Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-12-01, 15:31   

Polift odpala bez czujników walkow. Przedlift chyba nie odpala. Przedlift ma jeden czujnik na glowicy nr 2.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-01, 17:46   

Poszedlem sprawdzic czy na grupie 1 podczas krecenia pokaze predkosc obrotowa, zakrecila pare razy i aku zdechl ale podczas krecenia bylo twardo 000, nawet nie drgnelo. Jutro laweta zabiera na warsztat bo na dworze zrobic teraz cokolwiek to powodzenia to podladuje i zobacze jeszcze raz. Ale i tak na moment podmienie czujnik i zobacze.

Glowica nr 2 to lewa czy prawa? I czujnik siedzi od strony podszybia?
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-12-01, 18:10   

W ABZ glowica nr.2 jest od strony kierowcy myślę że u Ciebie jest tak samo, a czujnik sam powinieneś zlokalizować bez problemu.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-01, 20:57   

kolego czujnik położenia jest kluczowy i z niego są brane obroty
te na wałkach tylko dla lepszej pracy są
ja u siebie dwa odpinałem i auto paliło i chodziło w miarę normalnie :-D
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2013-12-02, 18:52   

ja ostatnio myslalem ze mi fajkocewka padla a tu się okazało ze to sterownik zapłonu chyba tak to się nazywa ta czesc znajduje się z lewej strony stojąc przodem do maski auta w komorze silnika pod oslona kupiłem zamiennik za 126pln czy ktoz z was kupowal taki zamiennik i czy to się zaraz nie rozsypie. narazie smiga jak zloto pozdrawiam
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-02, 21:40   

Podpale to jak boga kocham.

Czujnik wymieniony i chusteczka - ani na gazie ani na benie, nawet nie zakaszle. Paliwo dochodzi (nie wiem jakie cisnienie ale nie male bo po kreceniu jak poluzowalem przewod przy listwie to od razu zaczelo wybijac dosc ostro paliwo)

Zrobilismy test na plaka i zapierdziela elegancko = sucz nie dostaje paliwa. I teraz pytanie bo podejrzewam kompa od gazu, na wylaczonym aucie na wtryskiwaczach nie powinno byc napiecia? Bo mi pokazuje 3V a kluczyk mam w kieszeni. Przy kreceniu rozrusznikiem napiecie wchodzi na 12V i wisi (a na moja logike powinno oscylowac)

Jakies pomysly?

Marcin ja mam polifta i nie mam modulow, tylko cewki a pozatym na plaku chodzi idealnie.
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-02, 21:52   

a regulator ciśnienia i filtr paliwa sprawdzony?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-02, 22:09   

Może sygnał do wtrysków nie przechodzi przez emulator w sterowniku LPG.
Sprawdź czy po zapłonie masz +12 na wtryskach Pb i czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest sterowanie impulsowe masą na wtryski Pb.
Najlepiej odepnij LPG i podłacz wtyczki oryginalne na wtryski Pb
_________________

 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-02, 22:26   

Po zaplonie na wtrysku pb mam okolo 9V (nie pamietam dokladnej wartosci ale na pewno daleko od 12V) stan aku patrzac po vagu 14v i podpiety do drugiego auta tez w miedzyczasie zeby doladowac.

Przy kreceniu rozrusznikiem lapie 12v i wisi (chyba ze miernik nie nadaza i pokazuje ze caly czas jest 12v)

Bez lutowania nie rozdziele wtryskow lpg od pb bo jest wyciagniete przez przeciecie jednego przewodu od pb.

Regulator cisnienia juz drugi (chociaz wymieniony zanim przestala odpalac) filtr paliwa ma najechane 4tys km (z reszta paliwo do listwy dochodzi)
_________________

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-12-02, 22:42   

Musisz zrobić tak jak pisze Karol . Coś musisz powoli wykluczać, aby dojść do przyczyny :) nie denerwuj się tak :)
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-02, 22:49   

Juz nie mam nerwow pakowac w to pieniedzy :( co i rusz cos nowego kupuje i goowno to daje. Swiece, przewody, druga listwa paliwowa, przeplywomierz, czujnik polozenia walu teraz i nadal dupa. Komp nic nie pokazuje i szukaj wiatru w polu.

Ja wiem ze najlatwiej to wpakowac wszystko nowe ale same cewki i wtryski to prawie 2k, pompa z uszczelkami nastepny tysiac, jaki sens? W ciemno to so ie mozna wymieniac a nie mam pod reka drugiej zeby podmieniac.
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-02, 23:05   

Na wtryski 12 volt jest stałe a masa jest przerywana ;-)

[ Dodano: 2013-12-02, 23:08 ]
Sorki nie doczytałem co Karol208 napisał

[ Dodano: 2013-12-02, 23:13 ]
ja bym jeszcze sprawdził masę ecu i sterownika lpg

[ Dodano: 2013-12-02, 23:20 ]
to że paliwo dochodzi do listwy to nic, jakie jest ciśnienie ,może przewód w zbiorniku być nieszczelny i ciśnienie puszcza bokiem.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-12-03, 00:25   

Sprawdziles ustawienie rozrządu?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-12-03, 01:36   

Na chwilę obecną mogę Cie pocieszyc tym że jak Ci juz będzie chodziła to będziesz mial dużo rzeczy wymienionych na niby nowe :) czasami mozesz pakowac tysiace a przyczyna moze leżeć glupiej rzeczy.... moim zdaniem jest brak sterowania czasami wtrysku... iskre sprawdzales? Dziwne... bo wczesniej pisales ze smierdzi paliwem... tak?

[ Dodano: 2013-12-03, 01:57 ]
Powiem Ci tak jak koledzy pisali wczesniej wtryskiwacze sa sterowane impulsami masy ktore plyna z ecu . W twoim przypadku te sygnaly nie ida prosto z ecu tylko ida jeszcze przez komputer gazowy moze tam jest cos uwalone i tam lezy przyczyna...druga sprawa kiedys mi spadla izolacja z przewodu wtryskiwacza i wlasnie to byl przewod masowy dotykal kolektora ssącego co powodowalo jego ciagle otwarcie i zalewanie cylindra swiecy itd. Benzyna...audiczka kopcila jak glupia paliwo bylo wtryskiwane w momencie przekrecenia tylko zaplonu bo juz 12v pojawislo sie na wtryskach a masa byla zetknieta z kolektorem ssacym .dopiero vag w reke nakierowalo mnie ktory gar itp . I znalazlem... nie wiem co mam ci powiedziec .. przewody w ktorych jest +12 maja wszystkie ten sam kolor tyllko masowe sie roznia moze sproboj podac mase na te sterujace czyli masowe ale to bys musial doslownie przez chwile bo silnik na wolnych obrotach ma czasy okolo 3.7ms ...ale wtedy wtryskiwacz by sie na chwile otworzyl i moze jeden gar by chociaz zajęknął to bys mial jakas mala podpowiedz..jak masz teraz kostki we wtryskiwaczach od kompa gazowego to miernik w reke ustaw na voltomierz jeden dotknij przewod od miernika do silnika a drugi do przewodow od wtryskiwacza jak sie pojawi 12 v to wiesz ze ten nie jest masowy...kombinuj
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-12-03, 03:00   

A nie łatwiej by było wyciągnąć listwę razem z wtryskiwaczami i zakręcić motorem? Widział by czy podają paliwo czy nie. Oczywiście wszystko podłączone kabelkami. To samo z cewkami aby iskrę sprawdzić. Tego czego będzie brakowało to iść w tym kierunku. Jak wtryski to założyć mostki w miejsca rozcięcia instalacji i sprawdzić (aby komp gazowy wykluczyć). Jak nie zagada to szukać sygnału, podłączyć diodę 12V do wyjścia z ECU sygnału (masa) na wtryskiwacz i do 12V, zgasić światło i będzie widać czy miga.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.