Autor |
Wiadomość |
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-04-06, 08:13
|
|
|
Pisałeś pisałeś ale ja nie słuchałem .Zobaczymy może nie będzie tak zle na automacie ,chociaż potencjał mocy kusi |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-06, 10:32
|
|
|
Polatasz trochę tak jak jest, a po pewnym czasie włożysz manuala znając ciebie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-06, 11:10
|
|
|
Dokladnie tylko szkoda było babrania się z tym automatem i kosztów. |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-04-06, 21:55
|
|
|
Teraz to już za późno nie ma co płakać , następny mody będą bardziej przemyślane
Albo też zakupie drugą niunie w manualu i jazda |
|
|
|
|
|
|
|
piotrekdomy
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 52 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2016-04-12, 20:07
|
|
|
Przemek 21 nie jechałes przypadkiem jakaś godzinę temu obwodnica? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-18, 20:32
|
|
|
Przemek odebrałeś fure? |
|
|
|
|
|
|
|
tygrxek
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A6 C5
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 28 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-06, 19:13
|
|
|
Ciekawe za ile swap 3,0 tfsi do a8 d2 ;D? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-06, 19:51
|
|
|
Koszt silnika z gratami + jakies 5k za robote na pewno |
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-10, 18:10
|
|
|
Przemówię po długiej przerwie,jak już pisałem w temacie Uturbienie 4,2 badanie rynku
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi
U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części
Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.
Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2016-11-10, 18:59
|
|
|
Czyli Guzior poległ w temacie
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-10, 19:16
|
|
|
Przemek21, no fajnie, że ruszyłeś z tematem, bo ostatnio jak gadaliśmy, to wywnioskowałem, że temat zamykasz Nawet Piotrek jak przyjechał na Zlot to też wiary nie dawał w ten projekt już
Słuchaj, tylko nie zajedź tego auta jak skończysz, żebyś mógł się w przyszłym roku tym RS8 na Zlocie pokazać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-10, 19:39
|
|
|
Mechanicznie nie , Guziol ma naprawdę ogromną wiedzę o V8, ale cała reszta jak najbardziej .
Nie zwraca uwagi na szczegóły a to dla mnie ważne .
Teraz już jestem mądrzejszy i wiem czego chce
Mianowicie zostaje przy singiel turbo bo ta charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada przy manualnej skrzyni biegów ,mimo sporej turbo dziury ( wiem że przy przy bi turbo jest mocny dół i średni zakres obrotów ale póżniej puchnie )
Ciekawostka , przykład komputer emu który był w aucie obsługuje maksymalnie sześć cylindrów o czym nie wiedziałem, wiedz osiem cylindrów było zmostkowane w cztery ,Dowiadywałem się można tak robić ale jest to już na skróty .Dlatego emu wyleciało i czekam na nowy komputer vems skonfigurowany pod mój samochód |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-11-10, 19:43
|
|
|
Przemek21, wielki powrót |
_________________
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-10, 20:32
|
|
|
Rzeczywiście lata ,moja jak nie paliła cewek albo nie sprawiała innych problemów też jechała zacnie ale nie aż tak
Dobrze że teraz jak będę miał jakiś problem to pomocą służy kolega Cieplak wiedz jestem dobrej myśli |
|
|
|
|
|