Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2  
Autor Wiadomość
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-03-11, 20:57   

guzior napisał/a:
Cytat:
RS8 D3 na BUHu juz moj kumpel poskładał

Dziwne ze nikt nigdy nie widzial tego co ktos tam zrobil, poskladal, kolega kolegi, znajomy, kumpel, wujek....

Nie ma czasow, wykresow, filmow z hamowni, z drogi itp. Tylko opowiesci...


Nie przypominaj już każdy sie do tego przyzwyczaił :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 21:09   

I nie musisz widzieć. TO że ty ja i wielu z nas sie tu chwali czyms nie oznacza że ktos nie mieszkający w PL musi robic to samo. W mojej okolicy od cholery jest ósemek a z tego kilka w klubie bo reszta ma na forumowe zycie wyjebke-zapraszałem ciekawych gości-a po co? nie mam czasu nie potrzebuje sie reklamować itd itp.
Genowefa tez sie nie afiszuje specjalnie jakos bo dopiero jesienia sie dowiedziałem że istnieją. Za to ciebie z neta i for znam od lat i co to wnosi?

Wiem że nie lubisz jak sie nie chwali ciebie ale nie jestes bogiem tunerów dla mnie,znam przypadki twoich naprawde ciekawych projektów i znam przypadku tu w klubie że dałeś totalna porażkę.

Masz chłopie wiedze za to szacun ale ja twoim klientem nigdy nie bede kazdy robi co chce.

Doskonale wiesz że sa w PL projekty na BUHu bo to proste jak bydowa cepa-dla ciebie nie wiem czy tydzień roboty-efekty powalają.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-11, 21:18   

Cytat:
znam przypadku tu w klubie że dałeś totalna porażkę.

Porazke z czym? Z d3 co wyplulo troche ponad 400hp? owszem, ale wiem co powodowalo tak maly przorost mocy, i wiedzialem ze mocy z tego nie nawale. A awaria silnika - nie moja wina.

Cytat:
Masz chłopie wiedze za to szacun ale ja twoim klientem nigdy nie bede kazdy robi co chce.

Całe szczescie bo zolte papiery bym mial po 2 tygodniach.

Cytat:
Doskonale wiesz że sa w PL projekty na BUHu bo to proste jak bydowa cepa

Projekty RSów na BUHu. A w innym nadwoziu zestawu silnik-skrzynia w polsce jeszcze nikt nie odpalil. I przez to ze proste to mnie nie kreca. Wole bardziej ambitne zadania niz zrobienie dp i programu :) Ew jeszcze hybrydowych turbin....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 21:36   

guzior napisał/a:
Porazke z czym? Z d3 co wyplulo troche ponad 400hp? owszem, ale wiem co powodowalo tak maly przorost mocy, i wiedzialem ze mocy z tego nie nawale. A awaria silnika - nie moja wina.


Wlasnie że nie dotyczy to projektu co mam na myśli. Nie moja sprawa ja temat znam dogłębnie.

guzior napisał/a:
Całe szczescie bo zolte papiery bym mial po 2 tygodniach.


no i rente :D

W genowefie chetnie mi wsadzą do D2 BUHa ale no nie potrzebuje aż tyle jak są 3.0 i 4.0 tfsi wg mnie rozsadniejsze. Nie ma problemu z odpaleniem BUHa w innym aucie czy....motorówce :)

Ambitne czy nie ja takie wolę,i może cos wystrugam kiedyś to sie pochawale <jezyk>
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-11, 21:45   

Odpal SKRZYNIE a nie sam silnik....

Wsadza? A wiedza ze nie wejdzie bez wywalnia centrali wentylacyjnej na ori skrzyni od BUHa? Czy tego nie przewidzieli?

PS. To nie wiem o ktorej mowisz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 21:48   

Szczerze nie wgłebiałem sie w to ale po kiego mi ona?? W D3 to żaden problem nawet nie swap a przekładka. Montowac 6hp w D2 chyba bedzie średnio :)
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-11, 21:59   

Jak na kiego? Choćby dlatego że to skrzynia robi robotę w BUHu. Ale taki fachowiec i znawca co widział juz wszystko jak ty to juz powinien wiedzieć. Dziwi mnie wiec pytanie "po kiego"

PS. Jest jedno 6hp co wejdzie do d2 bez ciecia grodzi. Znawca, pytanie do ciebie - ktora?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 22:03   

Ale ja nie chce automata :) juz mi sie odwidziały te cudowne skrzynki w audiczkach.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-11, 22:13   

Nie ma co się spierać.
Jak ktoś wsadzi w D3 5.0 biturbo to się będzie dyskutować.
Ale na pewno taniej nie wyjdzie. Sam silnik bez osprzętu kosztuje krocie, a gdzie osprzęt robota i skrzyina biegów :)
Nie ma takich projektów bo się zwyczajnie nie opłacają.
Kupno S8 D3, wywalenie silnika ze skrznią, kupno BUH ze skrzynią, osprzętem itp, robota... wyjdzie drożej niż S8 D4...

A tu Przemek ma limuzyne klasy premium co ma wyniki lepsze niż S8 D4. To prawda, że cha-ka różna i skrzynia wolniejsza, ale jaka różnica w cenie :)
I na upartego ABZ można zagazować <jezyk>
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 22:29   

jakie krocie? 10k euro ale fakt że w podobnej cenie jest 4.0 tfsi co uważam za lepsza zabawke-ja biedny sie sklaniam ku czemus takiemu jak CAK :)

S8 D4 w serii tez ponoć dłubią jakieś 700kunia i więcej-nie widzieli?
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-11, 22:38   

Na serii? Chyba cie rwie.... Wydech dolot turbiny cnc to tak.

Ten silnik nie reaguje tak jak BUH.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 22:43   

http://www.autogespot.pl/...2016/2016/03/05

http://www.mtm-online.de/...S8D4FLTalladega
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-03-11, 22:49   

Apo... wez wyluzuj ;) Ja dodam tyle...

Guzior good job w Przemkowym bolidzie... jestem pod wrazeniem ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-11, 22:58   

Na co ja mam zwrócić uwagę w tych linkach?
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-03-11, 22:59   

Apophis napisał/a:
http://www.autogespot.pl/audi-s8-d4-plus-2016/2016/03/05

http://www.mtm-online.de/...S8D4FLTalladega


Pierwszy nie ma 700 KM jak napisałes, drugi po MTM więc nie jest seryjny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.