Autor |
Wiadomość |
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-12, 12:59
|
|
|
Czytam i czytam i wsumie droge do rozwiazania masz gotowa.
Zdejmij oslone z nogi pasazera od bezpiecznikow .
Wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa(ten z niebiejskiej listwy pierwszy od drzwi)
Podlacz na stale 12V tak by pompa pracowala caly czas i wtedy krec rozrusznikeim.
Z twoich obserwacji wynika ze mamy iskre czyli OK Blyska dioda pod wtyczka wtryskiwacza OK (nie przejmuj sie pomiarami statycznymi bo nie sa miarodajne)
Wyglada ze konczy zywot linia pradowa pompy paliwa badz sam przekaznik( tu sie sprzeczal nie bede) a podanie pradu na pompe na stale sporo ci rozwiaze. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-01-12, 13:23
|
|
|
A ja mam trochę odmienne zdanie i właśnie dla tego prosiłem o sprawdzenie w jaki sposób odzywa się pompa i iskry mimo sugestii teoretyków że ..................... Myślę że kolejne kroki trzeba skierować w stronę króćca - przewodu paliwowego który dochodzi do listwy , Odkręć go i i podłącz wężykiem do jakiegoś pojemnika na zewnątrz kręć rozrusznikiem zobaczmy czy mimo licznych wywodów poliwko będzie ładnie pompowane .
Jak mniemam świeca była raczej sucha? |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-12, 13:53
|
|
|
U mnie jak miałem uwalony czujnik CWR to właśnie też paliwa nie podawało. Szedłem tropem paliwa i już miałem wymieniać pompę paliwa. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-01-12, 14:20
|
|
|
A LPG masz podpięte? może ci robi coś zwarcie z masą na wtryski skoro masz na nich napięcie.
Próbowałeś awaryjnie z gazu odpalić?
Sprawdź też masę ECU i silnika |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-12, 14:38
|
|
|
Zasilanie na wtryski podaje ten sam przekaznik ktory załacza pompe paliwa. Czyli jak silnik wystartuje to mamy na jednym przewodzie wtryskiwacza stałe 12V. Natomiast wtryskiwacz jest sterowany masą którą podaje sterownik silnika na drugi przewód.
Teoretycznie na nieodpalonym silniku nie powinno tam byc zadnego napiecia. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-12, 15:24
|
|
|
bez 5 s jest |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-12, 20:43
|
|
|
pepi napisał/a: | bez 5 s jest | ?? nie kumam.
Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.
Jutro jeszcze na stałe podepnę pompę i oblukam co i jak a pózniej poszukam jakiegoś doziemienia, bo myślę że coś się doziemia gdzieś delikatnie skoro jest słaba masa a jej być nie powinno na wtyczce wtrysku.
No i czekam na sugestie |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-12, 20:58
|
|
|
Sprawdź jeszcze stan oleju. Skoro wtryski mogły głupieć to benzyna mogła przedostawać się do oleju. Zerknij na stalce żebyś nie zatarł motoru. Dobrze że już jesteś na właściwej drodze.
................
Poprawiłem bo chyba o to chodziło. W każdym razie "benzyna sie mogła dostawać do paliwa" nie brzmiało logicznie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-12, 21:46
|
|
|
Gabriel napisał/a: |
Właśnie jak odkręciłem świecę to dziwiłem się co ona taka uciaprana z oleju, powąchałem i śmierdziało benzyną. Dla próby odkręciłem na innym gaże i to samo.
|
Jak już odpalisz silnik to pamiętaj te swiece to tylko do wymiany się nadają bo wcześniej czy później będziesz miał wypadanie zapłonu. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-13, 16:42
|
|
|
ok już idę posprawdzać |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-01-13, 20:00
|
|
|
Dobra dziś dowiedziałem się że instalacja (wiązka silnika) elektryczna jest w opłakanym stanie.
Odkręciłem waż paliwowy i zdziwiłem się, bo nic nie ciekło jak zawsze. Przekręciłem kluczyk i dalej nic <lipa> . Podłączyłem pompę z prostownika (walczyła cały czas, biegunowość dobrze) i ciągle susza.
Oj ale mi tu usterek wyskoczyło. Jutro nurkuję w baku, pózniej wymiana wiązki silnika a następnie nie wiem co jeszcze, bo zauważyłem ze centralny też przestał działać (a działał). |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-13, 21:10
|
|
|
przed nurkowanie dolej paliwa
może akurat |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|