Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-03, 21:38   

ernesto, Zgodzę się , że jedynie na taxi i do miasta to oki , to tak samo jak Wujasa skoda octavia 1.6 mpi + LPG .
Za mały silnik , za duża buda = auto tylko do poruszania się po mieście .
Tylko czemu kaleczyć A8 ??
Skoro można wziąć A6 i to w kombi z oryginalnym silnikiem 1.9 .
Dobrze się tam sprawuje , i kombi jest bardziej pojemne .
Wujasa skoda też do "setki" jakoś tam przyśpiesza , ale trasa ??
Muszę mieć dużo miejsca by cokolwiek wyprzedzić , no chyba że to koń z wozem , albo rowerzysta .
Tak samo ekonomia w tym aucie , miasto około 8-9L lpg , a trasa (autostrada 140km 4,5 tyś obr/min ) spalanie zaledwie 10-11L/100km .

Też mi nie powiesz , że tym A8 1.9TDI na autostradzie spalisz 6L/100km .
Przypuszczam , że w granicach 8L na 100km przy 140km/h weźmie .
A tyle to i 2.5TDI weźmie i się przy tym nie zmęczy jak ten 1.9tdi
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-01-03, 22:07   

Audi A6 2.5tdi avant quattro waży 1700kg a Audi A8 2.5tdi quattro 1735 (dane z audiklub.pl)
Już nie przesadzajmy z tym spalaniem i wyprzedzaniem. Człowiek kiedyś jeżdził słabszymi samochodami i nie narzekał a teraz mając 180km mówi się, że nie jedzie w trasie. Jak dla mnie to jest smieszne. Na wcześniejszym filmiku widać, że źle się nie zbiera ta A6. A co do A6 niestety seryjnych 1.9tdi w quattro nie było.
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-03, 22:09   

Szopen, Dla uścislenia w owej A4 2.0 tdi avant to przyspieszenie powyżej 100 ma o niebo lepsze niż ta z linku A6.
Nie ma co gdybać nad "innowacjami" tego typu. Gdyby mi padło 2,5tdi czy też 3,3tdi to bym kupił benzynę :)
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2014-01-04, 09:16   

tylko 1.9 w miejsce 2.5 pasuje p&p. jak masz kompletny silnik z dwumasą to masz już 90% części. po przeróbce przedniej poduszki pas przedni zostaje z 2.5 także nieekonomicznie było wsadzać coś innego



http://www.youtube.com/watch?v=oqiK4az-iV4
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-01-04, 10:29   

Wartoby wrzucić zdjęcie jak wygląda 1.9 tdi pod maską w A8 <amasz>
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-04, 12:18   

Ja zgadzam się z tym co napisał mdamian. A8 z 2.8 to wg. mnie najniższa możliwa wersja do tego auta. Diesle to w ogóle nie wypały, ale v6 w tych autach to minimum.

szopen - 1.9 tdi 130 km nie ma 8 s do 100 . tyle ma 2.8 pb q, troche więcej ma 2.5 tdi , 180 km q.

Jak wygląda i jak "brzmi" 1.9 tdi w a8 :

https://www.youtube.com/watch?v=EExI8RwToUc
( widać, już nie jedyne na świecie :) )
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-01-04, 12:24   

TheBareX napisał/a:

https://www.youtube.com/watch?v=EExI8RwToUc

Ahh jak on pięknie trajkocze <jezu>
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia/słyszenia ,postanowione od jutra szukam dawcy ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-04, 12:50   

Daaajcie spokój z 1.9 tdi.. Szukasz oszczędności to A3, A4, A6 brać z tym silnikiem.. albo niee bo tam też wielo patyczak jest.. Pozostają inne marki.. :P Szacunek za swap, bo to wymaga zaplecza a przede wszystkim samo zapracia w dążeniu do celu ale swego zdania nie zmienię, że do A8 pchać taką litanię to kiszka. Jeszcze by dobrze ta komorę wygłuszyć aby nie było słychać tego klamotu uszkodzonego silnika..
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 13:16   

Panowie kolejne zadanie dla odważnych-zestroić 1,9tdi z tipem i będzie miodzio :D
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-01-04, 14:09   

123mielony napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=EExI8RwToUc

PROFANACJA !!! ;( ;( ;(
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Rambo21 
Użytkownik


Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: volvo S80
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 13
Skąd: Myslenice
Wysłany: 2014-01-04, 15:43   

http://www.wardtro.de/html/3l_audi.html
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 15:47   

Rambo21, Pomysłowośc ludzka nie ma granic-juz dawno to wiedziałem :D
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-04, 15:48   

Profanacja... Ale za to 1 model na 10 tys :D Jeśłi o to chodziło autorowi to jak najbardziej mu się udało :)

Do autora - autko zewnątrz masz piękne pozazdrościć. Co do swapa - to nie gadać o oszczędności w porównaniu do 4.2 bo za pieniądze wywalone w swapa mógłby kolega pewnie z 2 lata na 4.2 pb + lpg pojeździć ale jak kto woli :)
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-04, 16:02   

To już nie jest A8 , to jest jakiś kundel , to coś z tym 1.2TDI + skrzynia + zawieszenie = ....... bez komentarza .
Tylko tyle , że to jest karoseria A8 nałożona na lupo .
To coś to jest Lupo-A8 lub A8-lupo jak kto woli ;)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 17:19   

mdamian, Najlepiej to jakieś 1.0 turbo x4 zapodac na każde koło osobno i bedzie się działo :D

Panowie tutaj dyskutujemy dalej nad mniejszym niż V6 silnikiem w A8 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.