Autor |
Wiadomość |
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:33
|
|
|
To akurat idzie łatwo sprawdzić, suszarka w dolot powietrza i będzie wszystko jasne Tylko w takim razie gdzie (i czy?) jest wskazanie temperatury cieczy na kompa? Chyba że jest jedno wspólne na zegary i na kompa.
I co w takim razie odpowiada za ssanie którego ewidentnie nie mam.
Zaraz sie wku...rzę i zamówię Bentleya za 200$, bo znaleźć jakieś info (nawet takie podstawowe jak diagnostyka temperatury cieczy) po prostu graniczy z cudem
Normalnie zgłupieje zaraz...
Królestwo za opis kanałów VAG do tego motoru bo normalnie podpalę toto. Nawet nie ma jak zdiagnozować bo nie wiadomo co ten dziad pokazuje |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-05, 08:43
|
|
|
Druga temperatura dotyczy powietrza w dolocie.
Co do opisów - więcej jest w oryginalnej wersji VAG/VCDS ;-)
Ale niestety do D2 nawet w oryginale opisów jest sporo mniej niż do D3 :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-05, 10:32
|
|
|
Ok, czyli to nie to. w takim razie co jeszcze odpowiada za ssanie/jego brak i jak to moge sprawdzić? |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-06, 08:18
|
|
|
dobrać taki opór aby pokazał temperaturę na minusie nawet
i wtedy obaczyć :-D |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-06, 19:16
|
|
|
wymien może czujnik odpowiedzialny za ssanie auta... |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-06, 20:29
|
|
|
A ktory to? Dzisiaj przed pierwszym odpaleniew wymienilem ten 4 pinowy od strony podszybia i nic (jedyny plus to taki ze stary oring juz plyn puszczal wiec teraz jest uszczelnione) i nic to nie dalo |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-06, 20:54
|
|
|
aaa gdzie kupiles ten czujnik??ja u siebie w carsie nie moglem go znalesc i musialem z serwisu sciagac specjalnie, wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest , mi moj stoi od tygadnia bo tez nie pali i nikt narazie nic nie wskural zadnych pomyslow juz nie ma :-( |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-06, 23:01
|
|
|
pumba22 napisał/a: | wymien tez ten drugi pod gruszka z przodu co jest |
I tak to jest jak zaczniesz pisać w temacie nie koniecznie dotyczącym twojego auta.... bo temat, jak tytuł głosi, dotyczy po-liftowego S8.........
a chodzi o to że w przed-lifcie są dwa czujniki, jeden na zegary a drugi na ECU ale w po-lifcie jest już tylko jeden. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-25, 17:50
|
|
|
Ech no własnie, pisałem przecież wcześniej że po ETCE wychodzi że w poliftowej jest jeden 4 pinowy a w przedlifcie dwa 2 pinowe.
U mnie czujnik wymieniony dzisiaj, nadal bez zmian, ssania nie ma. Co jeszcze może być tego powodem?
[ Dodano: 2013-10-25, 18:43 ]
Zna ktos wartosci oporow cewek? Zauwazylem ze mi smierdzi benzyna nawet jak silnik rozgrzany, dodatkowo przytrzymany na 2000 obrotow ewidentnie szarpie. Moze go przylewa bo nie spala wszystkiego i stad te problemy z odpalaniem rano? Pomierzylem multimetrem wartosci miedzy 2 a 3 pinem i jest spora roznica moim zdaniem (od 1,18 do 1,25 kO). Wykrecilem dwie swiece i sa z bialym, bialo-brazowym nalotem wiec chyba nie jest zle |
_________________
|
|
|
|
|
|