Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-03, 08:08   

aby silnik pracował potrzebne są paliwo i iskra
i mechaniczna sprawność jego
sprawdzić dwie wyżej rzeczy i potem szukać w pasku :-D
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-03, 08:39   

Dzięki za podpowiedzi. Wywlekłem wczoraj kompa gazowego i jadę do gaziarza żeby mi dał drugą sztukę, podmienię i zobaczę. O wyjęciu listwy całej podpiętej i zakręceniu pomyślałem ale jak pomierzyłem napięcie na wtryskach to stwierdziłem że tu jest coś nie tak i zostawiłem na razie (te 3v na wtrysku na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku mnie zastanowiły)

Z rozrządem i zapłonem raczej powinno być ok (na plaku chodzi pięknie) więc problem jest raczej z podawaniem paliwa.

Jak wymiana kompa gazowego nie pomoże to będę z miernikiem szukał czy się gdzieś zwarcie nie zrobiło albo inny cud.

No co za wredna sztuka mi się trafiła. Już naprawdę nie mam siły.
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-12-03, 11:38   

Dla mnie to właśnie coś śmierdzi z tym kompem gazowym
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-03, 11:44   

Dobrze że gazownika mam w porządku i mi podrzucił drugiego nowego kompa. Po pracy podjadę, zapnę nowego i zobaczymy co będzie się działo. Mam nadzieję że to pomoże bo już mi brak pomysłów.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-03, 12:09   

Klient został zmoderowany ;)

BZQ, jaki masz sterownik lpg?
_________________
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-03, 12:45   

Zenit Pro
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-03, 14:08   

O ile wiem zenit pro nie posiada zwykłych przekaźników w emulatorze wtrysków, jest to tam jakoś na półprzewodnikach zrobione.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-03, 17:20   

ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-03, 17:52   

pepi napisał/a:
ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ?

A jaki to normalny? Wg niektórych gaziarzy to zenit jest normalny, lub stag, prins,kme,brc. Zależy co komu się podoba.
Kazdy sterownik ma zadaną tą samą funkcje, niektóre bardziej są rozbudowane inne mniej.
Poczekamy co tam kolega zwalczył z tym sterownikiem
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-03, 19:00   

nie wiem jak teraz
ale jeszcze parę lat temu to zenit był słaby
wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-03, 19:43   

pepi napisał/a:

wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D

Wiem co to LPGTECH i Agis.
Agis jest chyba twoim ulubionym bo najbardziej się udzielasz w jego temacie na forum LPG.

Ja np. wole staga bo po prostu przyzwyczaiłem się do niego i tyle. W każdym aucie zakładałem staga.
Chociaż w swojej mam Vectora i też jeździ. Taki już kupiłem i spełnia swoją funkcje.

Ale to nie temat o instalkach LPG. Trzeba wspomóc kolegę bo spali ósemeczke
_________________

 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-03, 19:47   

Sterownik wymieniony na NOWY i nadal dupa. Jeszcze jakies wskazowki? Bo zapalniczka juz w rekach.
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-03, 19:55   

Zobacz wiązkę LPG jakie napięcie wchodzi z przewodu wtrysku Pb do sterownika LPG. Czy też 3V czy 12V.
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-03, 21:00   

jakie jest ciśnienie paliwa :?:
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-03, 23:25   

Podsumowanie dzisiejszego dnia: to nie wina sterownika gazu. W koncu udalo sie odpalic na gazie (najpierw pomeczylem plakiem, podgrzalem reduktory i zagadala). Jak juz chodzila na gazie poczekalem do rozgrzania do 90 stopni i cyk na bene - zgasla. Odpal na benzynie ieskuteczny, na Gazie odpala. Wiec jeszcze raz odpal na benzynie z plakiem = zaskoczy dopoki podawany jest plak, wtryski benzynowe pracuja. Sprawdzilem czy regulator cisnienia puszcza paliwo na zwrot to baku i dupa. Wyciagniety wniosek jest taki ze pompa ie daje jednak cisnienia (albo wogole albo ledwo ledwo) do tej pory sugerowalem sie tym ze mechas u ktorego byla z wczesniejszym odpalaniem powiedzial ze jest 3,7 bara a chyba to goofno prawda.

Jutro wywale filtr paliwa i zakrece rozrusznikiem i zobaczymy a jak beda watpliwosci to pojutrze bede mial manometr. Czyzby swiatelko w tunelu? Aczkolwiek wymiana pompy mnie przeraza...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.