Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-10, 17:06   

Ja już też po wymianie pompy autko teraz pali na dotyk, tylko mam problem który wcześniej był mało odczuwany a teraz strasznie telepie, Vag pokazuje wypadanie zapłonu na 2 i 8 cylindrze wymieniłem cewki i świece, na wolnych obrotach po zapaleniu autko się super wkręca a w czasie jazdy jeżeli się jedzie spokojnie to pół biedy pali się cały czas kontrolka CAT i czasami dodatkowo zapala się CAT i ESP gaśnie po ponownym odpaleniu. Na benzynie jakby mniej telepało zamieniłem moduły zapłonowe miejscami i to samo 2 i 8 (możliwe że oba są uszkodzone w tym miejscu odpowiedzialnym na te cylindry? <niewiem> ) a i jeszcze wymieniłem czujnik położenia wału oraz przepływki, pokazuje jeszcze błąd czujnika stukowego może on mieć wpływ na te wypadanie?
 
 
brother 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 30
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2013-12-10, 18:26   

Akurat cylinder 2 i 8 są na jednym module,więc jak zamieniałeś moduły to Vag powinien pokazać inne cylindry,wiem to bo od wczoraj dopiero się cieszę ponownie moją A8,właśnie po wymianie jednego z modułów,czujnik spalania stukowego to bardzo ważny czujnik,ale od nie spowoduje wypadania zapłonów,jeżeli podmieniałeś moduł i nic,cewki,świece wymienione,to musi gubić sygnał na wiązce elektrycznej,innej opcji nie ma.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-12-10, 20:53   

Ecu wypadanie zapłonów widzi dzięki stukowcom, wiec sprawdz go lepiej. wtyczki też sprawdz bo moze zle lpg podłaczyłes jak rozpinane było.( a pewnie było)

Vag blok 18 19 albo 19 i 20 to wypadanie zapłonów sprawdz kiedy dokladnie to sie dzieje. Aha powinny być same 0. 1,2,3 itd to wypadnięte zapłony. Jak jest 200 w określonym czasie( nie pamiętam ile) to wali czeka. ponizej nic nie pokaże.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-10, 21:49   

Pompa wsadzona razem z koszem. Robota zajela mi jakies 30 minut, 2 i pol godziny poskladanie calej reszty (dolot, cala linia paliwowa, bezpieczniki, przekazniki i inne pierdoly)

W zwiazku z tym ze sprawdzalem droznosc calego ukladu wywalilem paliwo ze wszystkich wezy odpalila za trzecim razem. Pozniej juz za kazdym :) Teraz trzeba poczekac az paliwo zejdzie do polowy i zobaczyc czy bedzie zasysac i czy trafilem w krociec ale jestem dobrej mysli.

Na pogorszenie nastroju wyskoczyl mi blad 01542. Ktos ogarnia co to i jak to naprawic (blad juz byl jak odebralem od tych popaprancow)
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-12-10, 21:55   

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01542
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-11, 00:14   

Zwarjuje z tym samochodem. No jaki qrde niefart. Jedno z glowy to nowa zagadka wyskoczyla, wszystko przez tych pseudomechanikow :( Co za rok.... Na dodatek na necie niewiele na ten temat.

Moze ktos podrzucic gdzie to badziewie lezy? Najpierw sprobuje test zrobic i kalibracje tego (bo gdzies wygooglalem procedure) ale konkretnie wyrzuca 01542 37-00 faulty wiec pewnie zdechl. Ma ktos uzywke?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-11, 08:39   

czujnik wychylenia przyspieszenia dobrze kojarzę ?
może kabel przerwany został bo ktoś czegoś szukał ;)
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-11, 12:24   

A możesz podrzucić gdzie jest ten czujnik?
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-11, 13:36   

01542 - czujnik obrotu samochodu jest on pod fotelem kierowcy.

Widzę że to już 3 osoba na forum co po wymianie pompy boryka się z tym błędem

tutaj znalazłem właśnie post
http://www.a8team.pl/topics58/6892.htm
_________________

 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-11, 13:45   

U mnie błąd pojawił się już przed wymianą pompy. Jak pisałem wcześniej oddałem auto do "mechasa" który robił skrzynię na reklamację, po miesiącu (!) odebrałem już z błędem. Zająłem sie tym teraz dopiero bo ważniejsza była kwestia pompy.

Jeszcze jedno pytanie - ktoś wie jak wykodować to dziadostwo? Nie mam siły na razie wywalać fotela i babrać się z tym czujnikiem (tym bardziej biorąc pod uwagę mojego farta w tym roku pewnie powód błedu będzie leżał gdzie indziej) więc na razie chciałbym odzyskać ABS a ESP niech się wali do wiosny :P
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-11, 15:04   

ja tam już drugą zimę nie mam abs esp ;)
w lecie miałem :D
wiesz powiem ci tak bardziej jesteś skupiony
ale dokładnie jaki opisz usterki masz ?

[ Dodano: 2013-12-11, 15:07 ]
wcześniej sprawdzę wtyczki przy tej czarnej pompie abs w komorze silnika po lewej stronie.??????
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-11, 15:08   

Świeci kontrolka ABS i ESP, na Vagu wyrzuca błąd 01542 37-00 Yaw Rate sensor (g202) faulty.

ABS sprawdzałem na chama (czyli wio na oblodzenie o bo hamulcach) i nie działa - auto sunie, koła zblokowane. Na samym abs błędów brak, ten 01542 jest jedyny który wywala.
_________________

 
 
Marek 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 1
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-12-15, 12:20   

Mój przypadek był taki:auto odpalało za 4, 5 razem i na początku powoli wchodziło na normalne obroty. Do tego słyszałem bulgot w baku. Bulgot w baku okazał się małą dziurką w aluminiowym przewodzie przy koszu pompy. Zaspawałem i nieszczelność zniknęła. Auto po zlikwidowaniu nieszczelności nadal nie odpalało jak należy. Ciśnienie na listwie wtryskowej było jak trzeba i paliwo dochodziło, ale nadal odpalał za którymś razem, gdy auto postało dłużej bez odpalania. Powodem tego złego odpalania była instalacja gazowa, a konkretnie wtryski, które zblokowały się. Auto odpalało za 4,5 razem bo musiało wywalić gaz z układu i dopiero wtedy odpaliło.
Doszedłem do tego, gdy zdjąłem przewody zasilające wtryski gazu , od parownika i zakręciłem zbiornik gazu. Wtedy odpaliłem na hama i później na benzynie odpalał jak marzenie.
Przyczyną zatarcia wtrysków jest u mnie niedogrzana instalacja gazowa, bo mam uszkodzony termostat i płyn chłodzący ma temp. 75 stopni a reduktor gazu ledwo 47 stopni, a powinien mieć 60.
_________________
Marek
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-15, 12:25   

ta dziurka w tym aluminiowym przewodzie powinna zostać ,to jest odpowietrzenie ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-15, 16:43   

Marek, A ile czasu tak jeżdziłes zanim to sie stało? Które wtryski sie zablokowały gazowe czy PB?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.