|
Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-10-16, 20:59
|
|
|
uszek napisał/a: | ale to ustawi tylko wal w lini prostej ale nie centralnie bo niestety czesc wału od srodkowego przegubu do przodu ma inna srednce niz ta czesc do tylu do mostu. Takze wał będzie tylko w jednej osi ustawiony. Góra dół to nie, tam trzeba dać podkładki a z takim przyrządem się nie da tego ustawić zeby przeguby były w osi. |
Nie widziałem wału w A8, który by miał różną średnicę obu części. Ale mam wał od A6 C5 i tam rzeczywiście tak jest. W tej sytuacji robimy czary mary - wycinamy kilka dodatkowych kawałków kątownika i nakładamy je na podpórki przyrządu z tej strony gdzie wał jest cieńszy, tak aby zniwelowały różnicę średnic |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-10-20, 21:16
|
|
|
gtfan napisał/a: | uszek napisał/a: | ale to ustawi tylko wal w lini prostej ale nie centralnie bo niestety czesc wału od srodkowego przegubu do przodu ma inna srednce niz ta czesc do tylu do mostu. Takze wał będzie tylko w jednej osi ustawiony. Góra dół to nie, tam trzeba dać podkładki a z takim przyrządem się nie da tego ustawić zeby przeguby były w osi. |
Nie widziałem wału w A8, który by miał różną średnicę obu części. Ale mam wał od A6 C5 i tam rzeczywiście tak jest. W tej sytuacji robimy czary mary - wycinamy kilka dodatkowych kawałków kątownika i nakładamy je na podpórki przyrządu z tej strony gdzie wał jest cieńszy, tak aby zniwelowały różnicę średnic |
Zapraszam do mnie mam 2 wały i są różne średnice. CO do tych płaskowników to takie srodkowanie to na oko może byc lepiej:D |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-10-21, 14:49
|
|
|
Luz, nie upieram się, że nie było takich w A8 na 100% Jak szukałem sobie wału od manuala, to ze 2 miesiące przeglądałem allegro dzień w dzień i wszystkie od A8 miały te średnice równe.
Podkładki podałem jako przykład rozwiązania problemu. Można zrobić przyrząd w wersji z różnymi wysokościami podstawek, z wymiennymi podstawkami, z przesuwanymi podstawkami itp. Wszystko zależy od inwencji wykonującego. Mój miał być wykonany jak najmniejszym nakładem czasu, pracy i kosztów i do konkretnego przypadku - mojego auto i sprawdził się tu wyśmienicie |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-05-06, 22:51
|
|
|
Zostawię informację może komuś się to przyda.
Nie podpora wału była winna za stukania ASB , powodem było :
Luzy w zawieszeniu , luźny magiel i chyba najważniejsze Przepływomierz.
Ponad pół roku walczyłem z tym problemem i w końcu nastała cisza oraz a8 jeździ tak jak powinno |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |