylko tak Ci się wydaję?


Kilka statystyk,zdjęc wypadków z udziałem D2 i D3 i mimo powaznych zniszczeń więcej przeżyło w D2.
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-11-10, 16:51   

Dziwna sprawa jesli by d2 bylo bezpieczniejsze od d3 .D2jest przeciez srednio lzejsze o 300kg od d3 to skad taki proges w bezpieczenstwie w nowszej audi.Chyba ze d3 ludziska jezdza poprostu szybciej niz d2.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-10, 16:56   

gryzzli, Nie wiem nie wgłebiałem się ale na 10wypadków D3 cierpi bardziej niż D2. Może to nowesze i już mniej solidne może tylko przypadek...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.