Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-04, 19:36
|
|
|
Chyba jedyna na świecie... takiego składaka raczej drugiego nie ma...
D2 przed-lift, eSkowe lusterka (albo nakładki), koła aluminiowe nieszczęsne PAX, podłokietników brak, zegary z po-lifta, kierownica z D3 po-liftowego albo innego dużo młodszego modelu Audi, radio śjakieś dokładane i ten nieszczęsny "traktor" pod maską...
ciekawe co też jeszcze tam jest przerobione
Jak dla mnie to auto jest już niesprzedawalne i jakby mnie ktoś prosił o inspekcję czegoś takiego to odradziłbym zakup każdemu
To chyba dożywotnio u właściciela pozostanie :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-04, 19:39
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jak dla mnie to auto jest już niesprzedawalne i jakby mnie ktoś prosił o inspekcję czegoś takiego to odradziłbym zakup każdemu
To chyba dożywotnio u właściciela pozostanie :shock: |
A co Ty gadasz Damian
Ile to na wsi ludzi jest co z rozkoszą takiego przygarnie to nie masz pojęcia |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2014-01-04, 20:04
|
|
|
Panowie panowie... swiat sie konczy Moda na auta jedyne na swiecie... Kusi mnie zeby kupic w12, wyrzucic silnik... skrzynie... Wpakowac, wszedzie gdzie sie da akumlatorki, a do kazdego kola z osobna zapiac po silniku z pralki frani, zrobic elektryczne quatrro.... To dopiero bedzie ekonomia, no i samochod bedzie ekologiczny, to teraz modne... (wozac w sobie pol tony akumlatorkow) a co <hehe> Bede mial przyjazne srodowisku w12 ktore nie pali nic <hura> |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2014-01-04, 22:04
|
|
|
Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).
A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-04, 23:29
|
|
|
mnichu napisał/a: | Koledzy ja tak patrze... i moje pytanie to.... Dlaczego nie wziąść na swapa starego 2.5 TDI R5 (np AEL). Miejsca pewnie sporo... ze skrzynią się skręci bez problemu a silnik dużo lepszy niż 1.9 TDI (VP lub PD).
A kwestia podniesienia mocy... to przecież AEL'a robi się na 250ps/500nm bez problemu |
w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu? hahaha wtryski, pompa, turbo, MAP itp
wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej
a to koszty porównywalne z V8 LPG
w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2014-01-05, 00:16
|
|
|
maciu napisał/a: | w czym lepszy? 250ps w AEL - bez problemu? |
Może dla Ciebie to faktycznie problem ale nie oznacza to że dla wszystkich.
Czym jest lepszy 2.5 R5 od 1.9 ? No prosze Cię.
maciu napisał/a: | wszystko do wymiany bedzie przy takiej mocy paliło 11-12 ON jak nie więcej |
Kwestia sporna.... Taki silnik może wyjść z większą mocą a ze spalaniem podobnym do 1.9 w tym samym aucie. Może nawet mniej... ale prawdopodobnie się nigdy nie dowiemy. Po swoim aucie mogę śmiało powiedzieć że większa moc... wcale nie oznacza wysokie spalanie - tyle że u mnie wagowo wychodzi lżej (passat 3bg - 1520kg na wadze // 1426kg w dowodzie)
maciu napisał/a: | a to koszty porównywalne z V8 LPG |
Tak. Masz rację... ale ja miałem tylko na myśli samą teorię SWAPu i np. takiego zajechanego 2.5 V6 można by spokojnie zastąpić czymś innym.. niekoniecznie 1.9
maciu napisał/a: | w kwestii miejsca R5 (w benzynie) jest dłuższe od V8 |
Ludzie różne rzeczy upychają pod maski Np 6 cylindrów z bmw do poloneza |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-05, 08:15
|
|
|
mnichu napisał/a: | maciu napisał/a: | w czym lepszy? |
Może dla Ciebie to faktycznie problem ale nie oznacza to że dla wszystkich.
|
to nie jest odpowiedź na pytanie i nie nigdzie nie pisałem że mam z tym problem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-05, 19:57
|
|
|
mdamian napisał/a: | maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
|
oczywiście że nie ale co to wnosi do tematu? i tu i tu 250 to sporo roboty |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-01-05, 20:09
|
|
|
maciu napisał/a: | mdamian napisał/a: | maciu, a powiedz mi jedno kolego , w 1.9 TDI (fabrycznie 130KM) dasz radę na samej mapie wyciągnąć te 250KM ??
|
oczywiście , że nie , ale co to wnosi do tematu? i tu i tu 250 to sporo roboty |
Właśnie , to znaczy , że w 1 jak i drugi trzeba trochę gratów wsadzić , żeby to miało te 250KM i nic się z tym nie działo .
Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|