Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-03, 08:08
|
|
|
aby silnik pracował potrzebne są paliwo i iskra
i mechaniczna sprawność jego
sprawdzić dwie wyżej rzeczy i potem szukać w pasku :-D |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-03, 08:39
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi. Wywlekłem wczoraj kompa gazowego i jadę do gaziarza żeby mi dał drugą sztukę, podmienię i zobaczę. O wyjęciu listwy całej podpiętej i zakręceniu pomyślałem ale jak pomierzyłem napięcie na wtryskach to stwierdziłem że tu jest coś nie tak i zostawiłem na razie (te 3v na wtrysku na wyłączonym zapłonie i wyciągniętym kluczyku mnie zastanowiły)
Z rozrządem i zapłonem raczej powinno być ok (na plaku chodzi pięknie) więc problem jest raczej z podawaniem paliwa.
Jak wymiana kompa gazowego nie pomoże to będę z miernikiem szukał czy się gdzieś zwarcie nie zrobiło albo inny cud.
No co za wredna sztuka mi się trafiła. Już naprawdę nie mam siły. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2013-12-03, 11:38
|
|
|
Dla mnie to właśnie coś śmierdzi z tym kompem gazowym |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-03, 11:44
|
|
|
Dobrze że gazownika mam w porządku i mi podrzucił drugiego nowego kompa. Po pracy podjadę, zapnę nowego i zobaczymy co będzie się działo. Mam nadzieję że to pomoże bo już mi brak pomysłów. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-03, 12:09
|
|
|
Klient został zmoderowany
BZQ, jaki masz sterownik lpg? |
_________________
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-03, 12:45
|
|
|
Zenit Pro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-03, 14:08
|
|
|
O ile wiem zenit pro nie posiada zwykłych przekaźników w emulatorze wtrysków, jest to tam jakoś na półprzewodnikach zrobione. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-03, 17:20
|
|
|
ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-03, 17:52
|
|
|
pepi napisał/a: | ludzie po wy się pchacie w takie cuda ?
nie lepiej normalny sterownik ? |
A jaki to normalny? Wg niektórych gaziarzy to zenit jest normalny, lub stag, prins,kme,brc. Zależy co komu się podoba.
Kazdy sterownik ma zadaną tą samą funkcje, niektóre bardziej są rozbudowane inne mniej.
Poczekamy co tam kolega zwalczył z tym sterownikiem |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-03, 19:00
|
|
|
nie wiem jak teraz
ale jeszcze parę lat temu to zenit był słaby
wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-03, 19:43
|
|
|
pepi napisał/a: |
wiesz co to jest lpgtech / :mrgreen: lub nawet agis
chyba nie i wam wkładają byle co to macie co macie
daj foty jak to masz zrobione :-D |
Wiem co to LPGTECH i Agis.
Agis jest chyba twoim ulubionym bo najbardziej się udzielasz w jego temacie na forum LPG.
Ja np. wole staga bo po prostu przyzwyczaiłem się do niego i tyle. W każdym aucie zakładałem staga.
Chociaż w swojej mam Vectora i też jeździ. Taki już kupiłem i spełnia swoją funkcje.
Ale to nie temat o instalkach LPG. Trzeba wspomóc kolegę bo spali ósemeczke |
_________________
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-03, 19:47
|
|
|
Sterownik wymieniony na NOWY i nadal dupa. Jeszcze jakies wskazowki? Bo zapalniczka juz w rekach. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-03, 19:55
|
|
|
Zobacz wiązkę LPG jakie napięcie wchodzi z przewodu wtrysku Pb do sterownika LPG. Czy też 3V czy 12V. |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-03, 21:00
|
|
|
jakie jest ciśnienie paliwa :?: |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-03, 23:25
|
|
|
Podsumowanie dzisiejszego dnia: to nie wina sterownika gazu. W koncu udalo sie odpalic na gazie (najpierw pomeczylem plakiem, podgrzalem reduktory i zagadala). Jak juz chodzila na gazie poczekalem do rozgrzania do 90 stopni i cyk na bene - zgasla. Odpal na benzynie ieskuteczny, na Gazie odpala. Wiec jeszcze raz odpal na benzynie z plakiem = zaskoczy dopoki podawany jest plak, wtryski benzynowe pracuja. Sprawdzilem czy regulator cisnienia puszcza paliwo na zwrot to baku i dupa. Wyciagniety wniosek jest taki ze pompa ie daje jednak cisnienia (albo wogole albo ledwo ledwo) do tej pory sugerowalem sie tym ze mechas u ktorego byla z wczesniejszym odpalaniem powiedzial ze jest 3,7 bara a chyba to goofno prawda.
Jutro wywale filtr paliwa i zakrece rozrusznikiem i zobaczymy a jak beda watpliwosci to pojutrze bede mial manometr. Czyzby swiatelko w tunelu? Aczkolwiek wymiana pompy mnie przeraza... |
_________________
|
|
|
|
|
|