Autor |
Wiadomość |
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 13:47
|
|
|
ten z tylu jest od ssania 077 919 501 ten z przodu VEWS2674
[ Dodano: 2013-10-03, 15:06 ]
aa to ma ktos pomysl co u mnei sie moze dziac z tym nieodpalaniem /?;> |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-03, 14:32
|
|
|
Zatankuj do pełna i zobacz co się stanie .Podejrzewam że od strzała zapali. |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 14:34
|
|
|
tyylko jest jeden problem : nowa pompa paliwa vdo uszczelki do kosza nowe serwis i wszystko jest ustawione a mam polowe baku bo tyle wczesniej mialem bo ponizej pol nie palil itak go ciagle zalewa bo czuc to ... |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-03, 14:40
|
|
|
wiem że to 250 zł ale sprawdź. Ja miałem tak ze przy 3/4 źle paliła(na dwa razy) ,dopiero jak był full paliła od strzała .
[ Dodano: 2013-10-03, 15:44 ]
tą aluminiową uszczelkę też masz nową? |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 14:52
|
|
|
niestety tak wszystko wymienilem co bylo odstepne oprucz kosza , problem jest w tym ze od pewnego czasu nawet jak byla stara pompa <(nie orginal) i full bak to ciezko juz palil a na cieplym palil od szczala... |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-03, 15:17
|
|
|
zatankuj i poczekaj do rana |
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-03, 15:24
|
|
|
myslisz ze to pomoze??ja juz jestem zdolowany no ale ok jutro dam znac co z tym bedzie
[ Dodano: 2013-10-04, 10:04 ]
noo i autko zostalo zalane 60l do pelna i po nocy dalej zdycha nic a nic rusz jakies pomysly dalej?? :-( :-( |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-04, 18:09
|
|
|
pumba22 ale odpala w ogóle za którymś razem czy nie? Masz w tym LPG czy nie? (jeśli tak to czy da radę odpalić awaryjnie na gazie?) w jakim stanie wtryski? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
EDIT: Teraz dopiero zobaczyłem że masz gaz, więc pytam, czy odpala awaryjnie na gazie? Biorąc pod uwagę niskie temperatury teraz trzeba by ogrzać wcześniej reduktor/y i dopiero spróbować. Jeśli odpali - krótka piłka - linia paliwowa (może źle złożone coś o co podobno nietrudno w tym wynalazku , filtr paliwa wymieniał? jeśli tak czy dał nowe podkładki i odpowiednio mocno dokręcił, żeby nie kapało i nie cofało paliwa?) Jak na gazie też nie chce zaskoczyć a błędów brak to już gorzej (sprawdzić wtryski, czy jest iskra itp.)
A wracając do mojego problemu
Ktoś mi powie co na tych zdjęciach jest nie halo i od czego jest druga temperatura na kanale 4? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-04, 18:21
|
|
|
a gdzie te fotki / |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-04, 18:33
|
|
|
Sorki nie dokleił mi się link
https://www.dropbox.com/s...zdfo/8_bPeMmvK4
Sorry że telefonem a nie zrzuty ale świeży system i nie chciało mi się w paincie bawić
Wszystkie zdjęcia były robione na jałowym biegu, auto odpalone, temp na zegarach 90 stopni. Rano odpaliła za pierwszym strzałem, paliwa jedna kreska ponad połowę ale nadal ją szarpało, jak przydusiłem troszkę przepustnicę tak żeby weszło na 1000 obr to było stabilnie.
Ile toto powinno trzymać na ssaniu? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez BzQ 2013-10-04, 18:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-04, 18:34
|
|
|
a przewód ten o pompy do obudowy sprawdzony ?. Ja u siebie miałem krzywo skręcone połączenie i właśnie takie cuda się działy nawet przy pełnym zbiorniku.Łatwo to sprawdzisz. |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:08
|
|
|
Dobra, nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale patrząc po ETCE to w poliftowej jest tylko jeden czujnik a w przedliftowej są dwa (jeden pod gruszkami od klap kolektora na lewej głowicy, drugi z tyłu lewej głowicy od strony podszybia.
Ponieważ u mnie jest jeden i już go mam to jutro zamienię i zobaczymy jak się będą zachowywać temperatury na VAGu (chociaż dobrze by było jakbym miał opis kanałów ale nie mogę tego znaleźć i nie wiem czy pozycja 4 na kanale 4 to tez temp silnika czy czegoś innego... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:12
|
|
|
według mnie 93 stopnie to temp.silnika a 12 st.zasysanego powietrza |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:25
|
|
|
Trochę nierealne, temperatura zewnętrzna była w granicach 0-2 stopni jak odpalałem auto, w momencie gdy temp na deskę urosła do 35 stopni ta druga wartość pokazywała 8 stopni, po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej nie wydaje mi się prawdopodobne żeby powietrze z temp 2 stopni zdążyło się ogrzać do 12 (czyli ta niewiadoma temperatura) a później w końcu do 18. No chyba że się mylę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:28
|
|
|
i właśnie tak to działa ,jak by było lato byś miał ok.50 stopni |
|
|
|
|
|