Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Problem z odpaleniem po nocy  
Autor Wiadomość
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-04, 20:33   

To akurat idzie łatwo sprawdzić, suszarka w dolot powietrza i będzie wszystko jasne :) Tylko w takim razie gdzie (i czy?) jest wskazanie temperatury cieczy na kompa? Chyba że jest jedno wspólne na zegary i na kompa.

I co w takim razie odpowiada za ssanie którego ewidentnie nie mam.

Zaraz sie wku...rzę i zamówię Bentleya za 200$, bo znaleźć jakieś info (nawet takie podstawowe jak diagnostyka temperatury cieczy) po prostu graniczy z cudem :/

Normalnie zgłupieje zaraz...

Królestwo za opis kanałów VAG do tego motoru bo normalnie podpalę toto. Nawet nie ma jak zdiagnozować bo nie wiadomo co ten dziad pokazuje :/
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-05, 09:43   

Druga temperatura dotyczy powietrza w dolocie.

Co do opisów - więcej jest w oryginalnej wersji VAG/VCDS ;-)
Ale niestety do D2 nawet w oryginale opisów jest sporo mniej niż do D3 :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-05, 11:32   

Ok, czyli to nie to. w takim razie co jeszcze odpowiada za ssanie/jego brak i jak to moge sprawdzić?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-06, 09:18   

dobrać taki opór aby pokazał temperaturę na minusie nawet
i wtedy obaczyć :-D
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-06, 20:16   

wymien może czujnik odpowiedzialny za ssanie auta...
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-06, 21:29   

A ktory to? Dzisiaj przed pierwszym odpaleniew wymienilem ten 4 pinowy od strony podszybia i nic (jedyny plus to taki ze stary oring juz plyn puszczal wiec teraz jest uszczelnione) i nic to nie dalo :(
_________________

 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-06, 21:54   

aaa gdzie kupiles ten czujnik??ja u siebie w carsie nie moglem go znalesc i musialem z serwisu sciagac specjalnie, wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest , mi moj stoi od tygadnia bo tez nie pali i nikt narazie nic nie wskural zadnych pomyslow juz nie ma :-(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-07, 00:01   

pumba22 napisał/a:
wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest

I tak to jest jak zaczniesz pisać w temacie nie koniecznie dotyczącym twojego auta.... bo temat, jak tytuł głosi, dotyczy po-liftowego S8.........
a chodzi o to że w przed-lifcie są dwa czujniki, jeden na zegary a drugi na ECU ale w po-lifcie jest już tylko jeden.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-25, 18:50   

Ech no własnie, pisałem przecież wcześniej że po ETCE wychodzi że w poliftowej jest jeden 4 pinowy a w przedlifcie dwa 2 pinowe.

U mnie czujnik wymieniony dzisiaj, nadal bez zmian, ssania nie ma. Co jeszcze może być tego powodem?

[ Dodano: 2013-10-25, 18:43 ]
Zna ktos wartosci oporow cewek? Zauwazylem ze mi smierdzi benzyna nawet jak silnik rozgrzany, dodatkowo przytrzymany na 2000 obrotow ewidentnie szarpie. Moze go przylewa bo nie spala wszystkiego i stad te problemy z odpalaniem rano? Pomierzylem multimetrem wartosci miedzy 2 a 3 pinem i jest spora roznica moim zdaniem (od 1,18 do 1,25 kO). Wykrecilem dwie swiece i sa z bialym, bialo-brazowym nalotem wiec chyba nie jest zle
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.