|
Autor |
Wiadomość |
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-01-05, 20:40
|
|
|
mdamian napisał/a: | Po za tym większy silnik lepiej znosi większe prędkości , niż mniejszy silnik . |
tu sie zgodzę ale weź pod uwagę że materiały użyte do produkcji 2.5 są bardzo kiepskie i każdy boi sie inwestować w ten silnik |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2014-01-05, 21:54
|
|
|
tak tylko je już można policzyć na palcach, a v6 jeździ jeszcze mnóstwo |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-05, 22:56
|
|
|
caro86wlkp napisał/a: | tak tylko je już można policzyć na palcach, a v6 jeździ jeszcze mnóstwo |
bo R5 nikt nie chce sprzedać jak ma, dobrej kochanki się nie pozbędziesz jak jest wierna i ciągnie dalej.
A V6 no co tu napisać każdy wie jaki jest w eksploatacji dlatego taka duża liczba ogłoszeń sprzedaż.
Wracając do 1.9 tdi nie powiem silnik jest żywotny ale nikt mi nie powie że odpowiedni do tego auta. Kto był na hamowni swoim autem? Niech się wypowie ile np 300 KM z automatem i Q dostarcza mocy na koła. Nie mówię o mocy silnika tylko ile tej mocy idzie na koła. Bo wiadomo są jakieś straty 250 ? Nie będę zgadywał bo nie wiem.
A swap 130 KM do auta który waży 1,7 t plus Q plus automat. Nie rzecz ujmując to nie jedzie i 100km/h nie jest w stanie osiągnąć w 10 sek. Nawet w manualu.
To jest matematyka nic więcej stosunek mocy do masy plus straty w napędzie. Im mniejszy stosunek mocy do masy tym auto jest żwawsze;
A8 4.2 300 KM powiedzmy że ma stosunek 5,73
S8 4.2 360 KM powiedzmy 4,7
A8 1.9 TDI niech by miał wagę 1,6 i moc 120 KM wynosi 13,3
No wiadomo moment obrotowy wysoki bo diesel ale na boga jak to ma osiągnąć setkę w mniej niż 10 sek. Z czego? Dopalaczy? Cudu? Nie wiem . Szczerze to może realnie kolo 15 sek by się zmieścił |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2014-01-06, 11:06
|
|
|
robertas napisał/a: | ten silnik wychodzil tylko w c4 (chyba tez w t4) wiec raczej tych aut nie przybywa |
Info uzupełniające... te silniki były jeszcze w Volvo i jest ich mnóstwo. Niby różnią się paroma pierdołami od silnika VAGa ale to nadal identyczne słupki... głowice... i pompy.
Tutaj nawet dobry filmik z AEL'em ale w A6:
http://www.youtube.com/watch?v=P6ovFMzZvOE
Na filmie widać że pełny gaz jest mniej więcej od 60-paru km/h. Bo przy ośce niestety można szybko opony stracić jak się ma 500nm na pokładzie |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|