Autor |
Wiadomość |
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-10, 17:06
|
|
|
Ja już też po wymianie pompy autko teraz pali na dotyk, tylko mam problem który wcześniej był mało odczuwany a teraz strasznie telepie, Vag pokazuje wypadanie zapłonu na 2 i 8 cylindrze wymieniłem cewki i świece, na wolnych obrotach po zapaleniu autko się super wkręca a w czasie jazdy jeżeli się jedzie spokojnie to pół biedy pali się cały czas kontrolka CAT i czasami dodatkowo zapala się CAT i ESP gaśnie po ponownym odpaleniu. Na benzynie jakby mniej telepało zamieniłem moduły zapłonowe miejscami i to samo 2 i 8 (możliwe że oba są uszkodzone w tym miejscu odpowiedzialnym na te cylindry? <niewiem> ) a i jeszcze wymieniłem czujnik położenia wału oraz przepływki, pokazuje jeszcze błąd czujnika stukowego może on mieć wpływ na te wypadanie? |
|
|
|
|
|
|
|
brother
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 30 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 2013-12-10, 18:26
|
|
|
Akurat cylinder 2 i 8 są na jednym module,więc jak zamieniałeś moduły to Vag powinien pokazać inne cylindry,wiem to bo od wczoraj dopiero się cieszę ponownie moją A8,właśnie po wymianie jednego z modułów,czujnik spalania stukowego to bardzo ważny czujnik,ale od nie spowoduje wypadania zapłonów,jeżeli podmieniałeś moduł i nic,cewki,świece wymienione,to musi gubić sygnał na wiązce elektrycznej,innej opcji nie ma. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-12-10, 20:53
|
|
|
Ecu wypadanie zapłonów widzi dzięki stukowcom, wiec sprawdz go lepiej. wtyczki też sprawdz bo moze zle lpg podłaczyłes jak rozpinane było.( a pewnie było)
Vag blok 18 19 albo 19 i 20 to wypadanie zapłonów sprawdz kiedy dokladnie to sie dzieje. Aha powinny być same 0. 1,2,3 itd to wypadnięte zapłony. Jak jest 200 w określonym czasie( nie pamiętam ile) to wali czeka. ponizej nic nie pokaże. |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-10, 21:49
|
|
|
Pompa wsadzona razem z koszem. Robota zajela mi jakies 30 minut, 2 i pol godziny poskladanie calej reszty (dolot, cala linia paliwowa, bezpieczniki, przekazniki i inne pierdoly)
W zwiazku z tym ze sprawdzalem droznosc calego ukladu wywalilem paliwo ze wszystkich wezy odpalila za trzecim razem. Pozniej juz za kazdym Teraz trzeba poczekac az paliwo zejdzie do polowy i zobaczyc czy bedzie zasysac i czy trafilem w krociec ale jestem dobrej mysli.
Na pogorszenie nastroju wyskoczyl mi blad 01542. Ktos ogarnia co to i jak to naprawic (blad juz byl jak odebralem od tych popaprancow) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-11, 00:14
|
|
|
Zwarjuje z tym samochodem. No jaki qrde niefart. Jedno z glowy to nowa zagadka wyskoczyla, wszystko przez tych pseudomechanikow Co za rok.... Na dodatek na necie niewiele na ten temat.
Moze ktos podrzucic gdzie to badziewie lezy? Najpierw sprobuje test zrobic i kalibracje tego (bo gdzies wygooglalem procedure) ale konkretnie wyrzuca 01542 37-00 faulty wiec pewnie zdechl. Ma ktos uzywke? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-11, 08:39
|
|
|
czujnik wychylenia przyspieszenia dobrze kojarzę ?
może kabel przerwany został bo ktoś czegoś szukał |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-11, 12:24
|
|
|
A możesz podrzucić gdzie jest ten czujnik? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-11, 13:36
|
|
|
01542 - czujnik obrotu samochodu jest on pod fotelem kierowcy.
Widzę że to już 3 osoba na forum co po wymianie pompy boryka się z tym błędem
tutaj znalazłem właśnie post
http://www.a8team.pl/topics58/6892.htm |
_________________
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-11, 13:45
|
|
|
U mnie błąd pojawił się już przed wymianą pompy. Jak pisałem wcześniej oddałem auto do "mechasa" który robił skrzynię na reklamację, po miesiącu (!) odebrałem już z błędem. Zająłem sie tym teraz dopiero bo ważniejsza była kwestia pompy.
Jeszcze jedno pytanie - ktoś wie jak wykodować to dziadostwo? Nie mam siły na razie wywalać fotela i babrać się z tym czujnikiem (tym bardziej biorąc pod uwagę mojego farta w tym roku pewnie powód błedu będzie leżał gdzie indziej) więc na razie chciałbym odzyskać ABS a ESP niech się wali do wiosny |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-11, 15:04
|
|
|
ja tam już drugą zimę nie mam abs esp
w lecie miałem
wiesz powiem ci tak bardziej jesteś skupiony
ale dokładnie jaki opisz usterki masz ?
[ Dodano: 2013-12-11, 15:07 ]
wcześniej sprawdzę wtyczki przy tej czarnej pompie abs w komorze silnika po lewej stronie.?????? |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-11, 15:08
|
|
|
Świeci kontrolka ABS i ESP, na Vagu wyrzuca błąd 01542 37-00 Yaw Rate sensor (g202) faulty.
ABS sprawdzałem na chama (czyli wio na oblodzenie o bo hamulcach) i nie działa - auto sunie, koła zblokowane. Na samym abs błędów brak, ten 01542 jest jedyny który wywala. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 04 Gru 2013 Posty: 1 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-12-15, 12:20
|
|
|
Mój przypadek był taki:auto odpalało za 4, 5 razem i na początku powoli wchodziło na normalne obroty. Do tego słyszałem bulgot w baku. Bulgot w baku okazał się małą dziurką w aluminiowym przewodzie przy koszu pompy. Zaspawałem i nieszczelność zniknęła. Auto po zlikwidowaniu nieszczelności nadal nie odpalało jak należy. Ciśnienie na listwie wtryskowej było jak trzeba i paliwo dochodziło, ale nadal odpalał za którymś razem, gdy auto postało dłużej bez odpalania. Powodem tego złego odpalania była instalacja gazowa, a konkretnie wtryski, które zblokowały się. Auto odpalało za 4,5 razem bo musiało wywalić gaz z układu i dopiero wtedy odpaliło.
Doszedłem do tego, gdy zdjąłem przewody zasilające wtryski gazu , od parownika i zakręciłem zbiornik gazu. Wtedy odpaliłem na hama i później na benzynie odpalał jak marzenie.
Przyczyną zatarcia wtrysków jest u mnie niedogrzana instalacja gazowa, bo mam uszkodzony termostat i płyn chłodzący ma temp. 75 stopni a reduktor gazu ledwo 47 stopni, a powinien mieć 60. |
_________________ Marek |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-15, 12:25
|
|
|
ta dziurka w tym aluminiowym przewodzie powinna zostać ,to jest odpowietrzenie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-15, 16:43
|
|
|
Marek, A ile czasu tak jeżdziłes zanim to sie stało? Które wtryski sie zablokowały gazowe czy PB? |
|
|
|
|
|