Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-12-22, 12:51
krzychu22.p1i napisał/a:
Nawet jakby mowil o 200 to i tak za duzo :p
Chodzilo o oring, juz poprawilem. Jak go nie uszkodzisz to zostaw ale to groszowe sprawy.
Sory ja coś pochrzaniłem, wiem że na diagnozie cisnienie pomp w baku gyło prawidłowe a t na tych górnych pompach bardzo małe, dlatego mi się chyba zapowietrza i tez wali tym check engin
Dzisiaj przychodzą pompy wprawdzie używki ale sprawdzone.
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-12-28, 07:12
Witam po świetach.
Jak mówiłem pompy wysokiego cisnienia wymienione + dodatkowe zmiany w sterownikach (obydwu) no i jak ręka odioł. Auto po wymianie pomp jakby 2 razy żywsze i to już w dolnych obrotach. Brak jakichkolwiek błedów. Silnik teraz chodzi jak malina. Można powiedzieć że auto wyleczone. Wiosną tylko wymiana płynów w przednim dyfrze i skrzynce rozdzielczej.
No i przedewszystkim muszę polecić tego mechanika. Jeżeli jest ktoś z Kalisza lub z okolic i ma problemy ze swoją audi a8/s8 jedynie ten Pan - Piotr Mazurkiewicz i jego warsztat na ul. Wierzbowej 8a w Kaliszu. Facet z niesamowitą wiedzą i doświadczeniem choć młody wiekiem.
Polecam i pozdrawiam. Cenowo i czasowo też świetnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum