Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-26, 20:05
|
|
|
ja już mam ponad rok i też nie robiłem ale była już robiona
szwagier już 3 razy robił :lol: w s8
w ciągu 3 lat
u mnie ktoś tak zrobił że mniej jak połowę baku raczej nie pokazuje to aby widzieć muszę mieś ponad połowę i to jest dobre |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-26, 20:23
|
|
|
pepi napisał/a: | u mnie ktoś tak zrobił że mniej jak połowę baku raczej nie pokazuje to aby widzieć muszę mieś ponad połowę i to jest dobre |
Czyli spartoli ci ktos to więc nic w tym dobrego nima...
A szwagier to jakies specjalne zdolności ma by tak czesto pompe kaput machen?? :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-27, 05:53
|
|
|
pierwszą kupił jakoś tanią
potem tą vc coś tam za 800
ostatnio zakupił z całym koszykiem
może i zwalone ale jak nie wiem ile mam to leje aby widzieć
czyli mam ponad połowę
i to jest dobre |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-02, 13:23
|
|
|
A mam jeszcze takie dwa pytania:
- ile czasu po zgaszeniu silnika w układzie utrzymuje się podciśnienie
- jakie powinno być otwarcie przepustnicy na zimnym, bo mam wrażenie że nie mam ssania |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-02, 19:09
|
|
|
ssanie ci komp zapina na podstawie czujników :-D |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-02, 22:04
|
|
|
A jakie obroty na ssaniu? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-02, 22:04
|
|
|
koledzy podepne sie pod temat bo już doła chwyciłem z mechanikiem, u mnie to samo sie dzieje wogule nie pali na zimnym no może za 15 razem, pompa nowa vdo wtryski ladnie leja nowe orginalne uszczelki do pompy, cisnienei na cylindrach jest, przeplywka nowa, czujnik walka i walu nowe boscha i dalej nie pali aa wtryski gazowe nowe komp tez jakis pomysl moze??gdy sie startuje czuc ewidentnie paliwo jakby go zalewalo aa i nowe swiece beru :( juz nie mamy pomysłów co zrobic |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-02, 22:53
|
|
|
pumba22 napisał/a: | koledzy podepne sie pod temat bo już doła chwyciłem z mechanikiem, u mnie to samo sie dzieje wogule nie pali na zimnym no może za 15 razem, pompa nowa vdo wtryski ladnie leja nowe orginalne uszczelki do pompy, cisnienei na cylindrach jest, przeplywka nowa, czujnik walka i walu nowe boscha i dalej nie pali aa wtryski gazowe nowe komp tez jakis pomysl moze??gdy sie startuje czuc ewidentnie paliwo jakby go zalewalo aa i nowe swiece beru :( juz nie mamy pomysłów co zrobic |
Może czujnik temperatury... pokazuje, że jest gorący więc nie włącza ssania więc nie zaskakuje :roll:
Jakieś błędy pokazuje?
Co mechanik zdiagnozował?? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-02, 23:17
|
|
|
FOSS możesz podrzucić na jakim kanale sprawdzić czujnik/i temperatury? Bo jeszcze tego nie ogarniam (i gdzie fizycznie są )
Aczkolwiek u mnie nastąpiła lekka poprawa, wymieniłem zawór zwrotny paliwa na inny i przy okazji zobaczyłem że mam pęknięte gumowe kolanko podciśnienia do tegoż zaworu. Wymieniłem i dzisiaj już było nieźle, zapaliła za 1 strzałem ale chodziła nierówno i jak pisałem - wydaje mi się że nie ma ssania bo obroty oscylują w normalnym zakresie pracy ciepłego silnika. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-03, 07:22
|
|
|
czujnik temperatury masz z tyłu silnika bardziej z prawej strony w takiej rurze
vw golfy tam jak nie chciał palić to na 101 % był czujnik i chyba ze dwie a3-4 robiłem było to samo
bo inny jest na zegary a inny na kompa
to znaczy ten sam czujnik ale podzielony |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-03, 07:42
|
|
|
Ok, to lokalizację mam, teraz jak go sprawdzić z VAGa żeby mieć pewność że świruje Chociaż i tak jego obstawiam - dzisiaj -2 stopnie rano a po odpaleniu 760-800 obrotów czyli tyle ile mi trzyma normalnie.
I bardzo proszę o wartość otwarcia przepustnicy po nocy (na zimnym), muszę to zweryfikować. |
_________________
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 08:24
|
|
|
sa dwa czujniki temp jeden od ssania drugi od wskaznika obydwa wymienilem orginaly niecale 2 stowki wyszly mnie czujnik od cisnienia paliwa tez wymieniony na boscha i dalej nie pali jakeis pomysly jeszcze??komputer nic nie pokazuje to jest najgorsze |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-03, 12:43
|
|
|
Gdzie jest drugi? Jeden jest pod dolotem (zielony, 4 piny) a ten drugi? I który jest od czego? |
_________________
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 13:29
|
|
|
jeden jest z przodu pod gruszka drugi jest z tylu po lewej stronie jak z przodu stoisz za 4 cylindrem |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-03, 13:47
|
|
|
A który z nich jest na kompa a który na deskę? |
_________________
|
|
|
|
|
|