Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Problem z odpaleniem po nocy  
Autor Wiadomość
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-03, 14:47   

ten z tylu jest od ssania 077 919 501 ten z przodu VEWS2674

[ Dodano: 2013-10-03, 15:06 ]
aa to ma ktos pomysl co u mnei sie moze dziac z tym nieodpalaniem /?;> :/
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-03, 15:32   

Zatankuj do pełna i zobacz co się stanie .Podejrzewam że od strzała zapali.
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-03, 15:34   

tyylko jest jeden problem : nowa pompa paliwa vdo uszczelki do kosza nowe serwis i wszystko jest ustawione a mam polowe baku bo tyle wczesniej mialem bo ponizej pol nie palil itak go ciagle zalewa bo czuc to ...
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-03, 15:40   

wiem że to 250 zł ale sprawdź. Ja miałem tak ze przy 3/4 źle paliła(na dwa razy) ,dopiero jak był full paliła od strzała .

[ Dodano: 2013-10-03, 15:44 ]
tą aluminiową uszczelkę też masz nową?
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-03, 15:52   

niestety tak wszystko wymienilem co bylo odstepne oprucz kosza , problem jest w tym ze od pewnego czasu nawet jak byla stara pompa <(nie orginal) i full bak to ciezko juz palil a na cieplym palil od szczala...
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-03, 16:17   

zatankuj i poczekaj do rana
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-03, 16:24   

myslisz ze to pomoze??ja juz jestem zdolowany no ale ok jutro dam znac co z tym bedzie

[ Dodano: 2013-10-04, 10:04 ]
noo i autko zostalo zalane 60l do pelna i po nocy dalej zdycha nic a nic rusz jakies pomysly dalej?? :/ :-( :-(
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-04, 19:09   

pumba22 ale odpala w ogóle za którymś razem czy nie? Masz w tym LPG czy nie? (jeśli tak to czy da radę odpalić awaryjnie na gazie?) w jakim stanie wtryski? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?

EDIT: Teraz dopiero zobaczyłem że masz gaz, więc pytam, czy odpala awaryjnie na gazie? Biorąc pod uwagę niskie temperatury teraz trzeba by ogrzać wcześniej reduktor/y i dopiero spróbować. Jeśli odpali - krótka piłka - linia paliwowa (może źle złożone coś o co podobno nietrudno w tym wynalazku :D , filtr paliwa wymieniał? jeśli tak czy dał nowe podkładki i odpowiednio mocno dokręcił, żeby nie kapało i nie cofało paliwa?) Jak na gazie też nie chce zaskoczyć a błędów brak to już gorzej (sprawdzić wtryski, czy jest iskra itp.)

A wracając do mojego problemu :)

Ktoś mi powie co na tych zdjęciach jest nie halo i od czego jest druga temperatura na kanale 4?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-04, 19:21   

a gdzie te fotki /
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-04, 19:33   

Sorki nie dokleił mi się link

https://www.dropbox.com/s...zdfo/8_bPeMmvK4

Sorry że telefonem a nie zrzuty ale świeży system i nie chciało mi się w paincie bawić :P

Wszystkie zdjęcia były robione na jałowym biegu, auto odpalone, temp na zegarach 90 stopni. Rano odpaliła za pierwszym strzałem, paliwa jedna kreska ponad połowę ale nadal ją szarpało, jak przydusiłem troszkę przepustnicę tak żeby weszło na 1000 obr to było stabilnie.

Ile toto powinno trzymać na ssaniu?
_________________

Ostatnio zmieniony przez BzQ 2013-10-04, 19:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-04, 19:34   

a przewód ten o pompy do obudowy sprawdzony ?. Ja u siebie miałem krzywo skręcone połączenie i właśnie takie cuda się działy nawet przy pełnym zbiorniku.Łatwo to sprawdzisz.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-04, 20:08   

Dobra, nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale patrząc po ETCE to w poliftowej jest tylko jeden czujnik a w przedliftowej są dwa (jeden pod gruszkami od klap kolektora na lewej głowicy, drugi z tyłu lewej głowicy od strony podszybia.

Ponieważ u mnie jest jeden i już go mam to jutro zamienię i zobaczymy jak się będą zachowywać temperatury na VAGu (chociaż dobrze by było jakbym miał opis kanałów ale nie mogę tego znaleźć i nie wiem czy pozycja 4 na kanale 4 to tez temp silnika czy czegoś innego...
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-04, 20:12   

według mnie 93 stopnie to temp.silnika a 12 st.zasysanego powietrza
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-04, 20:25   

Trochę nierealne, temperatura zewnętrzna była w granicach 0-2 stopni jak odpalałem auto, w momencie gdy temp na deskę urosła do 35 stopni ta druga wartość pokazywała 8 stopni, po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej nie wydaje mi się prawdopodobne żeby powietrze z temp 2 stopni zdążyło się ogrzać do 12 (czyli ta niewiadoma temperatura) a później w końcu do 18. No chyba że się mylę.
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-10-04, 20:28   

i właśnie tak to działa ,jak by było lato byś miał ok.50 stopni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.