Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Nie zapala, pompa paliwa nie załącza się  
Autor Wiadomość
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-01-09, 23:38   

W a8 jest wylacznik uderzeniowy/wstrzasowy ? Wiesz moze petarda w sylwestra blisko wypalila i odcielo :D
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-09, 23:38   

A brałeś pod uwagę inne rzeczy, może to nie tu. Może na widzenie prędkości wchodzi jeszcze jakiś inny czynnik. Na spokojnie po edukować zanim zrzucisz skrzynie. Może znajdzie się jakaś mądra głowa która podsunie coś innego, jakieś światełko w tunelu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-01-09, 23:57   

może gdzieś przewody w wiązce (ecu-kostka) się uszkodziły (izolacja ) i jest jakieś małe zwarcie i napięcie na czujnik nie jest wystarczające żeby odczytać przerwę na taką odległość (czujnik -koło). poszukaj na nacie które piny na ecu odpowiadają za czujnik położenia wału i zrób prowizorkę instalacji na sprawdzenie i najlepiej odłączyć stare przewody od wiązki . Moim zdaniem zbędne jest zrzucanie skrzyni gdyby miały się uszkodzić ząbki to na pewno byś usłyszał jakąś kolizje. Odłącz jeszcze ecu i sprawdź miernikiem na funkcji (spr.diody) czy czasem się nie zamknie obwód na kostce którą wpinasz w czujnik. Ja u siebie kiedyś usuwałem wyciek na czujniku położenia wałka rozrządu po wymianie uszczelki wszystko poskładałem odpaliłem auto i po 2 sek zgasło i nie chce odpalić więc polski vag i pokazało czujnik położenia wału. Okazało się że przewody od czujnika wału(czujnik-kostka) były przegrzane i musiałem w jakiś sposób go obruszać i dostał zwarcie.Usterkę usunąłem(ale to był mój przypadek). Ty natomiast to wykluczasz bo podmieniałeś czujniki.
P.s. sory teraz doczytałem ze sprawdzałeś ze sie nigdzie nie doziemiaja.
A czy styki w kostce przy stacyjce mogą mieć na to jakiś wpływ ? Bo pamietam kiedyś jak podłączałem starter na pilota w swojej bylej 100 C4 i wpinałem się w kostkę to któryś przewód za nią odpowiadał, ale nie daję sobie reki uciąć.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-01-10, 07:26   

Do czujnika nie dochodzi żadne napięcie czujnik ma je wytworzyć,
Tylko do halotronów dochodzi napięcia na 2 skrajne a środkowy to powrót sygnału do ECU, i nie można go traktować multimetrem

Tutaj masz niewielki opis taki uniwersalny. http://warsztaty.samochod...iki/cz_polo.htm
_________________

 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-01-10, 08:27   

No niestety sprawa Gabriela jest trochę dziwna :( . Z mojego samochodu zabraliśmy już ECU i czujnik i dalej nie chce zagadać . Od Gabriela załozyłem czujnik do mojego i zapala od szczału .
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-10, 08:44   

to jeszcze jego ecu i czujnik u ciebie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-10, 09:01   

Zdejmowałeś pokrywy rozrządu i patrzyłeś na pasek czy wsio jest ok ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-10, 10:56   

No na rozrząd nie patrzyłem. Skupiam się na tym czujniku, ponieważ jak go wyjmę i pomacham przed nim to ECU widzi sygnał z niego i załącza pompę w baku. Jak go włożę do otworu w którym być powinien to pompa się nie załącza. I tego nie rozumiem bo koło zamachowe się kręci, odległości różne testowałem, koło obmacałem.
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-10, 11:14   

Witam
Możliwe że kolega tak szybko macha tym śrubokrętem przed czujnikiem że sterownik wylicza wysoką prędkość obrotową i załącza pompę bo jest większe zapotrzebowanie na paliwo.

A to nie jest coś związane z zapłonem ,niech kolega wykręci świecę i zobaczy czy nie są pozalewane?
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-10, 17:15   

Gabriel, Masz LPG czy gaziarz nie pocudował Ci jakiegoś odcięcia pompy ?
jeśli nie , to pozostaja wtyczki i piny w ECU do sprawdzenia. Poza tym powinna być zachowana synchronizacja działania pomiędzy czujnikiem położenia wału , a czujnikiem wałka. Odepnij czujnik wałka i spróbuj odpalić, kiedys spotkałem sie z czymś podobnym w Suzuki,że odpalał po odpięciu czujnika wałka.

A właśnie podpinałeś VAG'a czy zgłasza błąd czujnika G28 ?
_________________
Złego diabli nie biorą ...
Ostatnio zmieniony przez Pepeka 2014-01-10, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-10, 17:42   

A zrób taki test ;przekręć kluczyk w stacyjce na 1 pozycję i wsłuchaj się czy pompa się odezwie ,jest to słyszalne w momencie przekręcenia kluczyka .Powinna się na chwilę odezwać .Sprawdz to i po kminimy dalej.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-10, 17:45   

Podpowiem że powinna wydać dzwięk taki jakby się zapełniała lub topiła w szklance, trwa to może około 1-2 sekund. Dobrze jest to słychać po zdjęciu siedziska tylnej kanapy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-10, 17:49   

Bez ściągania kanapy powinien to usłyszeć bez problemu .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-01-10, 18:50   

Jeżeli Vag nie widzi obrotów to silnik nie odpali. Trzeba szukać dlaczego vag nie widzi obrotów czyli sprawdzić czy pomiędzy czujnikiem a ecu nie ma jakiegoś odcięcia (alarmu, ukrytego przekaźnika) wtyczka pin ecu a17 i a18 o ile pamiętam. 3 pin czujnika g28 jest to ekran. bardzo duży wpływ na sygnał ma prędkość obrotowa i odległość czujnika od koła zębatego, zobacz czy nie ma żadnych opiłków na czujniku bądź kole zębatym, i czy w otworze na czujnik widać zęby na środku otworu czy może są przesunięte.

Co ci pokazuje vag?
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-10, 18:57   

no ale co mają odcięcia skoro macha śrubokrętem (jedyne jak rozumiem co się
zmienia to to że czujnik nie jest na swoim miejscu) i wtedy pompa zaczyna żyć?

pompa nie jest włączana zaleznie od obciążenia ale po osiągnięciu pewnych obrotów
i analogicznie jak silnik gaśnie np. z przyczyn niezależnych to pompa jest wyłączana

steruje oczywiście ECU
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.