Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Nie zapala, pompa paliwa nie załącza się  
Autor Wiadomość
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-12, 12:59   

Czytam i czytam i wsumie droge do rozwiazania masz gotowa.
Zdejmij oslone z nogi pasazera od bezpiecznikow .
Wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa(ten z niebiejskiej listwy pierwszy od drzwi)
Podlacz na stale 12V tak by pompa pracowala caly czas i wtedy krec rozrusznikeim.
Z twoich obserwacji wynika ze mamy iskre czyli OK Blyska dioda pod wtyczka wtryskiwacza OK (nie przejmuj sie pomiarami statycznymi bo nie sa miarodajne)
Wyglada ze konczy zywot linia pradowa pompy paliwa badz sam przekaznik( tu sie sprzeczal nie bede) a podanie pradu na pompe na stale sporo ci rozwiaze.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-12, 13:23   

A ja mam trochę odmienne zdanie i właśnie dla tego prosiłem o sprawdzenie w jaki sposób odzywa się pompa i iskry mimo sugestii teoretyków że ..................... Myślę że kolejne kroki trzeba skierować w stronę króćca - przewodu paliwowego który dochodzi do listwy , Odkręć go i i podłącz wężykiem do jakiegoś pojemnika na zewnątrz kręć rozrusznikiem zobaczmy czy mimo licznych wywodów poliwko będzie ładnie pompowane .
Jak mniemam świeca była raczej sucha?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-12, 13:53   

U mnie jak miałem uwalony czujnik CWR to właśnie też paliwa nie podawało. Szedłem tropem paliwa i już miałem wymieniać pompę paliwa.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-01-12, 14:20   

A LPG masz podpięte? może ci robi coś zwarcie z masą na wtryski skoro masz na nich napięcie.
Próbowałeś awaryjnie z gazu odpalić?
Sprawdź też masę ECU i silnika
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-12, 14:36   

No właśnie wcześniej pisał że próbował awaryjnie z gazu .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-12, 14:38   

Zasilanie na wtryski podaje ten sam przekaznik ktory załacza pompe paliwa. Czyli jak silnik wystartuje to mamy na jednym przewodzie wtryskiwacza stałe 12V. Natomiast wtryskiwacz jest sterowany masą którą podaje sterownik silnika na drugi przewód.
Teoretycznie na nieodpalonym silniku nie powinno tam byc zadnego napiecia.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-12, 15:24   

bez 5 s jest
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-12, 20:43   

pepi napisał/a:
bez 5 s jest
?? nie kumam.

Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.

Jutro jeszcze na stałe podepnę pompę i oblukam co i jak a pózniej poszukam jakiegoś doziemienia, bo myślę że coś się doziemia gdzieś delikatnie skoro jest słaba masa a jej być nie powinno na wtyczce wtrysku.
No i czekam na sugestie :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-12, 20:58   

Sprawdź jeszcze stan oleju. Skoro wtryski mogły głupieć to benzyna mogła przedostawać się do oleju. Zerknij na stalce żebyś nie zatarł motoru. Dobrze że już jesteś na właściwej drodze.



................
Poprawiłem bo chyba o to chodziło. W każdym razie "benzyna sie mogła dostawać do paliwa" nie brzmiało logicznie ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-12, 21:46   

Gabriel napisał/a:


Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.


Jak już odpalisz silnik to pamiętaj te swiece to tylko do wymiany się nadają bo wcześniej czy później będziesz miał wypadanie zapłonu.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 08:16   

Gabriel Zanim zaczniesz na krótko podpinać pompkę ,Sprawdź to co pisałem wcześniej z odkręconym przewodem paliwowym . Następnie wiązkę a raczej kabelki w wiązce z ECU do przekaźnika i bezpiecznika odpowiadające za wtrysk,,sam bezpiecznik i przekaźnik też . Wszystko jest pod obudową ECU .Kolega szeryfisch też ci o tym wspominał.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-13, 16:42   

ok już idę posprawdzać :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-13, 20:00   

Dobra dziś dowiedziałem się że instalacja (wiązka silnika) elektryczna jest w opłakanym stanie.
Odkręciłem waż paliwowy i zdziwiłem się, bo nic nie ciekło jak zawsze. Przekręciłem kluczyk i dalej nic <lipa> . Podłączyłem pompę z prostownika (walczyła cały czas, biegunowość dobrze) i ciągle susza.
Oj ale mi tu usterek wyskoczyło. Jutro nurkuję w baku, pózniej wymiana wiązki silnika a następnie nie wiem co jeszcze, bo zauważyłem ze centralny też przestał działać :/ (a działał).
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-13, 21:10   

przed nurkowanie dolej paliwa :)
może akurat
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-14, 08:44   

pepi napisał/a:
przed nurkowanie dolej paliwa :)
może akurat

Słuszna uwaga! Miałem podobną awarie ,Po wymianie dwóch przewodów idących z ECU do przekaźnika wszystko wróciło do normy.Przewody te rozłaziły się w palcach tak były zaśniedziałe i utlenione .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.