Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-25, 19:30
|
|
|
Kombinacji co niemiara a wystarczyło silnik z RSy wstawić
Ale jestem ciekaw i jak pierwsza dyszka stuknie przelatana to bedzie |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-08-25, 19:48
|
|
|
Wstawienie silnika od rs to nie takie hop-siup.. TU z grubsza opisane co przy tym trzeba zrobić. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-25, 19:55
|
|
|
gtfan, To łatwiejsze niz to co sie dzieje tu. Widział ja juz to w DE. A tu prawie wszystko z rsy to czemu nie silnik? |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-08-25, 21:02
|
|
|
Nie do końca ten silnik jest solidniejszy , pancerny a po drugie będzie miał inną charakterystykę przez to że jest zainstalowana jedna wielka turbina moc jest liniowa podobnie jak z kompresorem i wyżej się będzie kręcił z doładowaniem
Apophis daj szanse zobaczymy w praniu |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-25, 21:30
|
|
|
Alez oczywiście że szansa jest Czekam od dawna juz niecierpliwie. ABZ na pewno może miec miano pancernego ale w serii Podłubany to juz inna bajka. |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:27
|
|
|
Podlubany zrobil niedawno 735hp/900nm - dalej uwazasz ze podlubany nie jest pancerny? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:30
|
|
|
Bartek to że zrobił to mnie nie dziwi ani cieszy bo to ma robic to przez jakis czas powiedzmy długi czas. Mnie zabawki na chwile nie satysfakcjonują i jak bym chciał miec 500konne auto to na codzień nie na zloty
Nie wiem jakie założenie ma Przemek co do auta ale jeżeli ma to jeździc to musi byc perfekcyjnie wykonane i dlatego bede klaskał za jakiś czas |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:42
|
|
|
Dlatego jak tylko wpada mi jakiś pomysl do Glowy to to robię. Zeby bylo perfekcyjnie. 735 jest na godzien :p |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-26, 11:46
|
|
|
Pomysłów masz dużo,działaj więc. Ja za to nie płace to czy zrobisz źle czy dobrze zły nie bede
U mnie w głowie siedzi takie przekonanie że lepiej dłubnać lekko mocna serie niz mocno dłubać słabszą.
Ale to takie podyktowane jest ekonomiką myslenie |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-26, 15:12
|
|
|
I chęcią posiadania wolnego auta |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-26, 17:07
|
|
|
No własnie nie poniewaz moge nawet 800PS mieć ale do jazdy na codzień a to u ciebie nie wiem czy osiągalne |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-26, 17:45
|
|
|
Swap na v10tt albo troche kasy wpompowane w 4.2.
B6 ma prawie 750 i jezdzi |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-26, 18:15
|
|
|
Myśle że mnie 300PS wystarczy a 500 to juz orgazm więc nie mam wielkich wymagań. lecz lubie ciekawe i udane projekty Szacunek za ogrom udanej pracy bedzie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-21, 19:38
|
|
|
I jak? Goli maszyna? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-09-22, 12:25
|
|
|
Przemek21 napisał/a: | Wiesz po co zrobili tarcze w kształcie kwiatka ,chodzi o redukcje masy ta jest lżejsza o 2kg , a to sporo przy efektywności hamowania ,Ale masz racje zwykła wygląda fajniej |
łatwiej i taniej te 4kg w sumie zrzucic z własnej dupy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|