Autor |
Wiadomość |
elektro
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-14, 10:51 [D2 97 4.2PB/LPG
] Silnik kuleje, brak mocy, CAT
|
|
|
Witam mam problem s8 4.2 97r Manual
Stała 6miesięcy na warsztacie Wymieniłem pompę wody, paski,rolki,napinacze itd
Po poskładaniu auta przestało chodzić równo kuleje i na gazie i na paliwie, brak mocy oświeca się po chwili cat,Mechanik twierdzi że miałem przestawiony rozrząd o 2-3 zęby na lewym wałku teraz mam według znaków i auto nbie jedzie nie wiem co dalej począć
elektro poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pamiętaj, że tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Ponadto tytuł w postaci "Pomocy" lub "Proszę o pomoc" też nie jest poprawny - w temacie należy skrótowo opisać problem lub swoją prośbę.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ Audi i tylko Audi |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-14, 10:57
|
|
|
a podpinałeś pod komputer,wyrzuca jakieś błędy :?:
Gdyby dalej był źle ustawiony to wyrzuci błąd czujnika położenia wałka rozrządu. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-03-14, 11:51
|
|
|
Może to zbieg okoliczności ale sprawdź czy któraś z cewek nie przestała działać . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
elektro
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-14, 22:15
|
|
|
Na kąpie tylko pokauzje wypadanie iskier na wszystkich cylindrach lecz niestety na lewej v-ce wyszło że mam kąpresie około 9 a na prawej na wszystkich 14 i obawiam się że będe musiał wymienić glowice:(
[ Dodano: 2011-03-15, 11:25 ]
Może być to wina źle nastawionych faz rozrządu??
[ Dodano: 2011-03-16, 03:08 ]
Cewki daja wszystkie tak samo iskre:( Przed wymiana paska wsyztsko było ok 14 na wszystkich a teraz kupa/././. |
_________________ Audi i tylko Audi |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-18, 21:56
|
|
|
głowica do ściągnięcia, pewnie zawory krzywe jak 3 zęby źle, komora daszkowa jest niestety kolizyjna ;-) |
|
|
|
|
Tomex221
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-03-21, 16:41
|
|
|
Mialem kiedys podobna sytuacje jak jezdzilem 3.7. Tez jezdzilem po mechanikach, podlanczali go tysiace razy i nic... Zapalal sie CAT auto nie mialo mocy i poprostu zajzalem do katalizatorów, byly tak zapieczone ze spaliny nie mialy gdzie uchodzic i sie dusil, wyciąlem wsadzilem strumienice to kolega jezdzi do dzis Nie wiem czy w Twoim przypadku to dobry pomysl ale mze sprawdz??:)
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
|
|
zielun88
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: D2 3,7
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 5 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-03-26, 16:08
|
|
|
mam ten sam problem u siebie tyle ze na zimnym silniku auto chodzi elegancko jak dostaje temperatury auto zaczyna szalec tak jak w twoim przpadku i obstawiam ze to beda zawory |
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-03, 13:36
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-03, 14:01
|
|
|
ciśnienie zmierz na tym cylindrze |
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-03, 15:37
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-03, 18:09
|
|
|
Wtryskiwacz od gazu nie jest trafiony i puszcza się ? Nie ma różnicy czy lpg czy benzyna ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-03, 18:39
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:55, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-03, 18:44
|
|
|
Manometr i próba sprężania. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-03, 18:53
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-03, 19:33
|
|
|
rozrząd raczej ni bo głupoty by wychodziły wszędzie. Pozdejmuj wszystkie cewki i poodkręcaj świeczki i rób pomiar. Jeśli będzie kicha na którymś to wstrzyknij troszkę oleju do środka w ten cylinder i próba jeszcze raz. Jak skoczy to pierścienie, jeśli nie to zawory albo uszczelka. Na razie nie kraczemy. Zrób pomiar baniaków i daj znać co wyszło. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|