Autor |
Wiadomość |
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-27, 11:36
|
|
|
"The 5th cylinder must be set to ignition TDC"
Kolego sprawdź rozrząd. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-27, 12:35
|
|
|
Witam!
Cytat: | Kolego sprawdź rozrząd. |
To wyglada na bardzo trafne spostrzezenie.Samo jednak sprawdzenie znakow moze okazac sie niewystarczajace poniewaz pioerwszy walek moze byc ustawiony dobrze a drugi niekoniecznie.Sprawdz najpierw jeszcze raz cisnienie aby upewnic sie czy problem niskiego cisnienia dotyczy jednej grupy cylindrow.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-27, 19:54
|
|
|
Witam,
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.
Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.
Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.
Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.
O efektach poinformuje jutro.
Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-27, 19:57
|
|
|
jaki masz sterownik ? |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-27, 21:02
|
|
|
Witam!
To wcale nie swiadczy o ew uszkodzeniu sterownika inst gazowej.Przy tak niskim cisnieniu zawsze bedzie gubil zaplony.
Stefan. |
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-28, 19:44
|
|
|
Cytat: | jaki masz sterownik ? |
LPG - zenith |
|
|
|
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-28, 20:15
|
|
|
dzisiaj po przejechaniu 150 km na lpg zero błędów w CPU.
Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili
Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-29, 06:03
|
|
|
sterownik małych lotów |
|
|
|
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-07, 12:33
|
|
|
Już po wymianie rozrządu - był lekko przestawiony ale błąd wypadania 5 cylindra dalej się powtarza.
Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia |
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-07, 16:49
|
|
|
Po raz kolejny porszę o pomoc. Na konkretne pytania będe udzielał konkretnych odpowiedzi.
Na tą chwile jestem poza zakresem swojej wiedzy na temat silników i LPG. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-07, 17:50
|
|
|
smutne to ale na odległość nikt ci tego nie naprawi
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie
http://www.agcentrum.pl/g..._instalacje_lpg
może tu uderz zobacz kto jest najbliżej |
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-07, 21:08
|
|
|
Cytat: | http://www.agcentrum.pl/g..._instalacje_lpg |
Własnie tam robią moje auto tylko w Poznaniu.
Oni rónież wymieniali instalacje w tym aucie na nową - jest jeszcze na gwarancji |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-08, 05:44
|
|
|
w twoim wypadku to było tak to spartolone
przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta
Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute tak było np w moim przypadku
|
|
|
|
|
zeus81 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-08, 18:30
|
|
|
Jutro będą wymieniac sterownik - jak na razie wszystko robia na gwarancji.
Co do błedu to jest znów na LPG oraz Pb.
silnika nie pracuje tak jak powinien - czuć nierówna pracę - drgania na LPG oraz Pb.
może faktycznie wartość ciśnienia na 5 cyl jest zbyt mała 8 bar.
zaczynam szukać drugiego silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-08, 20:25
|
|
|
na 101% to nie wina sprężania
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ? |
|
|
|
|
|