Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż Lpg w A8 co sądzicie- fotostory  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-19, 22:20   

Tak dlugie weze to znacznie pozniejsze przelaczanie sie na gaz. Trza by wtedy dac nizsza temperature bo jadac zima przelaczy sie dopiero gdy silnik bedzie juz mial 70st.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-20, 07:33   

bez przesady :)
jak się ma inną niż brc to można nawet 10 :D
i będzie ok
optymalnie jest jak jest krótsza droga bo miejsce jest fajne ;)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-20, 09:28   

a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu

ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-20, 16:50   

maciu napisał/a:
a kogo obchodzi jaką temp ma silnik przy przełączaniu

ma się tak przełączać aby się nie dławić
osobiście nie widzę problemu przy temp jak obecnie (6-8)
przełączenie to kwestia przejechania kilkuset metrów


Dokładnie, pomimo bardzo ujemnych temp szybko się przełączał aczkolwiek jak były spore mrozy, jak przełączał się w 30st to czasami potrafił się przydławić i trochę nim telepało do osiągnięcia jakichś 70st. Odczuwalne to było tylko na postoju. Jak zrobiło się cieplej to bardzo rzadko to się zdarza.
Dziś wymieniałem filtry gazu i ku mojemu zdziwieniu jeden z filtrów fazy ciekłej znacząco różnił się od drugiego, tzn. jeden dość mocno zabrudzony, a drugi jak nowy <jezu> co się okazało ten ładniejszy pozbawiony był tego małego oringu, a więc wychodzi na to, że właściwości filtracyjne były praktycznie zerowe.
Myślicie, że wtryski mogły ostro dostać po tyłku przez to, czy filtr fazy lotnej dawał sobie radę z wyłapywaniem tego syfu <niewiem> dodam, że jeden lotny po tej właśnie stronie był o wiele brudniejszy od drugiego, a przez to mniej drożny
Mogło mieć to wpływ na to delikatnie telepanie?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-20, 17:08   

Panowie co troszkę prawią o LPG mówią że najlepsza temperatura lotnego LPG to ok 20st.
więc jeśli reduktor ma 30st to LPG zapewne na postoju będzie oscylowało w granicy 10-15st
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-20, 18:01   

jak masz dobre lotne to one wychwyciły to co trzeba
to ja jestem chyba najlepszy mam 10 ustawione
poprzedni sterownik tak sobie radził obecny daje radę
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-20, 21:59   

Najlepsze, jak wszystko :) to całe szczęście, że przed wtryskami są te lotne, bo tak bym pewnie miał już po wtryskach :/
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-21, 07:13   

sprawdziłem dzisiaj

przełączenie mam chyba na 35 lub 40 przełączył się po 600m
bardzo spokojnej jazdy a na zegarach jeszcze nie drgneło
od 50u

obieg jest sprawny
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-21, 07:18   

to ja mam coś nie tak z chłodzeniem ;(
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-21, 08:28   

czemu?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-21, 18:30   

bo jak bym ustawił 30 to bym miał po 3-4 kilometrach :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-21, 19:03   

Pepi, to masz coś nie tak.. Mam podobnie jak Maciu z temperaturą, szybko osiąga 90*... tylko nie mam LPG :P
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-03-21, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-21, 19:07   

pepi, może masz zły ustawiony czujnik temp reduktora?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-21, 19:29   

więc tak ma nowy termostat WAHLER
Co by nie było że to wina jego moje auto łapie 90 po 5-7 kilometrach
;(
może nawet więcej
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-21, 19:57   

Moja też ma temp 90st po ok 5km
Na LPG przechodzi po ok 1.5km mam 35st ustawione
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.