Autor |
Wiadomość |
emsiv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: V8 ABH
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-07, 22:06
|
|
|
emsiv8 napisał/a: | Ale, że jeszcze ciemnych szyb z przodu nie ma to jestem max zaskoczony |
Kurna olek... zupełnie zatrzymałem się z tematem modyfikacji bo te pierdzielone cewki zapłonowe uszkodziły mi komputer silnika na tyle skutecznie że nie doszedłem jeszcze z tym do ładu... tym bardziej że zdrowie nie pozwala mi zająć się na dobre tematem
Szkoda że nie ścignąłem ASO za ten komputer ale teraz to już po jabłkach :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-09, 13:01
|
|
|
FOSS napisał/a: | bo te pierdzielone cewki zapłonowe uszkodziły mi komputer silnika |
problem cewek znika po założeniu orginalnych boschowskich świec :-P wtedy już nie padają :-P
[ Dodano: 2011-04-09, 14:03 ]
FOSS napisał/a: | Szkoda że nie ścignąłem ASO za ten komputer |
przecież jakiś rachunek masz?.............niech ASO walczy. |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-05-03, 15:56
|
|
|
Zacnie wygląda na tych felach, jednak trzeba przyznać - koła to połowa wyglądu samochodu :-D
Ps. a ja się przez pewien czas zastanawiałem czy to nie jest ta A8-emka ze śląska od handlarza który wyrwał ją z Opola (na opolskich blachach). Stała taka na allegro niecały tydzień, a gdy zadzwoniłem w poniedziałek rano do kolesia że do niego jedziemy ją obejrzeć to mi powiedział że właśnie sprzedaje :mrgreen:
Może ktoś z forumowiczów kupił? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-05-22, 20:27
|
|
|
robertas napisał/a: | kolonkos88, nie no, musze Ci powiedzieć że szacun dla Ciebie, że jesteś w takim wieku jak ja a stać Cie na D4, jeżeli startowałeś sam, bez pomocy kogoś innego, to musiałeś zrobić chyba jakiś niezły przekret :mrgreen: |
zmiana fur jak rękawiczek i to jeszcze w dodatku takiej klasy fur |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
kolonkos88
Moje A8
Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-05-22, 21:47
|
|
|
FOSS i jak tam modyfikacje , dokonałeś już czegoś czy nadal zblokowany?
Jak wrażenia z jazdy, pewnie już ochłonąłeś i posłucham co i jak... Mi w A8 bardzo nie podobało się że nie miałem AUTO HOLD...w 7er jest |
_________________ Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-05-23, 18:21
|
|
|
kolonkos88 napisał/a: | AUTO HOLD...w 7er jest |
a co to jest? |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
kolonkos88
Moje A8
Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-05-23, 19:24
|
|
|
Jak podjedziesz pod światła ręczny sie automatycznie zaciąga ten elektro- hydrauliczny i auto nie jedzie do przodu |
_________________ Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-05-23, 19:52
|
|
|
w mojej jak podjade pod swiatła i zaciągne ręczny zostawiając auto na D to żecz jasna będzie stać, wtedy wystarczy musnąć gaz by się samoczynnie (ręczny) zwolnił i autko normalnie pojedzie BTW sam nie jestem pewien czy czytelnie to napisałem |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-05-24, 12:55
|
|
|
no tak, wolek, ale aby ręczny się zwolnił przy dodaniu gazu, musisz być zapięty w pasy, he he, przynajmniej u mnie tak jest :roll:
pzdr |
|
|
|
|
|
|
|
kolonkos88
Moje A8
Silnik cm3: 5000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: MB E500
Wiek: 36 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-05-24, 21:14
|
|
|
No wiem że jak zaciągniesz to przy gazie ruszy...w BMW samoczynie się zaciąga |
_________________ Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-05-24, 21:29
|
|
|
jaro_alfa napisał/a: | no tak, wolek, ale aby ręczny się zwolnił przy dodaniu gazu, musisz być zapięty w pasy, he he, przynajmniej u mnie tak jest :roll:
pzdr |
zgadza się ale można zakodować by dało się bez pasów u mnie problemu nie ma ja zawsze mam pasy zapięte... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-24, 23:25
|
|
|
kolonkos88 napisał/a: | FOSS i jak tam modyfikacje , dokonałeś już czegoś czy nadal zblokowany? |
hmmm, no tak, przyznaję że trochę przysnąłem i nie referowałem co dalej u mnie więc...
oczywiście auto już jeździ... temat komputera ogarnąłem dosyć szybko dzięki fachowej pomocy mojego dobrego znajomego który na takich tematach zna się bardzo dobrze ;-)
Co do modyfikacji to niestety przez moje zdrowie i codzienną rehabilitację (to już prawie 2 miesiące) mój zapał trochę osłabł... tempo spowolnione ale coś tam dłubnąłem...
przy pomocy zestawu z DE zmodyfikowałem lekko zawieszenie i auto wyraźnie zbliżyło się ku ziemi...
wprawdzie u mnie seryjnie jest zawieszenie sportowe więc trochę niżej niż standard ale aktualna "gleba" podoba mi się bardziej... a wygląda to tak:
Na aucie jak widać zagościły także moje 20-tki oraz dystanse (przód 15mm, tył 20mm) ale za jakiś czas będzie jeszcze trochę szerzej bo na tył powędruje dystans 30mm a na przód 20mm ;-)
Nastepny element to wydech i byl nawet czas kiedy dosyć intensywnie za tym chodziłem ale trochę mnie to już wkurzyło... uparłem się na sportowe tłumiki końcowe z dwoma podwójnymi owalnymi końcówkami ale...
na początek miał być dedykowany wydech FOX'a ale okazało się że prawdopodobnie posiadają tylko z okrągłymi końcówkami a takich nie chcę...
zacząłem szukać innych dedykowanych ale Simons ma nie to co chcę, Supersprint oficjalnie nie posiada, Magnaflow ma ale jakieś uniwersalne i nie wiem czy takie chcę...
znalazłem ze dwie firmy które za zamówienie zrobią mi tłumiki ale nia mają takich końcówek jak ja chcę więc zacząłem szukać samych końcówek do wspawania... Buzzer niby ma ale jak zacząłem z nimi korespondować to się okazało że są ale nie pojedynczo do wspawania tylko podówna zakładana na pojedynczą rurę z ori tłumika (piszesz, rozmawiasz z ludźmi a Ci dopiero na etapie finalizacji mówią że mają ale właściwie to coś innego niż chcesz), z Ulter'em nic nie dogadałem i tak jakoś zabrakło mi na to wszystko sił :-?
Z Hoffele na tą chwilę zupełnie zrezygnowałem...
słyszałem opinie że tylko na zdjęciach wygląda to tak ładnie a na żywo już nie bardzo a ja nie mam ochoty wydawać 10kpln za jakiś shit - muszę to gdzieś zobaczyć na żywo...
na tą chwilę przodu więc nie ruszam i tylko ze światłami do jazdy dziennej LED powalczę ale najpierw muszę znaleźć w przystepnej cenie lampy od W12 :-P
kolonkos88 napisał/a: | Jak wrażenia z jazdy, pewnie już ochłonąłeś i posłucham co i jak... Mi w A8 bardzo nie podobało się że nie miałem AUTO HOLD...w 7er jest |
Jak już koledzy powyżej napisali u mnie także można ruszyć ze świateł z zaciągniętym ręcznym (zostanie on automatycznie zwolniony) ale rzeczywiście typowej funkcji "Auto Hold" nie posiadamy... ale mi akurat zupełnie tego nie brakuje.
Poza tym jestem pod wrażeniem zawieszenia - pomimo fabrycznego sportowego zawieszenia (niższego i twardszego niż normalne) oraz faktu że auto jeszcze dodatkowo obniżyłem (a więc i dodatkowo się utwardziło) to na moich 20-tkach wciąż jest bardziej komfortowe niż moje Ex S8 D2 ;-)
Pamięć fotela kierowcy i wszystkich innych ustawień pod "Finger Print Recognition" jest moim zdaniem do du... nigdy nie wiadomo kiedy to zadziała a kiedy nie a czasami kiedy nie zadziała to ustawia fabryczne ustawienia i wszystko mam po niemiecku i zresetowane :evil:
Climatronic 4-ro strefowy jest super, nagłośnienie BOSE również :lol:
Fotele komfortowe mimo że lepsze niż kubełki w S8 D2 wydają mi się jakoś dziwnie twarde (siedzisko) ale być może to błędne wrażenie bo z moim kręgosłupem pozycja siedząca jest właśnie tą często najbardziej uciążliwą.
Największym zaskoczeniem jest dla mnie silnik...
przy przyspieszaniu nie robi na mnie większego wrażenia i wydaje się być zdecydowanie wolniejsze od mojego Ex S8 ale być może wrażenie jest złudne i spowodowane różnicą w zawieszeniu tym bardziej że niedawno zrobiłem mały test prędkości i okazało się że silnik przy 250km/h na 5-tym biegu wykręca jakieś 5400 obr/min co sugerowało by że można nim spokojnie zamknąć "budzik" (czyt. prędkościomierz) a przecież oprócz dłubania w komputerze silnika nic konkretnego jeszcze w nim nie zrobiłem :roll:
Co więcej na LPG (przełożyłem swoje BRC z S8 ale tutaj złożyłem na dwóch reduktorach) kręci takie same czasy/prędkości jak na PB :shock:
Czy Wasze maszyny też tak jeżdżą? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-05-25, 00:06
|
|
|
zdecydowanie moje TDI tego nie potrafi za to 18.2/100km nigdy nie widziałem :D FOSS napisał/a: | a przecież oprócz dłubania w komputerze silnika nic konkretnego jeszcze w nim nie zrobiłem | co przez to rozumiesz? zmieniałeś mape paliwową? |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-25, 00:35
|
|
|
wolek napisał/a: | zdecydowanie moje TDI tego nie potrafi za to 18.2/100km nigdy nie widziałem :D |
To średnie spalanie z zapier....nia 200-250km/h na odległości prawie 23km (jak widać po zegarach)... jak na takie prędkości to chyba nie ma tragedii :-P
Najmniejsze jakie odnotowałem jadąc z prędkościami poprawnymi (110-140km/h) na zdecydowanie dłuższej trasie (także autostrada) to 11,3l/100km ;-)
po mieście wlekąc się wyłącznie w Warszawskich korkach (prędkość średnia w okolicach 15km/h) spalanie dochodzi do 28l/100km :-?
wolek napisał/a: | FOSS napisał/a: | a przecież oprócz dłubania w komputerze silnika nic konkretnego jeszcze w nim nie zrobiłem | co przez to rozumiesz? zmieniałeś mape paliwową? |
Mapy jeszcze konkretnie nie ruszałem (jest taki plan na przyszłość) ale jeden procek który padł przełożyłem z komputera od mojej eSy...
po wnikliwej analizie okazało się że płytka jest identyczna i większość elementów także (S8 D2 produkcja 06.2002 a A8 D3 produkcja 01.2003)...
po tej przekładce wydaje się że auto jeździ całkiem normalnie (pracuje całkiem równo, nic nie zamula, przyspieszenie OK) ale po zbadaniu VCDS'em okazuje się niestety że wyrzuca sporo błędów związanych z silnikiem z tym że wywala od razy wszystko (sondy, skład mieszanki na wszystkich cylindrach i wiele innych)... fachowiec twierdzi że prawdopodobnie procesor, pomimo tego że wg. numerów jest identyczny (jego struktura wewnętrzna), to prawdopodobnie jest też wstępnie programowany i tym właśnie oprogramowaniem się różni :roll:
Szukam komputera od D3 identycznego z moim aby podpiąć i zobaczyć jak wtedy będzie jeździć i jakie błędy zostaną bo jak wspomniałem wcześniej błędów jest sporo a auto jeździ bez żadnego zająknięcia i co śmieszniejsze tylko czasami błyśnie CHECK'iem ale najczęściej nic mi się tam nie świeci :shock:
Zastanawiam się czy efektem ubocznym tej podmianki procesorów nie jest zupełnie nie zamierzona zmiana charakterystyki pracy silnika - w moim S8 na 5-cio biegowej sportowej skrzyni jadąc "pełnym ogniem" 5-ty bieg o ile dobrze pamiętam wrzucałem przy 240-250km/h (obrotomierz w okolicach 7000obr/min)... a tutaj przy 250km/h jest 5-ty bieg i 5400obr/min... nie wiem czy to normalne a jeśli nie to jak to zinterpretować ale biorąc pod uwagę że do czerwonego pola na obrotomierzu jest jeszcze kawałek a do dyspozycji mam jeszcze 6-ty bieg to jestem w szoku :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|