Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-19, 22:20
|
|
|
Tak dlugie weze to znacznie pozniejsze przelaczanie sie na gaz. Trza by wtedy dac nizsza temperature bo jadac zima przelaczy sie dopiero gdy silnik bedzie juz mial 70st. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-20, 07:33
|
|
|
bez przesady
jak się ma inną niż brc to można nawet 10
i będzie ok
optymalnie jest jak jest krótsza droga bo miejsce jest fajne |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-20, 09:28
|
|
|
a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu
ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-20, 16:50
|
|
|
maciu napisał/a: | a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu
ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów |
Dokładnie, pomimo bardzo ujemnych temp szybko się przełączał aczkolwiek jak były spore mrozy, jak przełączał się w 30st to czasami potrafił się przydławić i trochę nim telepało do osiągnięcia jakichś 70st. Odczuwalne to było tylko na postoju. Jak zrobiło się cieplej to bardzo rzadko to się zdarza.
Dziś wymieniałem filtry gazu i ku mojemu zdziwieniu jeden z filtrów fazy ciekłej znacząco różnił się od drugiego, tzn. jeden dość mocno zabrudzony, a drugi jak nowy <jezu> co się okazało ten ładniejszy pozbawiony był tego małego oringu, a więc wychodzi na to, że właściwości filtracyjne były praktycznie zerowe.
Myślicie, że wtryski mogły ostro dostać po tyłku przez to, czy filtr fazy lotnej dawał sobie radę z wyłapywaniem tego syfu <niewiem> dodam, że jeden lotny po tej właśnie stronie był o wiele brudniejszy od drugiego, a przez to mniej drożny
Mogło mieć to wpływ na to delikatnie telepanie? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-20, 17:08
|
|
|
Panowie co troszkę prawią o LPG mówią że najlepsza temperatura lotnego LPG to ok 20st.
więc jeśli reduktor ma 30st to LPG zapewne na postoju będzie oscylowało w granicy 10-15st |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-20, 18:01
|
|
|
jak masz dobre lotne to one wychwyciły to co trzeba
to ja jestem chyba najlepszy mam 10 ustawione
poprzedni sterownik tak sobie radził obecny daje radę |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-20, 21:59
|
|
|
Najlepsze, jak wszystko to całe szczęście, że przed wtryskami są te lotne, bo tak bym pewnie miał już po wtryskach |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-21, 07:13
|
|
|
sprawdziłem dzisiaj
przełączenie mam chyba na 35 lub 40 przełączył się po 600m
bardzo spokojnej jazdy a na zegarach jeszcze nie drgneło
od 50u
obieg jest sprawny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-21, 07:18
|
|
|
to ja mam coś nie tak z chłodzeniem ;( |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-21, 08:28
|
|
|
czemu? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-21, 18:30
|
|
|
bo jak bym ustawił 30 to bym miał po 3-4 kilometrach |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-21, 19:03
|
|
|
Pepi, to masz coś nie tak.. Mam podobnie jak Maciu z temperaturą, szybko osiąga 90*... tylko nie mam LPG |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-03-21, 19:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-21, 19:07
|
|
|
pepi, może masz zły ustawiony czujnik temp reduktora? |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-21, 19:29
|
|
|
więc tak ma nowy termostat WAHLER
Co by nie było że to wina jego moje auto łapie 90 po 5-7 kilometrach
;(
może nawet więcej |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-21, 19:57
|
|
|
Moja też ma temp 90st po ok 5km
Na LPG przechodzi po ok 1.5km mam 35st ustawione |
_________________
|
|
|
|
|
|